  • 11. Data: 2009-12-14 19:53:13
    Temat: Re: konto dla starszej osoby
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    SERG <m...@p...fm> napisał(a):

    > Tak się zastanawiam czy konto w Polbanku jest dobrą opcją dla starszej
    > osoby. Moja babcia ma placówkę tegoż banku niedaleko siebie i zastanawia
    > się na powierzeniem jej swoich wpływów z emerytury. Zależy jej na
    > darmowowości konta, jakiś lokatach. Karty do rachunku nie chce.

    Jeśli babcia nie będzie robić przelewów zewnętrznych w placówce, to OK. Ale
    IMHO namów babcię na kartę. Raz będąc w oddziale oglądałem scenę, jak
    właśnie jedna starsza pani denerwowała się, że bank nie chce jej wypłacić
    gotówki. I tu szok - chodziło o kwotę 300 PLN. Nie wiem czy to jakiś
    absolutny przypadek, czy bardziej generalna reguła utrzymywania minimalnych
    kwot w gotówce, ale fakt że w banku z konta nie można wypłacić trzech stów,
    jest mimo wszystko dziwny.

  • 12. Data: 2009-12-14 20:17:37
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Tomasz Opalski" news:hg6539$dnq$1@inews.gazeta.pl

    > ...ale fakt że w banku z konta nie można wypłacić trzech stów,
    > jest mimo wszystko dziwny.

    A to jakaś specyfika "Greków" bo w innych bankach nie spotkałem się z takim
    procederem. Najczęściej nie można było wypłacić żądanej kwoty bo nie mieli
    tyle w kasie :) - specyfika małych oddziałów.

  • 13. Data: 2009-12-15 12:20:22
    Od: Bank Pocztowy <b...@g...com>

    On 13 Gru, 20:31, SERG <m...@p...fm> wrote:
    > Tak si zastanawiam czy konto w Polbanku jest dobr opcj dla starszej
    > osoby. Moja babcia ma plac wk tego banku niedaleko siebie i zastanawia
    > si na powierzeniem jej swoich wp yw w z emerytury. Zale y jej na
    > darmowowo ci konta, jaki lokatach. Karty do rachunku nie chce.

    Zapraszam do zapoznania się z ofertą Banku Pocztowego
    http://www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/nestor/
    Od stycznia bank znosi opłatę za prowadzenie dostępnego tylko dla
    seniorów Konta Nestor, a także prowizje za przelewy zlecane przez
    internet, telefon oraz - to nowość - w oddziałach banku, a nawet w
    placówkach poczty.

  • 14. Data: 2009-12-15 12:51:22
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Bank Pocztowy"
    c.googlegroups.com

> [...]
    > seniorów Konta Nestor, a także prowizje za przelewy zlecane przez
    > internet, telefon oraz - to nowość - w oddziałach banku, a nawet w

    "Twoje Konto będzie całkowicie bezpłatne, jeśli w danym miesiącu zrobisz
    zakupy kartą do Konta za min. 500 zł"

    Podziękował!

  • 15. Data: 2009-12-15 13:46:04
    Od: Bank Pocztowy <b...@g...com>

    Zwróć uwagę, że na stronie są informację odnośnie obecnej oferty. Od
    stycznia będą spore zmiany w ofercie rachunków.
    Konto będzie za 0 zł i nie ma dodatkowych warunków

  • 16. Data: 2009-12-15 14:26:09
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Bank Pocztowy"
    .googlegroups.com

    > Zwróć uwagę, że na stronie są informację odnośnie obecnej oferty. Od
    > stycznia będą spore zmiany w ofercie rachunków.
    > Konto będzie za 0 zł i nie ma dodatkowych warunków

    Pożyjemy, zobaczymy. Każda konkurencja jest dobra ale na mnie i tak nie
    macie co liczyć.
    Dla zasady nie wspieram instytucji choć by w minimalnym stopniu powiązanych
    ze skrabem państwa.
    Dodatkowo o poczcie mam jak najgrosze zdanie więc zaufanie do banku
    kapitałowo powiązanym z PRLowskim molochem jest swoistego rodzaju
    abstrakcją.
    Po za tym nieumiejętność poprawnego cytowania w usenecie sprawia, że
    jesteście jako bank/instytucja kompletnie przegrani w moich oczach.
    Profesjonalizm jak widać nie jest waszą mocną stroną :]

  • 17. Data: 2009-12-15 15:47:58
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 2009-12-15 15:26, Valdi wrote:
> [...]
    > jesteście jako bank/instytucja kompletnie przegrani w moich oczach.
    > Profesjonalizm jak widać nie jest waszą mocną stroną :]

    Oj Valdi. Jak ty łatwo wierzysz ludziom. To że ktoś pisze z nickiem
    "Bank Pocztowy" nie oznacza, że jest oficjalnym przedstawicielem,
    zwłaszcza, że posługuje się adresem gmailowym.

  • 18. Data: 2009-12-15 16:02:03
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent MK nadaje:
    > Lepiej dotowac poczte i czekac na listonosza? W tego co podawano
    > jakis czas temu ZUS wydaje ok 300mln pln na przesylke kasy za
    > posrednictwem poczty.

    Jego zmartwienie na co wydaje ;-)

  • 19. Data: 2009-12-15 16:07:18
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent MK nadaje:
    > koszt uslugi pocztowej powinien obciazac osobe odbierajaca, a nie
    > wszystkich ubezpieczonych... takze tych ktorzy kosztu nie generuja :).

    Myślę że Twoja pensja powinna byc przelewana w całosci na moje konto bo
    tak byłoby zdecydowanie dla mnie lepiej i nie generowałoby obciążeń dla
    ogółu.

  • 20. Data: 2009-12-15 16:32:04
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "XYZ" news:hg8b3g$tck$1@news.onet.pl

    > Oj Valdi. Jak ty łatwo wierzysz ludziom. To że ktoś pisze z nickiem
    > "Bank Pocztowy" nie oznacza, że jest oficjalnym przedstawicielem,
    > zwłaszcza, że posługuje się adresem gmailowym.

    Oj XYZ jak Ty mi łatwo psujesz zabawę. Ja tutaj liczyłem na jakąś polemikę,
    szczyptę agresji, odpowiedź ze strony banku/niebanku na mają swoistego
    rodzaju zaczepkę a ty mi o wierze :]

    PS.
    Ale uspokoję cię - pocztowy, ten z którym sobie mizernie dyskutowałem
    również nie wygląda mi na pocztowy. To nie to co BZ WBK, który na kilometr
    idzie rozpoznać na forach i naszej grupie :)