  • 1. Data: 2006-01-27 16:03:24
    Temat: konto najlepsze
    Od: "W.Nowak" <w...@g...pl>

    Na stronie

    http://goggog.webpark.pl/banki.html

    Znajdziesz porownanie najlepszych rachunkow bankowych w Polsce.
    Przeczytasz warunki otwarcia i prowadzenia rachunku a takze od niedawna
    mozesz juz wypelnic wniosek o jego otwarcie!
    Strona istnieje juz w internecie od kilku lat i jest jedna z lepszych w tym
    temacie.

    polecam

  • 2. Data: 2006-01-28 08:25:28
    Temat: Re: konto najlepsze
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Jan 2006 17:03:24 +0100,
    osoba podpisana: W.Nowak <w...@g...pl>
    napisała:

> [...]
    > mozesz juz wypelnic wniosek o jego otwarcie!
    > Strona istnieje juz w internecie od kilku lat i jest jedna z lepszych w tym
    Taa, jasne. Jest tam wogóle coś więcej niż program partnerski bankiera ?

    KJ

    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 3. Data: 2006-01-28 10:40:00
    Od: "DJ" <b...@p...pl>

    Użytkownik "W.Nowak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Strona istnieje juz w internecie od kilku lat i jest jedna z lepszych w
    > tym temacie.

    To ja poproszę o link do najgorszej. Bo jeżeli ta jest najlepsza...

    Pozdr
    DJ

  • 4. Data: 2006-01-28 15:36:09
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Dnia 2006-01-27 17:03, W.Nowak pisze:

> [...]
    > Przeczytasz warunki otwarcia i prowadzenia rachunku a takze od niedawna
    > mozesz juz wypelnic wniosek o jego otwarcie!

    Wow!

    > Strona istnieje juz w internecie od kilku lat i jest jedna z lepszych w tym
    > temacie.

    Strona jest tak dobra jak część domeny - goggog. ROTFL!

    > polecam

    Kiepski żart.

    --
    Z poważaniem
    Grzegorz Kamionka

  • 5. Data: 2006-01-29 10:01:02
    Od: "turkisz" <t...@w...pl>

    > Strona istnieje juz w internecie od kilku lat i jest jedna z lepszych w
    > tym temacie.
    >
    > polecam

    To jest nowe wcielenie jkoliny

    tadek