  • 41. Data: 2007-10-13 14:15:33
    Temat: Re: konto osobiste - gdzie ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco napisał(a):
    > Ty też nic nie wspominałeś o wpływach, tylko autorytatywnie
    > stwierdziłeś, że wszystkie pobierają. A to nie jest prawda.

    Autor watku pisal, ze bedzie wplacal 1,5k PLN miesiecznie. Wobec tego
    raczej nie bedzie zakladal jakichs darmowych Goldow. EOT

    --
    Mithos

  • 42. Data: 2007-10-13 21:21:57
    Od: yayco <y...@n...pl>

    Mithos pisze:

    > Autor watku pisal, ze bedzie wplacal 1,5k PLN miesiecznie. Wobec tego
    > raczej nie bedzie zakladal jakichs darmowych Goldow. EOT

    Jasne, zawsze możesz wyciąć te fragmenty moich odpowiedzi, które są dla
    Ciebie niewygodne. I udawać, że ja piszę o jakich goldach. Wyluzuj
    trochę i nie udawaj nieomylnego, bo to śmieszne.
    Ale EOT wedle życzenia

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 43. Data: 2007-10-14 13:24:18
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    Witam,

    pozwole sobie podpiac pod watek. Mam konto w Multibanku. Bardzo chwale
    sobie tam system transakcyjny (dostep do konta przez www - jego
    czytelnosc, rozbudowanie i mnogosc mozliwych opcji). Jednak jesli trzeba
    cokolwiek zalatwic w tym banku przez telefon/oddzial jest to niestety
    droga przez meke.

    Jaka wg Was jest alternatywa dla Multi? Co jest dla mnie wazne
    (kolejnosc wymienionych cech ma znaczenie):

    1. Rozbudowany i przejrzysty dostep do konta przez WWW (nie widzialem
    jeszcze nic lepszego od Multi, wiec cos zblizonego) W tym punkcie
    zawiera sie takze natychmiastowy podglad przez www blokad operacji
    wykonanych karta np. wyplata kasy z bankomatu widnieje od razu na WWW, a
    nie - jak w przypadku KK Citi - jest zalozona blokada, ale nie mozna
    podejrzec co to za transakcja.

    2. Darmowe wyplaty ze wszystkich bankomatow w Polsce

    3. Jak najmniejsza biurokracja/jak najszybsze zalatwianie spraw
    (przyklad: w Multibanku aby przeksztalcic Multikonto Ja na Multikonto My
    i dodac wspolwlasciciela musialem przyjsc do banku na nastepny dzien.
    Pan w oddziale poinformowal mnie, ze nie ma mozliwosci zrobic tego w tym
    dniu w ktorym bylem w banku z prosba o taka operacje, poniewaz musza
    recznie wypelnic umowe a to trwa :/

    4. Darmowe przelewy przez internet

    5. Bank ma miec oddzialy (nie chce mBanku ani nic podobnego).

    6. Nie wymagam darmowego konta ani darmowych kart debetowych. Niech beda
    platne, jesli powyzsze warunki sa spelnione.

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

  • 44. Data: 2007-10-14 14:21:15
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Michal Raczko"
> [...]
    >
    > 6. Nie wymagam darmowego konta ani darmowych kart debetowych. Niech
    > beda platne, jesli powyzsze warunki sa spelnione.

    Spózniles się - e-pakietu w Fortisie juz nie otwierają.
    Toyota, czy VW nie mają oddzialow

    Radze szukac banku z darmowymi przelewami - do wyplat darmowych
    mozna zawsze użyć konta Inteligo (bankomaty PKOBP) lub
    ktoregos z bankow majacych umowe z Euronetem
    *** blad ***

  • 45. Data: 2007-10-14 15:58:20
    Od: Michal Raczko <U...@p...pl>

    blad wrote:
    > Radze szukac banku z darmowymi przelewami - do wyplat darmowych
    > mozna zawsze użyć konta Inteligo (bankomaty PKOBP) lub
    > ktoregos z bankow majacych umowe z Euronetem

    A co powiecie o Koncie24 VIP w BZWBK? Jakie warunki trzeba spelnic aby
    otworzyc takie konto? Domyslam sie, ze jedynym warunkiem sa miesieczne
    wplywy na konto w okreslonej wysokosci. Wiecie moze jaka to kwota? Na
    stronie banku nic nie ma napisane. I pytanie dodatkowe - czy jesli
    otworze konto z narzeczona jako wspolwlascicielka, to jako wplywy beda
    sie liczyly nasze wspolne wplywy na konto (np. obie pensje)? Tak byc
    powinno, ale wole zapytac.

    Jakies doswiadczenia z tym bankiem?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Raczko

  • 46. Data: 2007-10-14 16:05:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michal Raczko napisał(a):
    > Jaka wg Was jest alternatywa dla Multi? Co jest dla mnie wazne
    > (kolejnosc wymienionych cech ma znaczenie)

    Obawiam sie, ze nie ma alternatywy. Wszedzie jest tak samo lub (o
    zgrozo) gorzej.

> [...]
    > wykonanych karta np. wyplata kasy z bankomatu widnieje od razu na WWW, a
    > nie - jak w przypadku KK Citi - jest zalozona blokada, ale nie mozna

    No to niestety pozostaje tylko Multibank (lub mBank, ktorego nie
    chcesz). Cala reszta ma gorszy system online.

    > 2. Darmowe wyplaty ze wszystkich bankomatow w Polsce

    Taka opcje to ma raczej niewiele bankow. Obecnie BOŚ i chyba tyle.

> [...]
    > Pan w oddziale poinformowal mnie, ze nie ma mozliwosci zrobic tego w tym
    > dniu w ktorym bylem w banku z prosba o taka operacje, poniewaz musza

    Moze byc jeszcze gorzej. Ja np. chcialem zmienic typ karty w Millenium
    to dopiero (!!) trzeci oddzial stwierdzil, ze takie cos jest mozliwe. W
    dwoch poprzednich oddzialach nikt (nawet kierownik !) nie wiedzial, ze
    taka opcja istnieje. Pomijam juz "zlote rady", niektorych pracownikow
    przez ktore placilbym po 200zl za wznowienie karty. Pod tym wzgledem
    Multibank nie jest najgorszy. Ja swojego czasu tez chcialem zrezygnowac
    z konta w Multi i tak sie bujam miedzy roznymi bankami (konto w Multi
    jeszcze mam) i stwierdzam, ze ich konto i obsluga nie sa najgorsze. W
    takim ING wszystko jest zalatwiane w tzw. komunistycznym stylu, o
    Millenium juz pisalem wyzej.

    Jak dla mnie obecnie istnieja tylko dwa banki warte uwagi : Citi oraz
    Multibank. Oczywiscie mam tu na mysli ROR, bo KK to mozna miec
    praktycznie wszedzie.

    > 4. Darmowe przelewy przez internet
    > 5. Bank ma miec oddzialy (nie chce mBanku ani nic podobnego).

    To ma prawie kazdy.

    > 6. Nie wymagam darmowego konta ani darmowych kart debetowych. Niech beda
    > platne, jesli powyzsze warunki sa spelnione.

    No wlasnie ja tez szukam takiego banku :) Niestety w naszych (polskich)
    warunkach taki bank nie istnieje. Nie uciekam od oplaty za konto ale
    chcialbym miec za to cos w zamian. Cos innego niz niekompetentni
    pracownicy i procedury nie do przeskoczenia. Moja rada : zostan lepiej w
    Multi bo moze byc jeszcze gorzej. Ja np. mam w Multi tylko konto (z
    debetowki zrezygnowalem). Co prawda powiem wprost : konto trzymam
    jeszcze, bo obiecali mi KK z wysokim limitem. Jesli nic z tego nie wyjde
    to konto zamkne i moim glownym kontem bedzie Citi + mBank do
    oszczedzania (eMax+ i fundusze).

    --
    Mithos

  • 47. Data: 2007-10-14 19:37:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian napisał(a):
    > -taka sama sytuacja w oddziale multi (ul wiertnicza, warszawa), poniewaz tez
    > nie bywam czesto ale pilnie musialem podjechac do banku, sprawdzam na www
    > adres, jade pod oddzial...a tam zadnej kartki, jedynie od robotnikow
    > dowiedzialem sie ze oddzial nieczynny i wlasnie jest remont... wiec...
    > stracilem kolejne godziny aby przejechac w korkach do centrum aby dokonac
    > transakcji w innym banku

    Ja w tym oddziale zalatwiam KK. Czekam juz 3 tygodnie i cisza :) A ten
    remont to pamietam, byl jakos niedawno i trwal jakos bardzo dlugo. Tez
    sie na niego "nadzialem".

    --
    Mithos

  • 48. Data: 2007-10-14 19:42:46
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Michal Raczko" <U...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:47121896@news.home.net.pl...
> [...]
    > droga przez meke.
    >
    > Jaka wg Was jest alternatywa dla Multi? Co jest dla mnie wazne (kolejnosc

    mam konto rowniez w Multi i jak dla mnie ten interfejs to nie jest
    "intuicyjny", sam bym chetnie poprawil, choc pewnie wielu sie do tego
    przyzwyczailo, ale napisze jedno co mnie utwierdzilo do posiadanego tez
    lukas banku,
    sytuacja rok temu miala miejsce, jakbys chcial sprawdzic

    -remont jednej z placowek lukas banku , wprawdzie do oddzialu chodze tylko
    2-3 razy w roku, to jednak poniewaz ostatnie 2 razy przed tym zdarzeniem
    bylem w jednej z placowek, dostalem listowne powiadomienie , ze w dniach
    takich i takich jest remont tej placowki, prosze odwiedzic sasiednie
    oddzialy (podane adresy) a po remoncie (po tygodniu) zaproszenie na kawe do
    banku aby zobaczyc nowy oddzial po remoncie... najwazniejsze, ze
    wiedzialem, ze jak cos to w takich dniach mam tam nie jechac bo strace czas
    bo oddzial w remoncie

[...]

    multi, nie dosc, ze nie przyslala powiadomienia o remoncie...to nawet nie
    raczyla na swoich stronach przy danych teleadresowych umiescic info o
    trwajacym remoncie oddzialu...

    traca moj czas to traca tez mnie, proste

  • 49. Data: 2007-10-14 19:54:37
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Damian napisał(a):
    > po prostu podejscie do klienta w lukasie podoba mi sie
    > przy okazji potrafia przyslac z wyciagiem np laske cynamonu (Boze
    > Narodzenie), mieszanke ziol (przed walentynkami) czy farbki do jajek
    > (Wielkanoc)
    > takie sympatyczne :)

    Przez Ciebie bede teraz musial przetestowac konto Lukasa :(

    No chyba ze Multi da mi obiecana karte (w co przestalem juz wierzyc) to
    wtedy juz nic nie bede testowal i zostane u nich.

    --
    Mithos

  • 50. Data: 2007-10-14 19:57:44
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Ja w tym oddziale zalatwiam KK. Czekam juz 3 tygodnie i cisza :) A ten
    > remont to pamietam, byl jakos niedawno i trwal jakos bardzo dlugo. Tez sie
    > na niego "nadzialem".
    wspolczuje, ja mam tam adarmowe walutowe wiec nie musze tam bywac, na
    szczescie