  • 11. Data: 2011-12-08 18:52:21
    Temat: Re: koniec z ipko superkonto ide do...
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    >a ja wrecz przeciwnie, mam konto w pko i mam to wszystko za zero
    > zlotych :)
    > jak masz wplywy 2 k co miesiac to zmien na to konto i po problemie

    Doradzasz mu konto w PKO BP?!
    Jestes bez serca :)

  • 12. Data: 2011-12-08 18:53:17
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > ile bank kasuje za zmianę konta?

    OIDP, to zmiana konta byla bezplatna, ale...
    ...ale za zachowanie tego samego nr konta
    zyczyli sobie chyba 50zl, albo i wiecej.

    > poza tym czy nie lepiej mieć konta za 0 (zero) bez żadnych warunków?

    Oczywiscie!

  • 13. Data: 2011-12-08 18:56:07
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/aquari
    us/taryfy

    > Wszystko to co wymieniłeś za darmo, naprawdę wysoki poziom niezawodności
    > (to mój podstawowy rachunek od grubo ponad 5 lat) ale wymagane wpływy na
    > rachunek minimum 12k miesięcznie. Zaznaczam: wpływy, a nie udokumentowane
    > dochody.

    Jesli mam zarobki w wysokosci 5k pln,
    to moglbym cala ta kwote przelac na jakies inne konto,
    potem znowu na aquariusa i tak kolejny raz
    i mialbym to konto darmowe? :)

  • 14. Data: 2011-12-08 19:02:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup

    > Jesli mam zarobki w wysokosci 5k pln,
    > to moglbym cala ta kwote przelac na jakies inne konto,
    > potem znowu na aquariusa i tak kolejny raz
    > i mialbym to konto darmowe? :)

    No pewnie. Taka rotacja przy użyciu mBanku zajęła by pewnie ze cztery minuty
    miesięcznie. Od razu można napisać reklamację za brak zwrotu części opłaty
    za pierwszy niepełny miesiąc używania rachunku (zapewne do tej pory tego nie
    ogarnęli).

  • 15. Data: 2011-12-08 19:02:46
    Od: "Krzysiek" <a>

    > Jeśli byłbyś skłonny zaspokoić moją ciekawość i odpowiedziec na takie
    > pytanie:
    > a jak się w tym ipko znalazłeś?
    >
    > Przenieśli Cię, zmusili, było za darmo
    > jak zakładałeś i potem podrożało, coś innego?

    W miejszych miejscowosciach dawno temu gdy sie bylo studenciakiem to byla w
    sumie jedyna opcja.

    czas naprawic bledy mlodosci

  • 16. Data: 2011-12-08 19:08:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <a> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > W miejszych miejscowosciach dawno temu gdy sie bylo studenciakiem to byla
    > w sumie jedyna opcja.
    >
    > czas naprawic bledy mlodosci

    A ja tam dziś byłem w oddziale PKO BP (korzystałem z bankomatu) i naprawdę
    mam z tym bankiem związane bardzo miłe bankowe wspomnienia.

    Bodajże na III roku studiów brałem w nim pierwszy kredyt na pierwszy
    samochód "za obroty na rachunku", bez żadnego dokumentowania dochodów.
    Pamiętam, że z jakichś powodów chciałem w sobotę ten samochód z salonu
    odbierać i pracownik banku przyjechał w tę sobotę.

    Także w tym banku miałem pierwszy raz kartę Diners oraz obsługę "w
    quasi-saloniku". Tak że nie ma co tak wieszać na nim psów. :D

  • 17. Data: 2011-12-08 19:18:15
    Od: "Krzysiek" <a>

    > OIDP, to zmiana konta byla bezplatna, ale...
    > ...ale za zachowanie tego samego nr konta
    > zyczyli sobie chyba 50zl, albo i wiecej.

    > Oczywiscie!

    tak dzownilem do nich, a oni mi ze 50 zlotych, albo nowy nr konta.
    no to zlosc mnie ogarnela

    wydajac rocznie 150 zlotych to te 50 za 4 miechy by mi sie zwrocily, ale nie
    moge z nimi juz

    widze w bgz konto z podwyzka ze jak bede tam dawal pensje do zwroca mi 1%,
    ale chca za karte 8 zlotych miesiecznie
    jest cos podobnego bez tych obostrzen. pensje mam 3,5k netto.

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 18. Data: 2011-12-08 19:46:47
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    http://www.getinonline.pl/konta_produkty

    --
    marfi

  • 19. Data: 2011-12-08 20:14:05
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > http://www.getinonline.pl/konta_produkty

    To nie jest cos podobnego,
    no chyba, ze chodzi Ci o ten marny 1zl
    za wplyw >=1k pln raz na miesiac :).

  • 20. Data: 2011-12-08 20:52:00
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > To nie jest cos podobnego,
    > no chyba, ze chodzi Ci o ten marny 1zl
    > za wplyw >=1k pln raz na miesiac :).

    Nie będę uczył Cię czytać ze zrozumieniem:)

    --
    marfi