  • 1. Data: 2010-05-18 13:34:36
    Temat: konto + KK
    Od: "Pawel" <t...@W...gazeta.pl>

    Witam

    Citi zaczęło mnie ostatnio wybitnie irytować, najpierw zrezygnowałem z ich KK,
    teraz przyszła pora na konto. W związku z czym szukam sensownej alternatywy na
    duet KK + konto.

    Nie wiem czy moje wymagania nie są nieco z kosmosu:

    Konto:
    - Konto darmowe lub z łatwymi do spełnienia warunkami zwalniającymi z opłat
    (wpłata pensji na konto, ilość transakcji)
    - W miarę sensowna obsługa przez internet
    - Nieobowiązkowa debetówka (a jeżeli obowiązkowa to za darmo)

    KK:
    - Darmowa lub z warunkami jw., bez obowiązkowych ubezpieczeń
    - Jakiś sensowny program lojalnościowy (najlepiej cashback)
    - Druga KK dla osoby trzeciej tanio (lub za darmo) - ewentualnie możliwość
    założenia konta/ karty wspólnego z TŻ i wydanie tej KK dla TŻ. Jeżeli z tym
    kryterium będzie duży problem to ostatecznie z niego zrezygnuje ;)
    - idealnie by było gdyby nie była chipowa ale to kryterium nie jest
    obligatoryjne bo w cuda nie wierzę.

    W tej chwili korzystam z:
    Citi (tylko konto - już niedługo, kiedyś KK z programem lojalnościowym plusa),
    Eurobanku (tylko konto - ostatnio zamienione na wspólne z TŻ),
    Nordei (konto + KK wciśnięte przy okazji kredytu hipotecznego),
    MBanku (konto, kiedyś KK)

    Niestety żadne z powyższych nie ma sensowej KK.

    Znajdzie się coś sensowego?

    PK

  • 2. Data: 2010-05-18 13:41:54
    Temat: Re: konto + KK
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 May 2010 13:34:36 +0000, Pawel napisał(a):

    > Niestety żadne z powyższych nie ma sensowej KK.
    >
    > Znajdzie się coś sensowego?

    Jeżeli ma być cashback to Polbank-era względnie Alior. Co do konta to
    teraz w Aliorze masz promocję i możesz dostać co nie co, więc może to
    zniwelować Ci koszty karty debetowej na jakiś czas lub nie brać jej w
    ogóle a korzystać np z mbanku albo nordea.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2010-05-18 14:03:01
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 18 Maj, 15:34, "Pawel" <t...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]

    > W tej chwili korzystam z:
    > Eurobanku (tylko konto - ostatnio zamienione na wspólne z TŻ),

    Moim zdaniem wymagania i to, z czego korzystasz - nie stoją w
    sprzeczności.

    A KK mam też w Millenium (MC) - bez bonusów, ale i bez jakichkolwiek
    opłat (co roku telefon i chętnie zwalniają).

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2010-05-18 14:16:26
    Od: " Paweł" <t...@N...gazeta.pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > cashback to Polbank-era

    Polbank-era wymaga posiadania telefonu w Erze? Nie mogę się doszukać na stronie.

    Z TOIP wynika że nie można wziąć karty dodatkowej - prawda li to?

    PK

  • 5. Data: 2010-05-18 14:19:54
    Od: " " <t...@N...gazeta.pl>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):

    > Moim zdaniem wymagania i to, z czego korzystasz - nie stoja w
    > sprzecznosci.
    >
    > A KK mam tez w Millenium (MC) - bez bonusow, ale i bez jakichkolwiek
    > oplat (co roku telefon i chetnie zwalniaja).

    Ale Eurobank nie ma sensownej KK.

    PK

  • 6. Data: 2010-05-18 16:29:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 May 2010 14:16:26 +0000, Paweł napisał(a):

    > Polbank-era wymaga posiadania telefonu w Erze? Nie mogę się doszukać na
    > stronie.

    Możesz zakupić jakiś nr pre-paid na czas wyrabiania karty lub skorzystać
    z oferty innych kart (mniejszy cashback)

    > Z TOIP wynika że nie można wziąć karty dodatkowej - prawda li to?

    A tego to nie wiem, bo nie przerabiałem. Na pewno do Polbank-era można
    wziąć dodatkową paypass, ale chyba nie o to Ci raczej chodzi.

    Xenocide