  • 1. Data: 2011-06-13 06:01:20
    Temat: konto firmowe - jaki bank?
    Od: BQB <a...@a...com.invalid>

    Będę zakładać firmę, wobec tego potrzebne jest mi konto firmowe, obrót
    na koncie w ciągu miesiąca, przynajmniej na razie, nie będzie większy
    niż 5000, interesuje mnie konto, gdzie będą jak najniższe opłaty, oraz
    dostęp do konta przez internet (ale w obecnych czasach, to chyba
    wszystkie), oraz potwierdzenia przelewów wykonywane za pomocą tokena.

  • 2. Data: 2011-06-13 08:59:56
    Temat: Re: konto firmowe - jaki bank?
    Od: "Joossef" <g...@g...com>

    2011-06-13, o 08:01:20 BQB oznajmi co nastpuje:

> [...]
    >opłaty, oraz dostęp do konta przez internet (ale w obecnych czasach, to
    >chyba wszystkie), oraz potwierdzenia przelewów wykonywane za pomocą

    Jak już pisałem na grupie musiałem założyć firmowe w bgż (żeby
    dostawać premię na KZP).
    Konto okazało się darmowe. Przelewy za free, token za free. Interfejs
    niestety przekomplikowany, ale idzie przeżyć. Jeśli nie chcesz brać
    kredytów to jest ok.

    --
    Joossef

  • 3. Data: 2011-06-13 09:59:42
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 13 Jun 2011 08:01:20 +0200, BQB napisał(a):

    > niż 5000, interesuje mnie konto, gdzie będą jak najniższe opłaty, oraz
    > dostęp do konta przez internet (ale w obecnych czasach, to chyba
    > wszystkie), oraz potwierdzenia przelewów wykonywane za pomocą tokena.

    VW Bank powinien Ci pasować, pominąwszy opłatę za kartę.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2011-06-13 12:46:36
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Borys Pogoreło wrote:

    > VW Bank powinien Ci pasować, pominąwszy opłatę za kartę.

    Tylko nie zapomnieć o założeniu najpierw konta prywatnego, żeby
    token był za darmo...
    A jak do DG to karta może być do prywatnego (darmowa), bo w końcu
    można zawsze przelać, jak się chce wypłacić/zapłacić.

    witrak()

  • 5. Data: 2011-06-13 12:59:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

    > A jak do DG to karta może być do prywatnego (darmowa), bo w końcu
    > można zawsze przelać, jak się chce wypłacić/zapłacić.

    Wyplacic nie ma zadnych przeciwwskazan (moze poza rzadkim przypadkiem
    prowadzenia pelnej ksiegowosci przez OF), ale z placeniem za wydatki
    zwiazane z DG sprawa jest dyskusyjna :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2011-06-13 14:20:48
    Od: dwr <d...@g...-u-s-u-n.pl>

    W dniu 2011-06-13 14:59, SDD pisze:
> [...]
    >
    > Wyplacic nie ma zadnych przeciwwskazan (moze poza rzadkim przypadkiem
    > prowadzenia pelnej ksiegowosci przez OF), ale z placeniem za wydatki

    A na jakim "odcinku" dyskusyjne?
    Pomijając niechęć banku do ew. tańszego wykonywania przelewu "prywatnego".

    Pozdrawiam

    dwr

  • 7. Data: 2011-06-14 18:39:43
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <psqbmu8f4nyy.iru7mvffxbf5$.dlg@40tude.net>,
    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    > VW Bank powinien Ci pasować, pominąwszy opłatę za kartę.

    Mozna zalozyc dodatkowo bezplatne osobiste konto e-direct, i nie brac
    karty firmowej.

    Pozdrav
    TA