  • 1. Data: 2008-12-17 11:14:09
    Temat: koniec taniości w BZWBK
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    dostałem właśnie pisemko dot. zmian w TOiP (większość od
    1.03.2009)...sporo podwyżek związanych z operacjami wykonywanymi w
    placówkach banku, za wysyłkę wyciągów itp...

    a za realizację tytułu wykonawczego zamiast 12 zł będzie 30! (tak jak w
    m*banku)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-12-17 11:33:41
    Temat: Re: koniec taniości w BZWBK
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Gru, 12:14, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> [...]
    > placówkach banku, za wysyłkę wyciągów itp...
    >
    > a za realizację tytułu wykonawczego zamiast 12 zł będzie 30! (tak jak w

    Zmiany dotyczace firm?
    Przy ostatnim wyciagu do KK nic nie mialem o zmianach w TOiP.
    Korespondencji dotyczacej konta do karty Moneypl nie otrzymuje.

  • 3. Data: 2008-12-17 12:09:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Zmiany dotyczace firm?
    > Przy ostatnim wyciagu do KK nic nie mialem o zmianach w TOiP.
    > Korespondencji dotyczacej konta do karty Moneypl nie otrzymuje.

    dot. TOiP dla ludności, mam tam konto24.pl i Allekartę, o wszystkich
    zmianach informują mnie listownie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2008-12-17 12:17:28
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 17 Gru, 13:09, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > dot. TOiP dla ludności, mam tam konto24.pl i Allekartę, o wszystkich
    > zmianach informują mnie listownie

    W sumie moje konto to tez konto24.pl
    Pozostaje mi czekac na powiadomienie o zmianach.

    Cos ze "zwyklych" operacji sie zmienia?
    Oplaty za przelewy, karty debetowe itp ?

  • 5. Data: 2008-12-17 12:24:04
    Od: k...@o...pl

    On 17 Gru, 13:17, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Cos ze "zwyklych" operacji sie zmienia?
    > Oplaty za przelewy, karty debetowe itp ?
    drożeją przelewy złożone w oddziale oraz pojawia się opłata za druga i
    kolejne w danym miesiącu wypłaty z konta oszczędnościowego.
    Nowa TOiP jest już na ich stronie.

  • 6. Data: 2008-12-17 12:28:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W sumie moje konto to tez konto24.pl
    > Pozostaje mi czekac na powiadomienie o zmianach.
    >
    > Cos ze "zwyklych" operacji sie zmienia?
    > Oplaty za przelewy, karty debetowe itp ?

    przez net nie drożeją, generalnie jak ktoś nie wykonuje dziwnych
    operacji np. nie zamawia papierowych wyciągów, nie robi przelewów w
    placówce...to nic się nie zmienia

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-12-20 17:11:56
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    k...@o...pl napisał(a):

    > drożeją przelewy złożone w oddziale oraz pojawia się opłata za druga i
    > kolejne w danym miesiącu wypłaty z konta oszczędnościowego.
    > Nowa TOiP jest już na ich stronie.

    Informujemy, że z dniem 15 grudnia 2008 r. zmienia się "Taryfa opłat i
    prowizji pobieranych przez Bank Zachodni WBK S.A. za czynności bankowe
    dla ludności". W związku z tym z dniem 1 marca 2009 r. nastąpią korekty
    w "Taryfie Opłat i Prowizji pobieranych przez Bank Zachodni WBK S.A. za
    czynności bankowe dla ludności".

    Czy ktoś może mi to pomóc zrozumieć? :)

    PG

  • 8. Data: 2008-12-20 21:16:59
    Od: k...@o...pl

    On 20 Gru, 18:11, Piotr Gralak <g...@g...pl> wrote:

    > Czy ktoś może mi to pomóc zrozumieć? :)

    ja to rozumiem tak, że w TOiP z 15 grudnia zamieścili opłaty które
    zaczną obowiązywać od 1 marca.

    Dobrze, że z tak dużym wyprzedzeniem, dobrze, że pomyśleli aby dać
    ludziom sporo czasu na znalezienie innego konta oszczędnościowego..

  • 9. Data: 2008-12-21 09:27:49
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A tak swoją droga jakie mają być te opłaty?
    JaC

    -----

  • 10. Data: 2008-12-22 07:49:46
    Od: k...@o...pl

    On 21 Gru, 10:27, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > A tak swoją droga jakie mają być te opłaty?

    5zł za drugą i kolejne wypłaty z konta.
    Czyli koniec czasów gdy można było zawsze w dni robocze, bez opłat,
    wyciągać pieniądze z konta dowolna ilość razy. To było dobre
    rozwiązanie dla kogoś kto chciał klasyczne konto z oddziałami bez
    karty, tak jak jakieś kilkanaście lat temu.
    Oczywiście nadal są podobne rozwiązania na rynku np. konto
    oszczędnościowe w Polbanku...
    a nawet można mieć gratis kartę do niego czyli lepsze...