  • 1. Data: 2011-09-17 14:19:49
    Temat: konto oszczednosciowe eurobank - są haczyki?
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    czy ktoś może podzielić się opinią ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 2. Data: 2011-09-17 14:32:06
    Temat: Re: konto oszczednosciowe eurobank - są haczyki?
    Od: " " <a...@g...pl>

    Żadnych nie zauważyłam, a używam od kilku lat
    Jedyne co mi przychodzi do głowy to konieczność comiesięcznego zasilania konta
    lub utrzymywania salda powyżej 10 tys. zł (żeby było bezpłatne), ale to
    dotyczy całego konta, niekoniecznie tylko oszczędnościowego
    Przelewy z oszczędnościowego przez ror do innych banków za free bez ograniczeń

  • 3. Data: 2011-09-17 14:38:55
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 17-09-2011 o 16:32:06 <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > dotyczy całego konta, niekoniecznie tylko oszczędnościowego
    > Przelewy z oszczędnościowego przez ror do innych banków za free bez

    hm, a jak nie mam ror , to nie da rady ?
    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 4. Data: 2011-09-17 14:43:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Zbyszek wrote:

    > hm, a jak nie mam ror , to nie da rady ?

    Chyba nie da się otworzyć samego oszczednościowego.
    A jeśli nawet, to przelewy z niego po 2zł?

  • 5. Data: 2011-09-17 16:55:40
    Od: BI <f...@o...pl>

    On 17 Wrz, 16:38, Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote:
    > Dnia 17-09-2011 o 16:32:06   <a...@g...pl> napisa (a):
    >
    > hm, a jak nie mam ror , to nie da rady ?
    > --

    Prawdopodobnie da radę, ale kosztuje i jest niewygodne. Każdy przelew
    zewnętrzny z RO w Oddziale 4 PLN, a przez net 2 PLN. Wypłata gotówki w
    Oddziale 2,95 PLN, ewentualna karta debetowa do RO 9,95 PLN. Do samego
    RO nie można wziąć tokena do autoryzacji przelewów przez net co
    powoduje, że należałoby ustanowić odbiorców zdefiniowanych w placówce
    by potem samodzielnie robić przelewy.
    Otwarcie ROR w wersji online eliminuje w/w niedogodności, warunek jest
    jeden: wpływy miesięczne min. 1000 PLN lub co najmniej 10 kPLN na
    dowolnym rachunku (w przeciwnym wypadku prowadzenie 7 PLN). Karta
    debetowa bezpłatna przy wykonaniu 3 płatności bezgotówkowych w
    miesiącu na dowolną kwotę (inaczej 1,95 PLN).
    Możliwość dowolnej ilości bezpłatnych przelewów z RO poprzez ROR może
    być dużą zaletą w porównaniu do ograniczenia do 1 przelewu w innych
    bankach.
    Spełnienie warunków wpływów miesięcznych (lub osadu) oraz 3 płatności
    kartowych powoduje, że konto (ROR + do 15 szt. RO) są całkowicie
    bezpłatne.

    Jeżeli komuś zależy głownie na RO, do konta można nie brać karty i
    wyprowadzać środki do innego banku poprzez przelewy online (bezpłatnie
    za pośrednictwem ROR). Ja w ten sposób dwa lata używałem RO + ROR za
    friko, mając na stałe zdeponowane na RO 10 kPLN.
    Aktualnie jest tam 4,05% z kapit. dzienną.

  • 6. Data: 2011-09-19 21:24:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbyszek" o...@z...zn

    > hm, a jak nie mam ror , to nie da rady ?

    Ależ wszyscy jesteśmy siostrami i braćmi -- możesz wpłacać na moje. ;)
    Jaki problem widzisz w RORze?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-09-19 21:29:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "BI" b...@b...goo
    glegroups.com

    : zewnętrzny z RO w Oddziale 4 PLN, a przez net 2 PLN. Wypłata gotówki
    : w Oddziale 2,95 PLN,

    Chyba raz w miesiącu za freeko.

    : jeden: wpływy miesięczne min. 1000 PLN lub co najmniej 10 kPLN na
    : dowolnym rachunku

    A nie na RORze?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-09-20 07:10:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 19 Sep 2011 23:29:17 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    >: jeden: wpływy miesięczne min. 1000 PLN lub co najmniej 10 kPLN na
    >: dowolnym rachunku
    >
    > A nie na RORze?

    Nie.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://picasaweb.google.com/gtracz64

  • 9. Data: 2011-09-20 14:06:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olin" 15gsyduoeadds$....@4...net

    > Nie.

    > "Wartość kobiety polega na jej zdolnościach rozrodczych i możliwości
    > wykorzystania do prac domowych"
    > św. Tomasz z Akwinu

    A możesz podać jakieś źródło tej informacji?
    Aby było jasne -- nie kwestionuję, ale pytam.
    Miałem i osad, i lanie na ROR.

    -=-

    Ściany cerkwi walą się, krzyż pochylony [nad radłem?], dach ucięty znienacka...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-09-21 07:19:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 20 Sep 2011 16:06:36 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > A możesz podać jakieś źródło tej informacji?

    1. Z autopsji.

    2. Tabela opłat i prowizji EB:
    http://www.eurobank.pl/files/docs/209%5B03%5D-TOiP-w
    ww-s1-2.pdf
    "średnie saldo konta (z uwzględnieniem lokat i rachunków
    oszczędnościowych) w miesiącu kalendarzowym
    poprzedzającym pobranie opłaty wyniosło min. 10000 PLN"

    W ewentualnej przyszłej dyskusji sugerowałbym użycie punktu drugiego, bo
    nie zawsze jestem pod ręką.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich to robilibyśmy
    najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
    przypisywane Władysławowi Gomułce

    http://picasaweb.google.com/gtracz64