  • 41. Data: 2009-06-30 12:35:00
    Temat: Re: - koniec spolpracy z Mastercardem?
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 30 Cze, 05:47, "Filip Lach" <f...@g...pl> wrote:

    > Byłem w tym miesiącu ponad tydzień w Kanadzie - Vancouver i nigdzie nie było
    > problemu z DC. Czasami na slipie było wprawdzie napisane, że to MC, ale ani
    > razu nie było problemu. Nawet w automatach biletowych, gdzie nie trzeba było
    > PINu wbijać ;-)

    W starciu z Kanada: DC Finlandia: 0 pkt., DC Polska: 1pkt

    Czekamy na dalsze rozgrywki! :)

    Czy moze zauwazyles GDZIEKOLWIEK w Vancouver logo Discover?

  • 42. Data: 2009-06-30 12:39:20
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 30 Cze, 04:26, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Metafora? Alegoria? Co Pan tutaj imputuje? To jest grupa bankowa a nie
    > poetycka ;)

    Wiem, wiem... Trudne slowo i jeszcze trudniejsze slowo.. :)

  • 43. Data: 2009-06-30 16:12:58
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    i.googlegroups.com

    > Bo - jak juz mi NIEJEDNOKROTNIE wyjasniano na grupie - Europa to
    > najpiekniejszy kontynent. :)

    Ktos mnie chyba tutaj na sile próbuje wciagnac do dyskusji ;)

    > W zwiazku z powyzszym reszta swiata musi
    > sobie jakos rekompensowac ten fakt, np. wieksza funkcjonalnoscia kart
    > platniczych. ;)

    No ba :)

  • 44. Data: 2009-07-09 21:16:29
    Temat: Re: [Diners Club] - koniec spolpracy z Mastercardem?
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    MK pisze:
    > Na polskich stronach DC pojawil sie nastepujacy komunikat
    > MK
    Z nową kartą jest jeszcze jedna nowość - wszystkie transakcje są
    autoryzowane, ale kody autoryzacji są jednocyfrowe.
    Filip

  • 45. Data: 2009-07-09 21:52:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "filip lach" <f...@g...pl> wrote in message

    > Z nową kartą jest jeszcze jedna nowość - wszystkie transakcje są
    > autoryzowane, ale kody autoryzacji są jednocyfrowe.

    Hehe... ja juz dawno temu zauwazylem dziwny wzrost liczby autoryzowanych
    transakcji.
    Co do kodow autoryzacyjnych to mnie bawilo przy Amexie, od wprowadzenia
    obligatoryjnych autoryzacji online, jak miedzy moimi transakcjami uplywalo
    kilkadziesiat minut a kod autoryzacji byl kolejny :). Tam kody byly
    2cyfrowe. Hm, chyba od czasu kiedy przestalem korzystac z Amexa
    transakcyjnosc w PL spadla im o kilka procent ;).

    MK