  • 11. Data: 2006-10-11 22:03:29
    Temat: Re: konto firmowe
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > Firmowym???
    > To jakiś tajny kredyt, że na stronie VW o nim ani słowa?
    > I to ma być _ten_ poziom? - dyskusje o nieistniejacych usługach?

    Tak - to jest jednak limit w koncie osobistym .Nie korzystam ostatnio z
    limitów kredytowych. Czy pracujesz w konkurencyjnym banku - bo bardzo rwiesz
    się do kłótni. A oczywiste jest, że nie ma jednej dobrej oferty dla każdego

    pzdr
    j.

  • 12. Data: 2006-10-11 22:24:13
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > kasę klienta na koncie w VW zobaczy do 3dni później niż w mB/I-go,

    Sprawdź sobie godziny sesji przychodzących w VW. Nie wiesz jednak o czym
    piszesz. Zamykam więc wątek.

    pzdr
    j.

  • 13. Data: 2006-10-12 00:03:15
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Sprawdź sobie godziny sesji przychodzących w VW. Nie wiesz jednak o czym
    > piszesz. Zamykam więc wątek.

    Ja zwykle wiem o czym piszę, Ty niestety już zapomniałeś,
    więc przypomnę o co chodziło Rafowi w pierwszym poście tego wątku:
    "aby posiadacze kont w inteligo i mbanku mogli
    szybko i wygodnie z strony www wpłacać na konto firmy"
    A teraz wyobraź sobie, że klient Rafa płaci mu w piątek po 15:00,
    dzięki mTransfer/Płacę z Inteligo zrobi to "szybko i wygodnie z strony www"
    w mB/I-go kasę Raf będzie miał dostępną natychmiast,
    a w VW będzie ją miał najwcześniej w poniedziałek koło południa.
    Jeśli to nie jest do 3 dni później,
    to najwyraźniej kończyłeś inne szkoły niż ja ...

    > Czy pracujesz w konkurencyjnym banku - bo bardzo rwiesz
    > się do kłótni

    Tak i to we wszystkich naraz ;-P
    Pozwolę sobie jednak odpuścić dalszą dyskusję,
    to przez ten Twój 'poziom' ...
    Możesz sobie dalej otwierać i zamykac wątek do woli ... z jajami bądź bez ;-P

    Baw się dobrze :)

  • 14. Data: 2006-10-14 09:16:08
    Od: "jst" <l...@W...pl>

    > więc przypomnę o co chodziło Rafowi w pierwszym poście tego wątku:
    > "aby posiadacze kont w inteligo i mbanku mogli
    > szybko i wygodnie z strony www wpłacać na konto firmy"

    Tak, jeżeli tylko o to chodzi to masz rację - przeoczylem ten fragment

    pzdr