  • 1. Data: 2004-07-22 18:36:02
    Temat: konta dla mlodziezy - co polecacie
    Od: "Veetold" <v...@p...pl>

    Witam Szanowne Gremium Bankomaniakow,
    Co mozecie polecic jako konto dla mlodziezy - osob, ktore chca odkladac
    sobie nieduze pieniazki na rachunku oszczednosciowo rozliczeniowym. Chodzi o
    jak najmniejszy koszt przy maksymalnych mozliwosciach (dostep przez
    internet, sporo bankomatow itp.). Banki internetowe rowniez wchodza w
    rachube.
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 2. Data: 2004-07-22 19:59:05
    Temat: Re: konta dla mlodziezy - co polecacie (chyba BPH)
    Od: "Veetold" <v...@p...pl>

> [...]
    > jak najmniejszy koszt przy maksymalnych mozliwosciach (dostep przez
    > internet, sporo bankomatow itp.). Banki internetowe rowniez wchodza w

    Po pobieznej lustracji ofert na stronach internetowych najwiekszych bankow
    wyszlo mi, ze chyba BPH ma najlepsza oferte:
    - oplata 1,5 PLN miesiecznie (minimalne wplywy 20 PLN) za prowadzenie
    rachunku
    - darmowy dostep do rachunku przez internet
    - darmowe przelewy przez internet
    - darmowa karta Maestro
    - bezprowizyjna wyplata w bankomatach wlasnych i Euronet

  • 3. Data: 2004-07-22 20:04:48
    Temat: Re: konta dla mlodziezy - co polecacie
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    www.izzybank.pl ;) do końca roku opłata miesięczna za kartę 0 zł

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    spłacam niekontrolowane ujemne saldo powstałe po przeliczeniu zagranicznych
    płatności kartą ;))
    każdy grosik się liczy ;))

    50102055581111129345400064

  • 4. Data: 2004-07-23 08:33:10
    Od: m...@p...onet.pl

    Ja bym radzil sprawdzic Kredyt Bank. (<www.kredytbank.pl>)
    Za moich czasów (tzn niecaly rok temu):
    prowadzenie 0 zł
    karta 7 zł
    przelewy w placówce 0 zł !!!!!!!!!!!!!!
    a od jakiegos czasu jest takze dostep przez internet oraz mozna wykonywac
    operacje w bankomacie.

  • 5. Data: 2004-07-23 10:18:53
    Od: "Veetold" <v...@p...pl>

> [...]
    > przelewy w placówce 0 zł !!!!!!!!!!!!!!
    > a od jakiegos czasu jest takze dostep przez internet oraz mozna wykonywac

    Faktycznie oferta niezle wyglada - dzieki.

  • 6. Data: 2004-07-26 09:00:13
    Od: quba <k...@T...net>

    Thu, 22 Jul 2004 20:36:02 +0200, na pl.biznes.banki, Veetold napisał(a):

> [...]
    > jak najmniejszy koszt przy maksymalnych mozliwosciach (dostep przez
    > internet, sporo bankomatow itp.). Banki internetowe rowniez wchodza w

    Ja polecił bym MultiBank
    -Prowadzenie w zależności od konta pełnomocnika (od 0 - 3 zł)
    -Darmowa karta
    -Darmowe przelewy
    --
    quba

  • 7. Data: 2004-07-26 20:01:40
    Od: "Veetold" <v...@p...pl>

    > Ja polecił bym MultiBank
    > -Prowadzenie w zależności od konta pełnomocnika (od 0 - 3 zł)
    > -Darmowa karta
    > -Darmowe przelewy

    Niestety w tym przypadku byloby to 36 PLN rocznie, czyli 2 x tyle co w BPH.
    Pozdr.

  • 8. Data: 2004-07-26 20:36:53
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Veetold" <v...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety w tym przypadku byloby to 36 PLN rocznie, czyli 2 x tyle co w
    BPH.
    > Pozdr.

    A nie masz Multikonta? Albo kogoś znajomego ( w sumie musiałby być
    zaufany) z Multikontem, najlepiej w wersji "my"?

    --
    Lejak
    j...@k...ODSPAMIACZ.pl

  • 9. Data: 2004-07-27 10:51:13
    Od: "Veetold" <v...@p...pl>

    > BPH.
    >
    > A nie masz Multikonta? Albo kogoś znajomego ( w sumie musiałby być
    > zaufany) z Multikontem, najlepiej w wersji "my"?

    No niestety nie mam. Mam w mBanku. kiedys mylalem, zeby sie przeniesc do
    Multi, ale nie widze wyraznych powodow.