  • 1. Data: 2008-06-01 09:19:17
    Temat: konto<30 BEZ karty - przerabiał ktoś?
    Od: " QWER" <q...@g...pl>

    konto<30 BEZ karty - przerabiał ktoś?

    witam - potrzebuje tanie konto "transferowe" w BZwbk - czy komuś udało sie
    otworzyć konto<30 BEZ karty płatniczej??

    robią problem jak mają:
    1. otworzyć konto<30
    2. zamknąć konto oszczędnościowe
    3. zamknąć konto24.pl + Allekarta debetowa
    4. spiac nowe konto<30 pod ten sam ID w bzwbk24???

    przerabiał ktoś?

  • 2. Data: 2008-06-01 09:36:09
    Temat: Re: konto<30 BEZ karty - przerabiał ktoś?
    Od: "wefe" <k...@g...pl>

    Użytkownik " QWER" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 2. zamknąć konto oszczędnościowe
    > 3. zamknąć konto24.pl + Allekarta debetowa
    > 4. spiac nowe konto<30 pod ten sam ID w bzwbk24???

    hej
    ja mam konto <30 bez karty. Ale wziąłem karte do konta. Jak wykonasz 3
    tranzakcje w ciągu 3 m-cy to karte masz za free przez 2 lata. Przed upływem
    tych2 lat nalezy karte zastrzec i masz konto do trzydziestki bez opłat.

  • 3. Data: 2008-06-01 10:17:21
    Od: "bartekE320" <k...@g...com>

    "wefe" <k...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > tranzakcje w ciągu 3 m-cy to karte masz za free przez 2 lata. Przed
    > upływem tych2 lat nalezy karte zastrzec i masz konto do trzydziestki bez

    Hmm w takim razie konsultanci sa debilami. Pytalem czy moge zrezygnowac z
    allekarty do konta24.pl. Odpowiedz - NIE. No, tak, ale co bedzie jak
    zastrzege? "To wtedy nie bedzie pan mial karty, ale po uplywie dwoch lat
    zostanie wydana nowa i za nia pan zaplaci".

  • 4. Data: 2008-06-01 10:32:37
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    bartekE320 pisze:
> [...]
    > zastrzege? "To wtedy nie bedzie pan mial karty, ale po uplywie dwoch lat
    > zostanie wydana nowa i za nia pan zaplaci".

    Nie sa debilami
    Konto24 ma zaznaczone w regulaminie ze jest integralna czescia karty, do
    ktorej zostalo wydane.
    Konto<30 nie ma takich zastrzezen.