  • 1. Data: 2007-05-10 09:54:25
    Temat: konto firmowe mbank- ile sie faktycznie czeka?
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    hej, moze ktos niedawno zakladal mBiznes konto w mBankui i wie dokladnie ile
    potrzeba czasu od zlozenia wniosku , poprzez kuriera do pelnej dzialalnosci
    konta?
    bede wdzieczny za wszelkie info.
    pzdr
    Anax

  • 2. Data: 2007-05-10 14:51:40
    Temat: Re: konto firmowe mbank- ile sie faktycznie czeka?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Anax WRC" <w...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:f1uprg$g8g$1@news.interia.pl...
    > hej, moze ktos niedawno zakladal mBiznes konto w mBankui i wie
    > dokladnie ile potrzeba czasu od zlozenia wniosku , poprzez
> [...]

    W moim przypadku około 25 dni to było.

    mz

  • 3. Data: 2007-05-10 15:11:30
    Od: ss <s...@p...fm>

    Anax WRC napisał(a):
> [...]
    > potrzeba czasu od zlozenia wniosku , poprzez kuriera do pelnej dzialalnosci

    Nie czekaliśmy zbyt długo,około 20dni ( w tym majowy weekend ) Problem w
    tym ze okazało sie juz po podpisaniu umowy ze mamy zły wpis w umowie
    spółki i KONTO NIE ZOSTANIE UTWORZONE !!! Informacja taką otrzymaliśmy
    mailem ("...Aby konto firmowe w mBanku mogło być w pełni udostępnione,
    każdy ze wspólników musi posiadać nieograniczone prawo do
    reprezentacji....")
    Sęk w tym ze nr. konta juz znaliśmy wcześniej i został podany do U.S i
    innych instytucji z którymi współpracujemy !! Szkoda ze mBank wcześniej
    nie informuje o możliwych problemach z takim wpisem ! Widać mają w d.
    swoich klientów.
    Dajcie sobie spokoj z tym bankiem.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-05-11 05:57:49
    Od: "Robert Bajorek" <r...@p...onet.pl>

    Witam
    czekalem ok 1 tydzien
    zrezeygnowałem z konta w GETIN BANKU - ostatnio porazali kompetencją.A kanał
    internetowy działał lub nie działał. Miałem tam konto 7 lat.

    Pozdrawiam
    Robert bajorek