  • 11. Data: 2003-09-15 08:28:22
    Temat: Re: konto firmowe: Inteligo czy mBank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Pamiętaj o tym, że wypłaty kartą firmową nawet z bankomatów PKO są
    > płatne.

    Hmm a na prywatne swoje nie da sie przelac?

  • 12. Data: 2003-09-15 09:06:44
    Od: "" <z...@p...onet.pl>

    > mbank euronet za 2 zł

    euronet - co to jest?????

    JoGI

  • 13. Data: 2003-09-15 09:10:52
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:
    > euronet - co to jest?????

    siec bankomatow

  • 14. Data: 2003-09-15 10:58:43
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:bk3t72$tt$1@news.onet.pl...

    > Hmm a na prywatne swoje nie da sie przelac?

    Nie mam własnej DG, tak więc znam się na tym tak, jak na budowie lokomotywy.
    Można tak po prostu przelać pieniądze z firmowego na prywatne? Nie chodzi mi
    o to, czy się _da_, tylko czy _można_.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 15. Data: 2003-09-15 11:04:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara wrote:
    > Nie mam własnej DG, tak więc znam się na tym tak, jak na budowie
    > lokomotywy. Można tak po prostu przelać pieniądze z firmowego na
    > prywatne? Nie chodzi mi o to, czy się _da_, tylko czy _można_.

    Mozna, mozna - przeciez to dzialalnosc gospodarcza - z czegos musisz zyc,
    nie? :D

  • 16. Data: 2003-09-15 11:23:29
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    JoGi <z...@p...onet.pl> napisał(a):