  • 51. Data: 2009-12-21 12:27:30
    Temat: Re: konto dla starszej osoby
    Od: MałgosiaK(BankPocztowy) <m...@p...pl>

    On 18 Gru, 20:17, XYZ <j...@m...bin> wrote:
> [...]
    >
    > Obecność banku na forum to z pewnością rodzaj reklamy, przecież nie
    > działanie społeczne. Nie wiem, czy idąc do banku miałbym się spodziewać
    > mówienia mi na "ty", skoro tak wypowiada się przedstawicielka tej
    > instytucji? Po prostu muszą wiedzieć, gdzie jest ich miejsce, a nie
    > skracać na siłę dystans.
    >
    > Tak, czuję się także zdegustowany, gdy sprzedawca, którego nie znam mówi
    > mi na "ty" bądź dostaję e-maile od instytucji, które na siłę starają się
    > być moimi znajomymi. Po prostu ogólnie przyjętą normą jest zwracanie się

    Zgodzę się z Panem, że idąc do Banku Pracownik będzie się zwracał per
    Pan i są to przyjęte ogólnie zasady.
    Funkcjonuję dość długo w necie i rzeczywiście poprzednio
    reprezentowałam inny Bank który został wspomniany.
    Stosowanie formy per Ty w żaden sposób nie miało umniejszyć szacunku
    którym darzę rozmówcę.

    Aby zakończyć dyskusję odnośnie formy w jakiej Państwo chcieliby
    dyskutować będę starała się przestrzegać życzeń i swoje wpisy kierować
    per Pan/Pani
    Jeśli jednak czasami się zapomnę z góry przepraszam i liczę na
    wyrozumiałość

    Pozdrawiam Małgorzata Kowalska
    MałgosiaK(BankPocztowy)

  • 52. Data: 2009-12-21 13:05:27
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MałgosiaK (BankPocztowy)"
    .googlegroups.com

> [...]
    > dyskutować będę starała się przestrzegać życzeń i swoje wpisy kierować
    > per Pan/Pani Jeśli jednak czasami się zapomnę z góry przepraszam i liczę

    No bez jaj Gosiu! :)
    Jakoś na forum/blogu mBanku zwracałaś się do klientów/użytkowników per Ty i
    nie stanowiło to żadnego problemu. Tutaj niech też tak pozostanie - mi i
    chyba większości to nie przeszkadza. Jeżeli jednak masz przed tym opory to
    tak trudno pisać w formie bezosobowej? ;)
    W końcu na poziomie internetu, komunikacja (szczególnie ta na forach,
    grupach dyskusyjnych czy też blogach) przybiera bardziej luźniejszą formę. W
    końcu nie załatwiamy tutaj spraw formalnych, inna sprawa kiedy piszemy do
    kogoś oficjalnego e-maila (np. do banku) to kultura nakazuje zwrot per
    Pani/Pan, państwo - IMHO :) Podobnie w przypadku rozmów telefonicznych jako
    tako formalnych :) Ja osobiście głupio się czuję jak osoba po drugiej
    stronie słuchawki w rozmowie formalnej "leci do mnie" na ty... :/ Ja trzymam
    fason i zwracam się na per Pani/Pan :) Niestety w niektórych
    instytucjach/firmach co poniektórzy chyba wstydzą się trzymania fasonu w
    podejściu do klienta :)
    Dlatego proszę o nie popadanie w skrajności - odnośnie szeroko pojętej
    komunikacji w necie :)

    > Pozdrawiam Małgorzata Kowalska

    Pozdrawiam Waldek Anonimowy :)

    > MałgosiaK(BankPocztowy)

    Waldek (Berlin/Hamburg/Krakówek; Niemcy/Polska) :)

  • 53. Data: 2009-12-21 14:16:44
    Od: MałgosiaK(BankPocztowy) <m...@p...pl>

    On 21 Gru, 14:05, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
> [...]
    > komunikacji w necie :)

    > Pozdrawiam Waldek Anonimowy :)

    > Waldek (Berlin/Hamburg/Krakówek; Niemcy/Polska) :)

    Przyznam, że też jestem wyznawcą takiej komunikacji :)

  • 54. Data: 2009-12-21 14:34:53
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MałgosiaK (BankPocztowy)"
    .googlegroups.com

    > Przyznam, że też jestem wyznawcą takiej komunikacji :)

    No i super! :) Wszelakie wątpliwości odnośnie komunikacji na grupie i
    zwrotów grzecznościowych mamy wyjaśnione.

    Pozdrawiam.

    PS.
    A powiesz nam czemu odeszłaś z mBanku? ;)

  • 55. Data: 2009-12-21 18:57:34
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

> [...]
    >
    > Pozdrawiam.
    >
    > PS.
    > A powiesz nam czemu odeszłaś z mBanku? ;)

    A ja jeszcze chciałbym wiedzieć dlaczego piszesz "BankPocztowy" łącznie
    i stosujesz dość awangardową interpunkcję tudzież podział wierszy.

    --
    Grzexs

  • 56. Data: 2009-12-21 19:10:38
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Grzexs" news:hgogep$pek$2@inews.gazeta.pl

    > A ja jeszcze chciałbym wiedzieć dlaczego piszesz "BankPocztowy" łącznie
    > i stosujesz dość awangardową interpunkcję tudzież podział wierszy.

    Może to taki "styl" obecności na forach internetowych - ot taki znak
    rozpoznawczy, na wzór bekającego W :)