  • 1. Data: 2003-04-11 16:22:31
    Temat: konto dla studenta
    Od: Maciej Lewiński <l...@e...pl>

    hej,

    jest duzo bankow oferujacych konta dla studentow.. chcialbym sie dowiedziec
    od Was jaki wedlug Was jest najlepszy i najbardziej oplacalny, dla biednego
    studenta, bank..

    nie mam jakis szczegolnych wymagan ;p
    - wglad na rachunek poprzez internet
    - najlepsze oprocentowanie (mozliwie jak najlepsze)
    - tanie wplaty i wyplaty
    - mozliwosc korzystania z karty platniczej (placenie w sieci, w e-sklepach,
    w sklepach, dostepnosc bankomatow - Poznan etc..)
    - ewentualnie(!) jakies powiadamiania sms o saldzie konta lub wglad poprzez
    WAP

    myslalem o jakims mBanku lub WBK, ale tak jak juz napisalem, prosze o Wasze
    opinie i porady, co polecacie a co nie..

    z gory dziekuje za pomoc

    --
    Maciej Lewiński - lewin
    l...@e...pl

  • 2. Data: 2003-04-14 05:53:35
    Temat: Re: konto dla studenta
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Maciej Lewiński wrote:
> [...]
    >
    > myslalem o jakims mBanku lub WBK, ale tak jak juz napisalem, prosze o Wasze
    > opinie i porady, co polecacie a co nie..

    IMHO mBank, to dobry wybów. Darmowe masz wszystko, jeśli chcesz (choć
    jak się uprzesz, to można zapłacić ;)
    Problemy ewentualne to:
    1. Wypłaty gotówki (bez prowizji tylko w Euronecie i nie mniej niż 50 zł
    na raz);
    2. Wpłaty - Jeśli masz zamiar wpłacać gotówkę - będziesz musiał
    pokombinować (odpowiedzi na forum mBanku po użyciu opcji "Szukaj"
    znajdziesz mnóstwo :)