  • 1. Data: 2004-01-08 06:24:36
    Temat: konto firmowe.
    Od: w...@n...spamuj.powernet.pl (Gringo)

    witam
    prosze o pomoc.
    szukam banku gdzie moge zalozyc konto firmowe w ktorym moge
    wykonywac przelewy zagraniczne,dobrze by bylo gdyby te przelewy mozna
    bylo wypelniac za pomoca internetu.Zalezy mi tylko i wylacznie na jak
    najtanszych przelewach zagranicznych.Jaki bank polecicie??
    z gory dzieki za pomoc.
    pozdrawiam
    Wojtek.

  • 2. Data: 2004-01-10 08:25:18
    Temat: Re: konto firmowe.
    Od: "Fotech" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > bylo wypelniac za pomoca internetu.Zalezy mi tylko i wylacznie na jak
    > najtanszych przelewach zagranicznych.Jaki bank polecicie??

    To sie nie da łatwo odpowiedziec na takie pytanie, o ile nie wiadomo jakie
    ktoty, jak czesto w jakiej walucie i do jakiego kraju bedziesz przelewal.
    Swietny jest BRE Bank (jako BRE nie jakies mutant inetowy), ale prowadzenie
    tam rachunku i wykorzystanie wszelkich narzedzi - w tym aplikacji do
    przelewow zagranicznych kosztuje jakies 250 zl miesięcznie (zalezy kiedy i
    jak podppisujesz umowe), noi oczywiscie to zalezy tez od tego, jak
    definiujesz koszty bankow zagranicznych, kto je ma pokrywac.

    Wojtek

  • 3. Data: 2004-01-11 00:43:37
    Od: "Piotr" <m...@p...onet.pl>

    no faktycznie 250zł jest bardzo tanie??????????????

    czyś ty na głowę upadł 250zł to jest tanie????????????

    Tanie to jest w PKO BP SA , Biznes Partner 25zł/m-c a np Eurotransfer 45zł
    (opcja OUR-wszystkie koszty łącznie z bankiem zagranicznym). No tu możemy
    powiedzieć tanio.

    Piotr