  • 21. Data: 2009-03-04 22:13:35
    Temat: Re: konto oszczednosciowe - pocztowy czy eurobank
    Od: LprzemekL <z...@t...pl>

    On 4 Mar, 20:48, "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > oszukany i ktos, jakis pracownik EB, probuje zlapac jelenia na ktorym
    > zaoszczedzil procenta.
    > Jezeli to jakas pomylka, albo system cos zle pokazuje to nic nie bede robil
    > bo do tej pory bardzo mi sie w EB podobalo, ale jezeli nie to nie bede sie ani
    > sekundy z tym cackal - juz multibank i mbank robia takie przewalki z klientami
    > i mam tego troche dosyc.
    > Ale to Ciebie nie dotyczy - spokojnie sobie zakladaj oba konta, a nawet tych
    > oszczednosciowych to mozesz wiecej. Ja np. mam osobne na emeryturke ;).

    Witam,
    Dziekuje za odpowiedz.
    A tak przy okazji zapytam, jakie zabezpieczenie Eurobank sotosuje dla
    rachunku Online ?
    A no wlasnie, ja tez o tym myslalem, ale nie mam mozliwosci zeby
    zrezygnowac z ZUS. Chetnie nie placilbym ZUS wykonujac przelewy co
    miesiac, tylko wolalbym sam odkladac na emeryture.

  • 22. Data: 2009-03-05 07:29:47
    Od: "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl>

    LprzemekL <z...@t...pl> napisał(a):
    > A tak przy okazji zapytam, jakie zabezpieczenie Eurobank sotosuje dla
    > rachunku Online ?
    Zabezpieczenia przy dostepie do konta, jak rozumiem? Oprocz hasla do konta
    dostajesz tez token, sprzetowy platny badz darmowy programik do telefonu
    komorkowego. Numery z tokena, odpowiadajace liscie hasel jednorazowych badz
    sms-om z kodami, wprowadzasz praktycznie przy kazdej operacji, lacznie z
    logowaniem. na pewno podnosi to znaczaco poziom zabezpieczen, tym bardziej ze
    taki token gsm jest chyba w tej chwili najbardziej skutecznym rozwiazaniem
    tego typu zabezpieczen internetowych. Token tez jest zabezpieczony haslem przy
    uruchamianiu ;).

  • 23. Data: 2009-03-06 20:56:24
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Mariusz napisał(a):

> [...]
    > tego typu zabezpieczen internetowych. Token tez jest zabezpieczony haslem przy

    i jest to straaasznie upierdliwe. przy logowaniu mogliby sobie darować.

    PG

  • 24. Data: 2009-03-13 23:06:49
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Mariusz " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > LprzemekL <z...@t...pl> napisał(a):

    > Ale to Ciebie nie dotyczy - spokojnie sobie zakladaj oba konta, a nawet
    > tych
    > oszczednosciowych to mozesz wiecej. Ja np. mam osobne na emeryturke ;).

    Oszczędnościowych można mieć maksymalnie 5 sztuk. Jak ktoś nie chce zamęczać
    "panienki z okienka", to konta oszczędnościowe można sobie założyć samemu po
    zalogowaniu się do banku.

  • 25. Data: 2009-03-13 23:09:56
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "LprzemekL" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...

    > Tylko za utrzymanie ROR Online jest oplata :( (chyba ze sa wplywy co
    > miesiac).

    A to tak ciężko zrobić raz w miesiącu przelew do eurobanku na 800 zł?
    Pieniądze nawet tego samego dnia można posłać dalej.