  • 1. Data: 2009-06-02 14:46:31
    Temat: konsolidacja oddzialow BPH
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Dostalem informacje, ze "moj" odddzial BPH od 15 czerwca przestaje istniec i
    "zostaję przypisany" do innego oddzialu. Ciekawe na ile to szerokie
    zjawisko.

  • 2. Data: 2009-06-02 14:48:40
    Temat: Re: konsolidacja oddzialow BPH
    Od: "Pablos_" <p...@g...com>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Dostalem informacje, ze "moj" odddzial BPH od 15 czerwca przestaje
    > istniec i "zostaję przypisany" do innego oddzialu. Ciekawe na ile to
    > szerokie zjawisko.

    W Poznaniu w dniu 15 czerwca konczy dzialalnosc oddzial na os.
    Chrobrego.

    | Pablos_ * mailto: pablos83 [at gmail[dot]com* |

  • 3. Data: 2009-06-02 14:52:27
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Pablos_" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > W Poznaniu w dniu 15 czerwca konczy dzialalnosc oddzial na os. Chrobrego.

    Przepraszam, że nie napisałem od razu, który to odddział.

    Mój dotychczasowy oddział to: Rostafińskiego 7a, Kraków. Nowy to:
    Zwierzyniecka 24 w Krakowie. Może ktoś zna tam jakiegoś sensownego
    "doradcę"? :)

  • 4. Data: 2009-06-03 00:34:19
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Dostalem informacje, ze "moj" odddzial BPH od 15 czerwca przestaje
    > istniec i "zostaję przypisany" do innego oddzialu. Ciekawe na ile to
    > szerokie zjawisko.

    Bepeh ma poranione bebechy i zdycha.
    Hmmm MarekZ, a nazwisko jak? Na -ek się kończy?

    zyga

  • 5. Data: 2009-06-09 17:37:57
    Od: NomaD_FH <N...@g...com>

    On 3 Cze, 02:34, "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote:

    > Bepeh ma poranione bebechy i zdycha.
    >
    > zyga

    Witam,
    Cóż nie da się nie zgodzić. W Jaworznie likwidowany jest kolejny
    oddział.
    A ze względu na podniesienie opłat za prowadzenie konta firmowego do
    prawie 90 zł miesięcznie, zaraz po wakacjach rezygnujemy z usług tego
    banku. Mimo, że dotychczasowa kilkuletnia współpraca układała się
    świetnie i uważam, że był to jeden z najlepszych banków z którymi
    miałem do czynienia. Niestety - był...

    A teraz czas na szukanie nowego konta...

    Grzesiek "Nomad_FH"