  • 11. Data: 2008-04-16 05:57:56
    Temat: Re: konto dla starszej osoby
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "zz" <w@stopce> napisał w wiadomości
    news:4804f734$0$31491$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > nie, jak napisałem dalej to konto my,

    napisałes

    > ja jestem współwłaścicielem

    a tego nie napisałeś a to wszystko wyjasnia ;-)

    Sławek

  • 12. Data: 2008-04-25 21:49:03
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    > Dnia 14.04.2008 zz <w@stopce> napisał/a:

    [ciach]

    > Niektórzy płacą swoim czasem. Spróbuj sobie np. szybko załatwić kredyt
    > w mBanku.

    U mnie trwało ok 30 minut u doradcy. Wawa ul. Grójecka.
    k.

  • 13. Data: 2008-04-26 12:47:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 25.04.2008 kashmiri <k...@i...pl> napisał/a:

    [...]

    > U mnie trwało ok 30 minut u doradcy. Wawa ul. Grójecka.
    > k.

    Był dostępny po 30 minutach, czy wypełniałeś papierki 30 minut?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2008-04-26 13:58:40
    Od: "amon90" <a...@g...pl>

    Nie napisałeś jakie miałyby być kryteria wyboru takiego konta.
    Z pewnością każda starsza osoba ma różne preferencje.

    Jeśli znasz te kryteria, to spróbuj skorzystać z prostej wyszukiwarki:

    http://bank.pox.pl/kontaosobiste/porownanie-kont-oso
    bistych/1/

    W górnym menu zmieniasz kryteria, które Cię interesują.