  • 11. Data: 2008-12-22 08:05:07
    Temat: Re: koniec taniości w BZWBK
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A to spoko, bo ostatnio gdzieś widziałem TOiP BOŚ, tam rżną 0,2% za wypłatę z
    oszczędnościowego ;-))
    JaC

    -----

  • 12. Data: 2008-12-22 09:07:41
    Od: k...@o...pl

    On 22 Gru, 09:05, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > A to spoko, bo ostatnio gdzieś widziałem TOiP BOŚ, tam rżną 0,2% za wypłatę z
    >oszczędnościowego ;-))
    Dla mnie tam wszystko jedno, nie chcę płacić za dostęp do własnych
    pieniędzy...:)

  • 13. Data: 2008-12-24 12:51:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    k...@o...pl 2...@v...goo
    glegroups.com

    : oszczędnościowe w Polbanku...
    : a nawet można mieć gratis kartę do niego czyli lepsze...

    I w Polbanku są wyższe promile. Najwyższe są w Eurobanku,
    ale ponoć mają za chwilę obniżyć do 6.06%. Bankomatową kartą
    można pobrać w każdej galerii, co jeszcze bardziej upraszcza
    sprawę. Problemem jest niefrasobliwość pracowników Polbanku.
    Nie przeszkadza tymże pracownikom to, iż bankomaty wypisują
    herezje na pokwitowaniach -- księgują (także te, które stoją
    w placówkach Polbanku) z odroczeniem, ;) pokazują debety...
    Bywa i tak, że w bankomacie brakuje papieru. Nie wiem, jak
    jest w innych miejscowościach, ale w Białymstoku Polbank
    jest niemal wszędzie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'