  • 1. Data: 2007-02-11 21:29:29
    Temat: kont internetowe - citibank czy lukas?
    Od: "Piotrek Alchemik" <p...@g...com>

    Witam,

    ostatnio jakos skonczyly mi sie piekne czasy studenckie i okazalo sie,
    ze trzeba placic za konto jakos troszke wiecej niz do tej pory. Jako,
    ze konta uzywam tylko od czasu do czasu staralem sie znalezc jakies w
    miare tanie z darmowymi przelewami. No i wolalbym konto w banku jakims
    takim normalnym, nie tylko internetowym(mbank i inteligo do dalszego
    zastanowienia :)
    No i wynalazlem lukas bank e-konto i citi one direct. No i w zwiazku z
    tymi kontami jak wyglada bezpieczenstwo w tych bankach? Lukas ma
    token, za ktory trzeba sporo placic. w citi trzeba jakies aktywowanie
    konta na ktore bedzie sie przelewalo zrobic. Lukas za 0 pln, ale
    mniejsza siec bankomatow, citi za 2 pln, ale wieksza siec bankomatow?
    Visa electron czy maestro?Czy to wogole ma jakies znaczenie?

    Dzieki z gory za pomoc

    Piotrek

  • 2. Data: 2007-02-11 22:17:20
    Temat: Re: kont internetowe - citibank czy lukas?
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > No i wynalazlem lukas bank e-konto i citi one direct.

    Słabo szukałeś, jest jeszcze konto24.pl w BZ WBK. 0 zł za konto i kartę,
    50 gr przelewy zewn. Sms kody jako zabezpieczenie transakcji.
    Polecam to konto...

    > No i w zwiazku z
    > tymi kontami jak wyglada bezpieczenstwo w tych bankach? Lukas ma
    > token, za ktory trzeba sporo placic.
    36 zł rocznie za token, albo definiujesz rachunki w placówce

    > w citi trzeba jakies aktywowanie
    > konta na ktore bedzie sie przelewalo zrobic.
    to zaden klopot, wprowadzasz odbiorce przelewu, a w drugiej opcji musisz
    go aktywowac do czego potrzebny jest (zarejestrowany w systemie
    bankowym) telefon komorkowy, na ktory bank przesle kod, operacje te
    wykonujesz tylko raz

    > Lukas za 0 pln, ale
    > mniejsza siec bankomatow, citi za 2 pln, ale wieksza siec bankomatow?
    pomysl jak czesto i z ktorych bankomatow bedziesz korzystal, w swojej
    miejscowosci, miejscu pracy? np. 1 bank moze miec 2x wiecej bankomatow
    niz inny, jednak zaden z nich nie znajduje sie w Twojej okolicy...

    e-konto w lukasie zawsze 0zl, a w citi oplata zalezna od obrotow

    > Visa electron czy maestro?Czy to wogole ma jakies znaczenie?

    praktycznie nie ma

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-02-11 22:56:31
    Od: _stefan <p...@g...wytnij.com>

    Przez jakiś czas miałem Lukas e-konto z tokenem, bardzo je sobie chwaliłem.
    Wprawdzie token kosztował 36zł, ale to opłata roczna (czyli 3zł/miesiąc) i
    bezpieczeństwo wysokie.
    Interfejs Lukasa i Citi to jak niebo a ziemia :) przynajmniej narazie, bo
    jakaś zmiana w Citi sie szykuje.

  • 4. Data: 2007-02-12 08:00:25
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Piotrek Alchemik wrote:
> [...]
    > bankomatow?
    > Visa electron czy maestro?Czy to wogole ma jakies znaczenie?

    W Citi bezpieczenstwo jest bardzo dobre. Ja do dzisiaj nie jestem w
    stanie robic przelewow ze swojego konta :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2007-02-12 08:24:49
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > W Citi bezpieczenstwo jest bardzo dobre. Ja do dzisiaj nie jestem w
    > stanie robic przelewow ze swojego konta :)

    chyba sie za malo starasz, mnie to doskonale wychodzi, robie przelewy z
    konta direct i z karty kredytowej ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-02-12 08:35:11
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > chyba sie za malo starasz, mnie to doskonale wychodzi, robie
    > przelewy
    > z konta direct i z karty kredytowej ;-))

    Hasla mi przychodza zawsze z opoznieniem i sa nieaktywne. Nie moge
    wiec zrobic zadnego przelewu poza jednym (zdefiniowanym przez
    Citiphone, na moje konto w Multi).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-02-12 08:43:08
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Hasla mi przychodza zawsze z opoznieniem i sa nieaktywne. Nie moge wiec
    > zrobic zadnego przelewu poza jednym (zdefiniowanym przez Citiphone, na
    > moje konto w Multi).

    zadzwon do nich i zapytaj co masz zrobic w takiej sytuacji...
    "troche" to ogranicza funkcjonalnosc konta

  • 8. Data: 2007-02-12 08:54:34
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > zadzwon do nich i zapytaj co masz zrobic w takiej sytuacji...
    > "troche" to ogranicza funkcjonalnosc konta

    Nie wiedza. "Moze pan definiowac przelewy przez Citiphone".

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 9. Data: 2007-02-12 09:02:01
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Nie wiedza. "Moze pan definiowac przelewy przez Citiphone".

    std odp. na odwal się, zamiast rozwiazac problem wyszukuja inne
    rozwiazanie, ktore raczej nie jest lepsze...;-(

  • 10. Data: 2007-02-12 16:34:57
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos wrote:

    > Hasla mi przychodza zawsze z opoznieniem i sa nieaktywne.

    Masz za wolne łącze komórkowe albo za stary telefon ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski