  • 1. Data: 2009-04-10 10:30:14
    Temat: konto dla kredytu we frankach w Multibanku
    Od: p...@p...onet.pl

    Witam
    czy moze mi ktos powiedziec czy w Multi mozna zalozyc jakies bezplatne konto
    ktore bedzie sluzyc tylko do splacania rat kredytu hipotecznego we frankach?
    Jesli nie jest to mozliwe to moze doradzicie jakie konto zalozyc zeby bylo
    najtansze w utrzymaniu- nic wiecej z ich oferty mnie nie interesuje i nie jest
    mi potrzebne
    Przemek

  • 2. Data: 2009-04-10 11:02:42
    Temat: Re: konto dla kredytu we frankach w Multibanku
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...cjb.net>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > najtansze w utrzymaniu- nic wiecej z ich oferty mnie nie interesuje i nie

    Jak dostajesz kredyt hipoteczny w Multi, to automatycznie zakładają Ci ROR,
    za który nic nie płacisz (do czasu spłaty kredytu). Możesz go wykorzystać
    tylko do spłaty, możesz też szerzej.
    Natomiast ich system powinien umożliwiać założenie tylko rachunku
    technicznego do spłat, ale takiego rachunku nie widziałbyś w bankowości
    internetowej, więc chyba nie warto.

    G.

  • 3. Data: 2009-04-10 11:43:05
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Grzegorz Mazur" <n...@g...cjb.net> writes:

    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    [...]

    > Jak dostajesz kredyt hipoteczny w Multi, to automatycznie zakładają Ci
    > ROR, za który nic nie płacisz (do czasu spłaty kredytu). Możesz go
    *kiedyś* tak było. Obecnie płacisz normalnie.

    KJ
    --
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 4. Data: 2009-04-10 12:09:34
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > *kiedyś* tak było. Obecnie płacisz normalnie.
    >
    > KJ

    Liczy się data wzięcia kredytu czy po prostu od x czasu wszyscy mają tak
    samo?

    paul

  • 5. Data: 2009-04-10 12:12:52
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.plUWAGA> writes:

    > "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Liczy się data wzięcia kredytu czy po prostu od x czasu wszyscy mają tak
    > samo?

    Wszyscy mają tak samo.
    KJ

    --
    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 6. Data: 2009-04-10 13:03:58
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Grzegorz Mazur pisze:
    > Jak dostajesz kredyt hipoteczny w Multi, to automatycznie zakładają Ci
    > ROR, za który nic nie płacisz (do czasu spłaty kredytu). Możesz go
    > wykorzystać tylko do spłaty, możesz też szerzej.

    To może być dowolna taryfa ?

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-04-12 09:06:29
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...cjb.net>

    Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > To może być dowolna taryfa ?

    Jak już napisał Kamil, niestety było tak kiedyś. I nie była to dowolna
    taryfa - o ile dobrze pamiętam, nam otworzyli zwykłe Multikonto My. Zaraz
    potem zmieniliśmy to na Aquariusa, bo planowaliśmy używać rachunku jako
    głównego.

    W każdym razie przy otwieraniu kredytu obiecywali, że rachunek powiązany
    będzie zawsze za darmo (ten podstawowy). Ale jakby człowiek bankom wierzył,
    to by mu co chwila coś ubywało ;)

    Pozdrawiam,
    G.

  • 8. Data: 2009-04-14 07:28:14
    Od: p...@p...onet.pl

    Dzieki kolegom za odpowiedzi ale dalej nie wiem czy mozna zalozyc jakis
    bezplatny (np techniczny?)rachunek do splaty kredytu we frankach czy to
    absolutnie niemozliwe.
    pozdrawiam
    Przemek