  • 11. Data: 2006-01-06 09:17:17
    Temat: Re: konto osobiste - gdzie ?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    W http://www.fortisbank.com.pl e-konto spełnia wszystkie założenia.

  • 12. Data: 2006-01-06 10:36:05
    Od: "Tadeusz" <w...@n...pl>

    > - bank możliwie ogranicza koszty. Nie przysyła kart do domu itp.
    W tym miejscu chyba nie masz racji . Nie dalej jak wczoraj odebrałem nową
    kartę / a wcześniej pin / przesłaną bezpośrednio do domu. I to mi sie
    podoba.
    Tadeusz

  • 13. Data: 2006-01-06 10:36:10
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Andrzej Nowacki napisał(a):

    > jednym slowem - jaka oferte brac pod uwage ?

    Sądzę tak jak moi przedpiścy, że albo MultiBank, albo Fortis.

    Ewentualnie Nordea - nie ma wymaganych miesięcznych wpłat, ale minusem
    są przelewy przez net za 0,6zł. No chyba, że ich nie dużo robisz.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 14. Data: 2006-01-06 19:18:50
    Od: "miszka_" <p...@n...pl>

    SBRzR Wołomin
    --
    PZDR, miszka_
    _________________________________

  • 15. Data: 2006-01-07 11:20:59
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > wyglada fajniej - fakt. Ale wymagaja wplat 1000 zl miesiecznie, co
    > eliminuje ta oferte

    Teoretycznie trzeba.
    Ale w praktyce - nie, chyba że będziesz chciał dostać kredyt - wtedy
    sprawdzą, czy masz takie wpływy na konto.
    Ja mam tam konto od dawna, jako dodatkowe, wpłaty mam na pewno niższe niż
    1000/miesiąc.
    Możesz zastanowić się też na Inteligo
    Pozdrawiam
    owp

  • 16. Data: 2006-01-07 20:46:27
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki"

    > W http://www.fortisbank.com.pl e-konto spełnia wszystkie założenia.

    dokladnie to samo zauwazylem - miesci sie w ograniczeniach
    a darmowe przelewy i wszystkie bankomaty daje na dokladke :-)
    *** blad ***

  • 17. Data: 2006-01-07 21:19:32
    Od: "spider m" <m...@g...pl>

    Andrzej Nowacki <a...@N...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > e-kontem (co sadzicie o tym banku i ich propozycji) i to jest w sumie oferta
    > idealna dla mnie, ale czy mozna im zaufac ? 2 miejsce to WBK z kontem <30 -
    > w sumie dobra propozycja, ale troszke mniej do mnie przemowila niz Lukasa
    > 3 miejsce to BPH z kontem Sezam Max - to juz zdecydowanie gorzej - bardzo
    > wysokie oplaty za prowadzenia konta (12,95 zl) a i z regularnymi wplatami
    > cos kreca i nie moge dokladbie zrozumiec o co chodzi
    >

    > jednym slowem - jaka oferte brac pod uwage ? Co sadzicie o tych wybranych
    > przeze mnie, w szczegolnosci o Lukas Banku ?

    Jak najbardziej polecam e-konto w Fortisie.