  • 1. Data: 2011-12-07 22:32:42
    Temat: koniec z ipko superkonto ide do...
    Od: "Krzysiek" <a>

    Witam

    Moje lenistwo zostalo przezwyciezone i mam dosc ipko superkonto.
    - oplata za prowadzenie rachunku 6,9
    - oplata za ipko 2
    - oplata za przelew zewnatrzny 0,5gr

    Rocznie dostali ode mnie 150 zlotych. Mam dosc.

    Porsze o naprowadzenie mnie na oferte jakiegos banku nt. konta, gdzie bede
    mial:
    - darmowe wszystkie bankomaty
    - brak oplat za prowadzenie rachunku, posiadanie karty, przelewy zewnetrzne
    - w miare wygodna i niezawodna obsluga przez internet, moze byc karta
    zdrapka, moze byc tokeny gsm, nie chce tokenu sprzetowego
    - nie chce kart kredytowych
    - priorytet to taniosc w korzystaniu z niego

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-12-07 22:37:23
    Temat: Re: koniec z ipko superkonto ide do...
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Krzysiek" <a> writes:

> [...]
    > zdrapka, moze byc tokeny gsm, nie chce tokenu sprzetowego
    > - nie chce kart kredytowych
    > - priorytet to taniosc w korzystaniu z niego

    Dobre konto w mille przy wpływach iIRC 1000 PLN i 1 transakcji kartą na
    miesiąc?
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 3. Data: 2011-12-07 22:40:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <a> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > zdrapka, moze byc tokeny gsm, nie chce tokenu sprzetowego
    > - nie chce kart kredytowych
    > - priorytet to taniosc w korzystaniu z niego

    No a jakie obroty jesteś w stanie wygenerować? Bo ja poleciłbym Ci Multibank
    Aquarius w taryfie Intensive.

    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/aquari
    us/taryfy

    Wszystko to co wymieniłeś za darmo, naprawdę wysoki poziom niezawodności (to
    mój podstawowy rachunek od grubo ponad 5 lat) ale wymagane wpływy na
    rachunek minimum 12k miesięcznie. Zaznaczam: wpływy, a nie udokumentowane
    dochody.

  • 4. Data: 2011-12-07 22:51:06
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > (to mój podstawowy rachunek od grubo ponad 5 lat) ale wymagane wpływy na
    > rachunek minimum 12k miesięcznie. Zaznaczam: wpływy, a nie

    lub aktywa w kwocie min. 200kzł, mam i również sobie chwalę to moje
    główne konto ;-)

    Dobre konto w Mille jest godne uwagi pod warunkiem przelewania min.
    1kzł/m-c i wykonania min. 1 operacji debetówką
    do tego masz 3% (max. 50 zł/m-c) cashbacku od wszystkich zakupów na
    stacjach benzynowych i w spożywczakach

    a jak chcesz mieć wszystko gratis bez żadnych warunków to polecam Idea
    Bank i konto idealne, takie konto mogę ci założyć, napisz na priva
    [robert.sierant(at)homebroker.pl] to załatwimy temat od ręki, papiery do
    podpisania dostaniesz kurierem, będziesz musiał je odesłać + załączyć
    kserokopię dowodu osobistego

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-12-07 23:05:08
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    a ja wrecz przeciwnie, mam konto w pko i mam to wszystko za zero
    zlotych :)
    jak masz wplywy 2 k co miesiac to zmien na to konto i po problemie

  • 6. Data: 2011-12-07 23:12:07
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > a ja wrecz przeciwnie, mam konto w pko i mam to wszystko za zero
    > zlotych :)
    > jak masz wplywy 2 k co miesiac to zmien na to konto i po problemie

    ile bank kasuje za zmianę konta?
    poza tym czy nie lepiej mieć konta za 0 (zero) bez żadnych warunków?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2011-12-08 07:01:06
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    ING Direct, trzeba tylko wydać 100zł debetówką miesięcznie. Do tego
    konto OKO zwykłe i mamy 1 darmową wypłatę w palcówce.
    Wszystko za 0zł.

    Sebastian

  • 8. Data: 2011-12-08 16:16:20
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Krzysiek wrote:

    > Moje lenistwo zostalo przezwyciezone i mam dosc ipko superkonto.

    Jeśli byłbyś skłonny zaspokoić moją ciekawość i odpowiedziec na takie
    pytanie:
    a jak się w tym ipko znalazłeś?

    Przenieśli Cię, zmusili, było za darmo
    jak zakładałeś i potem podrożało, coś innego?

  • 9. Data: 2011-12-08 16:50:38
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 7 Gru, 23:51, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > lub aktywa w kwocie min. 200kzł, mam i również sobie chwalę to moje
    > główne konto ;-)

    A ja wlasnie bede zamykal, stracilem kase przez to, ze zagapilem sie
    ze splata KK Multi, bo przelew przechodzi wlasnie przez to konto... Po
    co sie wysilac skoro mozna miec to samo w mBanku...

    MK

  • 10. Data: 2011-12-08 16:51:08
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > zdrapka, moze byc tokeny gsm, nie chce tokenu sprzetowego
    > - nie chce kart kredytowych
    > - priorytet to taniosc w korzystaniu z niego

    Jesli jakos (toporny serwis www) nie jest dla Ciebie istotna,
    to polecam konto dbNET i/lub klony Czarneckiego:
    getinonline, idea bank, openonline.