  • 1. Data: 2010-02-15 21:41:25
    Temat: koniec przelewów z kk w Getin
    Od: "Se." <s...@p...onet.pl>

    od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.
    piknie było, ale się skończyło.

  • 2. Data: 2010-02-15 21:42:57
    Temat: Re: koniec przelewów z kk w Getin
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    [i]

  • 3. Data: 2010-02-15 21:47:30
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2010-02-15 22:41, Se. pisze:
    > od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.
    > piknie było, ale się skończyło.

    no to pożegnamy się z kartą getina

    Darek

  • 4. Data: 2010-02-15 21:51:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości grup

    > no to pożegnamy się z kartą getina

    Mogli zrobić 1%, to większość przelewowych ludzi by pewnie została. Wszystko
    wyżej powoduje, że produkt robi się nieatrakcyjny. A taką miałem fajną
    kartę, mimo tych 4,50/9,50 miesięcznie...

  • 5. Data: 2010-02-15 23:04:34
    Od: "juntam" <j...@U...TOgazeta.pl>

    > od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.

    => zamykam konto :-)

  • 6. Data: 2010-02-15 23:51:15
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    On 2010-02-16 00:04, juntam wrote:

    > => zamykam konto :-)

    Kartę "wyrzucić" - rozumiem. Ale dlaczego konto ?

    Czy bez karty nie można go mieć ? Ja nie wziąłem karty - żadnej, a
    konto niespecjalnie mi się obecnie podoba, ale roczku jeszcze nie
    skończyło :-)
    Z drugiej strony póki darmowe...

    witrak()

  • 7. Data: 2010-02-16 01:47:07
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Użytkownik "Se." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > od pierwszego kwietnia, przelew kosztuje 2,5% od kwoty przelewu.
    > piknie było, ale się skończyło.

    Skąd to info? Na stronie banku jakoś nie mogłem znaleźć.

  • 8. Data: 2010-02-16 06:52:02
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    > Skąd to info? Na stronie banku jakoś nie mogłem znaleźć.

    Witam
    Dostałem wyciąg z karty a tam na drugiej stronie piękna litania jak to
    bedzie extra fajnie bo obniżają oprocentowanie :D z 20% do 19,99% i inne bla
    bal bla i te wspaniałe 2,5% :( od przelewu

    czas zamknąć kartę
    Ktoś poleci karte z cashback lub może karta z punkatmi PAYBACK ?
    co warto wziąść ?

    pozdr
    Krzysiek

  • 9. Data: 2010-02-16 07:26:48
    Od: "Szymon" <wiad_usuń@o2.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM> napisał w
    wiadomości news:hldfvv$c15$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    >
    > czas zamknąć kartę
    > Ktoś poleci karte z cashback lub może karta z punkatmi PAYBACK ?

    Ja jeszcze w tym miesiącu nie dostałem wyciągu. Ale wychodzi na to, że lipa.
    Sam mam debetówkę Wydajesz&Zarabiasz. Polecam. 1% zwrotu, zero formalności.

  • 10. Data: 2010-02-16 07:56:13
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "witrak()" news:hlcmq2$6am$3@atlantis.news.neostrada.pl

    > Kartę "wyrzucić" - rozumiem. Ale dlaczego konto ?

    W ramach lepszego samopoczucia. Jak się żegnać to na całego :)

    > Czy bez karty nie można go mieć ? Ja nie wziąłem karty - żadnej, a
    > konto niespecjalnie mi się obecnie podoba, ale roczku jeszcze nie
    > skończyło :-)

    moje skończyło i... i będę zamykał :)

    > Z drugiej strony póki darmowe...

    ale ofertowo się popsuło...