  • 21. Data: 2008-02-15 22:32:03
    Temat: Re: konto online w eurobanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lut, 23:27, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > ok, ale jak sobie ustawisz limit wypłaty np. na 500 zł i masz 1.000.000 na
    > koncie na złodziej ci tek kasy nie wyczyści...

    Bede mial 500 zl i limit ustawie na 50 ;)

  • 22. Data: 2008-02-15 22:40:18
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Bede mial 500 zl i limit ustawie na 50 ;)

    to złodziej, który zeskanuje ci kartę na pewno lekko się zdziwi... ;-)
    ustaw limit chociaż na 100 zł, bo jak 50 złotówek w bankomacie nie będzie
    to nic nie wyplaci...

  • 23. Data: 2008-02-15 22:46:12
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Placilem taka jeden jedyny raz, na wieksza kwote w biurze podrozy
    > (ichnia kredytowa). Pani sie upewniala u szefowej,czy napewno
    > mozna :)))
    bo co, karta źle wyglądała? VC jest taka czerwona z zawijasem...żadna
    rewelacja

    > Jak wyglada debetowka? Tak jak ich kredytowe? Kolory, wzornictwo? Nie
    > maja innych niz kredytowe na swoich stronach.
    taka jak VC, tylko część jest biała i w tle kobita pchająca koszyk z
    zakupami...

    hologram VISA na rewersie, ciekawe czy po kilku transakcjach już będzie
    wyglądała jak sponiewierana

  • 24. Data: 2008-02-15 22:48:11
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    poza tym patrzycie na wygląda karty?

    najładniejszą jaką teraz mam jest Allekarta kredytowa, czarna i tak się
    fajnie mieni jak się patrzy pod światło ;-)

  • 25. Data: 2008-02-15 22:56:51
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > poza tym patrzycie na wygląda karty?

    Ja zdecydowanie patrzę.

    marekz

  • 26. Data: 2008-02-15 23:06:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lut, 23:40, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > to złodziej, który zeskanuje ci kartę na pewno lekko się zdziwi... ;-)
    > ustaw limit chociaż na 100 zł, bo jak 50 złotówek w bankomacie nie będzie
    > to nic nie wyplaci...

    Tak na powazne, to jeszcze chyba sie wstrzymam z tym kontem, na czas
    powaznych decyzji w zwiazku z BPH......

    Jesli zrezygnuje z ich konta (slyszycie?.....;) ) to wtedy konto
    eurobankowe przyda sie, zeby miec na nim rezerwe pod wyplaty w
    chwilach i miejscach, gdy nie bedzie pod reka bankomatow mbankowych.
    Do tego czasu szkoda mi tej zlotowki miesiecznie. Natomiast juz w
    chwili, gdy z karta kredytowa BPH oddam karte debetowa (2 zl
    miesiecznie) zwolnia mi sie srodki ( ;) ) na oplacenie miesiecznej
    oplaty za karte w eurobanku i jedna wyplate z dowolnego bankomatu :)

    Cos sie ociagaja z tym Sezam Direct (ale gdy w koncu wprowadza, to
    zapewne kazdemu klientowi beda placic 3 zl miesiecznie za
    korzystanie ;) )

  • 27. Data: 2008-02-15 23:11:39
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 15 Lut, 23:56, "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl> wrote:
    > Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w
    wiadomościnews:13c3073a6e5d262ff7f43278087c3e14@news
    .home.net.pl...

    > Ja zdecydowanie patrzę.

    Ja tez.
    A poza tym, juz niedlugo bede chyba mogl swoimi stawiac pasjanse, to
    warto, zeby byly do siebie dopasowane kolorystycznie ;)
    Powinna byc opcja wyboru figury do nadruku na karcie, zeby jak juz
    bedzie komplet z roznych bankow, mialy pelna funkcjonalnosc ;)

  • 28. Data: 2008-02-15 23:18:26
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    > Powinna byc opcja wyboru figury do nadruku na karcie, zeby jak juz
    > bedzie komplet z roznych bankow, mialy pelna funkcjonalnosc ;)

    a ja mam juz cały klaser kart i te aktualne są znacznie ładniejsze, od tych
    które były kiedyś...
    pamiętam jaką furorę zrobiła złota rybka z mBanku - bylem jednym z
    pierwszych użytkowników

    Allekarta jest po prostu inna i to jej zaleta, Citi to smutek, a HSBC
    (Ikea) zupełnie bez wyrazu

  • 29. Data: 2008-02-15 23:22:18
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Allekarta jest po prostu inna i to jej zaleta, Citi to smutek, a HSBC
    > (Ikea) zupełnie bez wyrazu

    Byś zobaczył debetową kartę Nordei, to byś może wiedział co to smutek...

    marekz

  • 30. Data: 2008-02-15 23:26:17
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 16 Lut, 00:18, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:

    > Allekarta jest po prostu inna i to jej zaleta, Citi to smutek, a HSBC
    > (Ikea) zupełnie bez wyrazu

    Mi sie podoba Money.pl. I co ciekawe, przy tym samym wzorze, kredytowa
    jest o wiele ladniejsza od debetowej.
    Przyjemny tez jest Silver BPH. I wyjatkowo wytrzymaly na scieralnosc.
    citi - taki sobie, jedynie zdjecie wyjatkowo sympatycznej osoby, ktore
    na nim opublikowali podnosi walory estetyczne tej karty.

    Inne karty - to juz tak ogolnie bezplaciowe raczej,