  • 21. Data: 2011-12-08 22:39:15
    Temat: Re: koniec z ipko superkonto ide do...
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nie będę uczył Cię czytać ze zrozumieniem:)

    Krzysiek napisal:
    "w bgz konto z podwyzka ze jak bede tam dawal pensje do zwroca mi 1%"
    w getinie tak nie ma, wiec nie wiem czego nie zrozumialem.

    A to, ze ogolnie polecamy Krzyskowi to konto -
    - ok, sam mu je polecam, ale nie jest ono "podobne"
    do konta w bgz :).

  • 22. Data: 2011-12-08 23:03:45
    Temat: Re: Re: koniec z ipko superkonto ide do...
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Doradzasz mu konto w PKO BP?!
    >Jestes bez serca :)
    no dobra, zartowalem, chcialem tylko jakies rozwiazanie znalezc, ja
    mam to konto tylko dlatego ze mnie zmusili przy braniu kredytu :(
    zmienilem na konto za zero, raz w miesiacu puszczam tam te 2 kola z
    tytulem wynagrodzenie i faktycznie nic nie naliczaja...
    a konto mam w lukasie czy jak mu tam teraz od 10 lat i jakos nie chce
    mi sie go zmieniac, no chyba ze bedzie mozna nr konta przenosic
    pomiedzy bankami, to zmienie, tj. w telefonii :D

  • 23. Data: 2011-12-08 23:11:51
    Od: "Krzysiek" <a>

    Dziekuje za takie zainteresowanie tematem

    Przejze wasze propozycje i cos sobie dobiore.

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 24. Data: 2011-12-08 23:58:27
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Q <n...@s...pl> napisał(a):
    > Jesli mam zarobki w wysokosci 5k pln,
    > to moglbym cala ta kwote przelac na jakies inne konto,
    > potem znowu na aquariusa i tak kolejny raz
    > i mialbym to konto darmowe? :)

    Takie operacje robią się jeszcze zabawniejsze w momencie, gdy oba konta są
    takimi, które wymagają określonych wpływów, żeby były darmowe :) Załatwiasz
    w ten sposób oba konta. A jak nie masz 5k to przelewasz parę razy mniejszą
    kwotę.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 25. Data: 2011-12-09 00:01:25
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Krzysiek <a> napisał(a):
    > pensje mam 3,5k netto.

    To nie ma żadnego znaczenia. Jak masz mniej niż próg, to po prostu
    przerzucasz jakąś kwotę parę razy między bankami. Kiedyś się nawet
    bezczelnie o to zapytałem w Multibanku i nie widzieli problemu :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 26. Data: 2011-12-09 00:07:21
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > takimi, które wymagają określonych wpływów, żeby były darmowe :)
    > Załatwiasz w ten sposób oba konta. A jak nie masz 5k to przelewasz parę

    Heh, tak mysle co za osoba ustanowila
    tak "wymagajace" warunki darmowosci konta :).
    Przeciez to bez sensu :).

  • 27. Data: 2011-12-09 08:55:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 08 Dec 2011 20:08:34 +0100, MarekZ napisał(a):

    > A ja tam dziś byłem w oddziale PKO BP (korzystałem z bankomatu) i
    > naprawdę mam z tym bankiem związane bardzo miłe bankowe wspomnienia.
    (...)
    > Także w tym banku miałem pierwszy raz kartę Diners oraz obsługę "w
    > quasi-saloniku". Tak że nie ma co tak wieszać na nim psów. :D

    No jak byłeś quasi-vipem to nic dziwnego, że masz miłe wspomnienia he he
    każdy pewnie by miał :)

    --
    xbartx

  • 28. Data: 2011-12-09 10:25:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 07 Dec 2011 23:40:53 +0100, MarekZ napisał(a):

    > No a jakie obroty jesteś w stanie wygenerować? Bo ja poleciłbym Ci
    > Multibank Aquarius w taryfie Intensive.
    >
    > http://www.multibank.pl/dla_ciebie/multikonta/aquari
    us/taryfy

    > Wszystko to co wymieniłeś za darmo, naprawdę wysoki poziom niezawodności
    > (to mój podstawowy rachunek od grubo ponad 5 lat) ale wymagane wpływy na
    > rachunek minimum 12k miesięcznie. Zaznaczam: wpływy, a nie
    > udokumentowane dochody.

    Hmmm jak się skończy Getbank z warunkami dawnego Allianzbank, to się
    chyba znowu do multi będę musiał zapisać.

    --
    xbartx

  • 29. Data: 2011-12-09 10:33:32
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 9 Gru, 11:25, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Hmmm jak się skończy Getbank z warunkami dawnego Allianzbank, to się
    > chyba znowu do multi będę musiał zapisać.

    A co takiego fajnego tam jeszcze pozostalo. Moje zainteresowanie nim
    zniknelo w momencie jak zakonczyla mi sie ochrona ubezpieczeniowa od
    utraty dochodow. To bylo cos fajnego dawalo, 4 tys przez 6 m-cy przy
    utracie pracy to juz cos. Zaden inny bank nie oferuje czegos takiego,
    a szkoda...

    MK

  • 30. Data: 2011-12-09 12:37:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 09 Dec 2011 02:33:32 -0800, MK napisał(a):

> [...]
    > utraty dochodow. To bylo cos fajnego dawalo, 4 tys przez 6 m-cy przy
    > utracie pracy to juz cos. Zaden inny bank nie oferuje czegos takiego, a

    Darmowe wypłaty z wszystkich bankomatów i kursy dla walut bardzo dobre a
    jako, że tam jest visa electron to nawet lepsze pod Polbankowej MC. A tak
    poza tym to nic tam ciekawego nie ma. W te ubezpieczenie to nawet nie
    wnikałem i nie wiedziałem, że tam takie rarytasy ;)

    --
    xbartx