  • 1. Data: 2009-03-04 00:22:21
    Temat: konto oszczednosciowe - pocztowy czy eurobank
    Od: LprzemekL <z...@t...pl>

    Witam,
    Chce zalozyc konto oszczednosciowe w tym tygodniu i w zwiazku z tym
    przeanalizowalem regulaminy oraz oprocentowanie niektorych bankow.
    Sposrod wielu wybralem Bank Pocztowy oraz Eurobank, ktory polecacie ?

    ps. pocztowy 6%, eurobank 7,07%. Kapitalizacja w obu co miesiac,
    oplata wraz z utrzyamniem 0 PLN

  • 2. Data: 2009-03-04 00:31:16
    Temat: Re: konto oszczednosciowe - pocztowy czy eurobank
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "LprzemekL" <z...@t...pl> napisal w wiadomosci
    g.googlegroups.com...
> [...]
    > Sposrod wielu wybralem Bank Pocztowy oraz Eurobank, ktory polecacie ?
    > ps. pocztowy 6%, eurobank 7,07%. Kapitalizacja w obu co miesiac,

    Ja w tej sytuacji wybralbym ten, do którego mam blizej albo do którego mi
    wygodniej. Oprocentowanie moze sie zmienic za chwile i srodków nie bedziesz
    przeciez przekladal. Róznica jednego procenta, to za wiele Ci znowu nie da,
    chyba, ze chcesz tam przechowywac jakies olbrzymie kwoty.

  • 3. Data: 2009-03-04 00:56:53
    Od: LprzemekL <z...@t...pl>

    On 4 Mar, 01:31, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > przeciez przekladal. Róznica jednego procenta, to za wiele Ci znowu nie da,
    > chyba, ze chcesz tam przechowywac jakies olbrzymie kwoty.

    Dziekuje za odpowiedz.
    U mnie jest taka sytuacja, ze mam do obu bankow blisko :) Rowniez
    podejrzewam, ze oprocentowanie wkrotce ulegnie zmianie na nizsze (juz
    zauwazylem ze niektore banki zeszly o 1% w dol)

    Przede wszystkim chodzi mi o haczyki jakie te dwa banki stosuja w
    praktyce. Bo np. GetinBank ma ich wiele, gdzie zachecaja 7%. Z rozmowy
    w Pocztowym wynikalo ze nie ma ich wcale, ale daja tylko 6% (8% z
    haczykami) a w Eurobank 7,07% wydaje sie byc bez haczykow, lecz w tym
    przypadku nie skorzystasz z dostepu do Internetu oraz karty Visa.

    Prosze o kolejne opinie i informacje odnosnie Pocztowego i Eurobanku.

  • 4. Data: 2009-03-04 06:25:34
    Od: ForALL <N...@s...info>

    LprzemekL pisze:

> [...]
    > haczykami) a w Eurobank 7,07% wydaje sie byc bez haczykow, lecz w tym
    > przypadku nie skorzystasz z dostepu do Internetu oraz karty Visa.

    Dlaczego niby nie skorzystasz z internetu? Zeby miec konto
    oszczednosciowe zakladaja zwykle konto z dostepem do internetu mozna
    dostac token via GSM lub sprzetowy (plate 2zl) i karte tez mam visa
    tylko nie wiem czy chodzi ci o KK czy o zwykla. nawet karte mozesz
    dostac do rachunku oszczednosciowego:)
    Ja zalozylem i jak narazie zadowolony jestem

    For@ll

  • 5. Data: 2009-03-04 09:16:02
    Od: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl>

    LprzemekL <z...@t...pl> napisał(a):
    > Przede wszystkim chodzi mi o haczyki jakie te dwa banki stosuja w
    > praktyce. Bo np. GetinBank ma ich wiele, gdzie zachecaja 7%. Z rozmowy

    Cos nie bardzo czytales - wlasnie pocztowy ma wiele haczykow. Poczytaj o tym
    ze musisz miec do tego ko takze zwykle konto, poczytaj o przelewach z tych kont.
    EB ma tych haczykow stosunkowo niewiele, ale oczywiscie takze ma - wg mnie
    najwiekszy to karta bankomatowa. Po pierwsze jest bardzo malo bankomatow, a
    za "obce" buli sie wprawdzie tylko zlotowke, no ale jednak. Na dodatek za te
    karte placi sie jakas oplate miesieczna. A tak to konto jest calkowicie
    darmowe, jak na razie dalej maja swoje wysokie oprocentowanie, zero oplat za
    przelewy itd. Karty mozesz nie chciec i wowczas konto jest calkowicie darmowe,
    no ale bez dostepu do kasy - i tak trzeba miec jakis "bankomatozaur" do
    wyplat. Choc akurat w tej kwesti mbank sprawdza sie znakomicie. Dostep do
    internetu oczywiscie jest i jest darmowy, na dodatek z bardzo dobrymi
    zabezpieczeniami przez token w telefonie.
    Moze popatrz jeszcze na Aliora i VW-Bank, choc wg mnie oba zaraz zaczna byc
    malo atrakcyjne.

  • 6. Data: 2009-03-04 11:46:40
    Od: " aneczka.jedna" <a...@N...gazeta.pl>

    Ja bym jeszcze sprawdziła ile kosztuje
    1) wypłata z rachunku
    2) przelew do innego banku
    W wielu bankach tylko jedna wypłata w miesiącu jest darmowa a czasem może się
    zdarzyć jakaś nagła potrzeba albo okazja

    Jak oba konta są bardzo podobne, to sprawdź, gdzie są mniejsze kolejki, bo np.
    poczta koło mnie jest stale oblegana, więc pocztowy mam z góry skreślony

  • 7. Data: 2009-03-04 11:56:23
    Od: kuba <k...@k...onet.pl>

    LprzemekL pisze:

    > Prosze o kolejne opinie i informacje odnosnie Pocztowego i Eurobanku.

    Eurobank chyba 800 zl wplywy na miesiac lub 10 kz na koncie bez oplaty
    wtedy.
    Mam ten i ten.Po zagrywkach mBanku Eurobank zostal podstawowym kontem.

  • 8. Data: 2009-03-04 12:52:36
    Od: LprzemekL <z...@t...pl>

    On 4 Mar, 07:25, ForALL <N...@s...info>
    wrote:

> [...]
    > dostac do rachunku oszczednosciowego:)
    > Ja zalozylem i jak narazie zadowolony jestem

    Witam
    Jak kazdy wie, przede wszystkim chodzi o bardzo niskie oplaty za
    konto, badz ich brak
    oraz jak najwyzsze oprocentowanie. W tym przypadku w Eurobanku jest
    najkorzystniej w sytuacji, gdy do konta oszczednosciowego zaloze konto
    standard bez karty Visa. Za konto z dostepem do Internetu bede
    zmuszony placic lub wplacac co miesiac 800 PLN, wtedy bedzie utrzymane
    za 0 PLN (taki drobny haczyk). Tak wynikalo podczas rozmowy w placowce.

  • 9. Data: 2009-03-04 13:08:15
    Od: LprzemekL <z...@t...pl>

    On 4 Mar, 10:16, "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > zabezpieczeniami przez token w telefonie.
    > Moze popatrz jeszcze na Aliora i VW-Bank, choc wg mnie oba zaraz zaczna byc

    Witam
    W Pocztowym rozmowe przeprowadzalem dwa razy z roznymi kobietami +
    czytajac regulamin. W tym banku moge posiadac tylko i wylacznie
    (jezeli bede chcial) jedno konto oszczednosciowe (6%) bez otwierania
    podstawowego ROR. Jezeli chodzi o przelewy z oszczednosciowego to
    tylko mozna wykonac jeden bez oplat, gdzie utrzymanie tego konta oraz
    prowadzenie jest bezplatne. (Nie mam pojecia dlaczego tak twierdzisz -
    no chyba ze mnie kobiety oklamaly).
    W Eurobanku, nie ma 0 PLN za przelewy, chyba ze masz na mysli przelewy
    wewnetrzne, bo na zewnetrzne 4 PLN z oszczednosciowego oraz ze
    standardowego 2.95 PLN z haczykiem (chodzi o odsetki).
    Dlaczego twierdzisz ze bez dostepu do kasy jezeli nie posiadam karty,
    kasa nie musi byc wyplacana tylko i wylacznie w "bankomatozaur",
    mozesz wyplacic za 0 PLN w oddziale - gotowka.
    Tak, zgadzam sie, mBank jest ok, mam tam konto firmowe oprocentowane,
    gdzie zabezpieczenie jest dobre.
    Prosze o korekte w przypadku, gdy przedstawilem bledy i niezgodnosc z
    prawda na dzien dzisiejszy ;)

  • 10. Data: 2009-03-04 13:14:38
    Od: LprzemekL <z...@t...pl>

    On 4 Mar, 12:56, kuba <k...@k...onet.pl> wrote:

    > Eurobank chyba 800 zl wplywy na miesiac lub 10 kz na koncie bez oplaty
    > wtedy.
    > Mam ten i ten.Po zagrywkach mBanku Eurobank zostal podstawowym kontem.

    Witam
    Prosze o wyjasnienie co oznacza 10 kz ?
    Zgadzam sie, jezeli zalozysz Konto Online w Eurobank to przy wplatach
    co miesiecznych 800 PLN nie placisz za jego utrzymanie.
    Jakie zagrywki masz na mysli mBank ?