  • 1. Data: 2002-12-11 20:15:31
    Temat: konto firmowe
    Od: "Robert Pawłowski" <p...@i...net.pl>

    kto wie ktory bank oferuje najtanszy koszt obslugi konta firmowego .
    posiadam konto w lg do czerwca pobierali oplate co kwartal w wysokosci 15
    zeta a teraz c o miesiac pobieraja 15 zeta calkiem ich rozumiem bo teraz
    kazdy szuka gdzie mozna jeszcze wyciagnac kase przy jak najmniejszych
    stratach z gory dzieki i pozdrawiam roberto

  • 2. Data: 2002-12-11 20:17:04
    Temat: Re: konto firmowe
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > kto wie ktory bank oferuje najtanszy koszt obslugi konta firmowego .

    To napisz o jaka spolke chodzi ;) i co ty chesz od takiego konta :)

  • 3. Data: 2002-12-11 20:32:13
    Od: "Robert Pawłowski" <p...@i...net.pl>

    chodzi mi o dzialalnosc gospodarcza a wymagam od kata tylko tego zeby bylo
    dzieki za zainteresowanie

  • 4. Data: 2002-12-12 08:29:54
    Od: "coolnet" <g...@p...com>

    Użytkownik "Robert Pawłowski" <p...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > chodzi mi o dzialalnosc gospodarcza a wymagam od kata tylko tego zeby bylo
    > dzieki za zainteresowanie

    Załóż w VW Banku masz niemal wszystko za free w kanale telefonicznym
    włacznie z dostepem.

    Tadeusz

  • 5. Data: 2002-12-12 11:27:36
    Od: "Human Being" <g...@p...onet.pl>

    Osobnik znany jako Robert Pawłowski <p...@i...net.pl>
    wysilił szare komory i pewnego pięknego dnia napisał, co następuje:
    > chodzi mi o dzialalnosc gospodarcza a wymagam od kata tylko tego
    > zeby bylo dzieki za zainteresowanie
    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    > <m...@p...pl> napisał w wiadomo?ci

    A ja polecam mBiznes (mBank). Prowadzę jednoosobową działalność
    gospodarczą i przerabiałem już Pekao i inteligo, aby ostatecznie
    zatrzymać się właśnie w mBanku. Prowadzenie konta, ZUS i podatki są za
    darmo, a jedynym kosztem jest 1 zł za inne przelewy. Nie zamawiałem do
    niego karty i nie wiem czy coś ona kosztuje, bo mam jeszcze eKonto i
    wszystkie nadwyżki finansowe właśnie tam przelewam.
    Musisz jednak sam popróbować, bo oferta na rynku jest obszerna.

    Tak a propos, czy jest gdzieś zestawienie porównujące koszty
    prowadzenia rachunków np. firmowych w różnych bankach?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller & P.G.K. GraF|X Studio

    "Znane s? tysi?ce sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie, jak go wskrzesić."
    [Albert Einstein]

  • 6. Data: 2002-12-12 22:40:16
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Human Being" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak a propos, czy jest gdzieś zestawienie porównujące koszty
    > prowadzenia rachunków np. firmowych w różnych bankach?

    Lukas generuje takie porownania (oczywiscie do swojego konta),
    ale to nie przeszkadza.

    GreG