  • 1. Data: 2010-07-12 08:29:11
    Temat: konto oszczędnościowe z 2 przelewami gratis
    Od: z...@o...pl

    szukam konta oszczędnościowego które koniecznie
    musi mieć DWIE wypłaty gratis w miesiącu (większość
    banków daje tylko JEDNĄ) - może istnieć zróżnicowanie
    że np. 1 przelew wewnątrz drugi na zewnątrz banku
    albo np. 1 przelew telefoniczny drugi internetowy
    ale darmowe wypłaty mają być dwie w miesiącu

  • 2. Data: 2010-07-12 08:38:45
    Temat: Re: konto oszczędnościowe z 2 przelewami gratis
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2010-07-12 10:29, z...@o...pl pisze:
> [...]
    > że np. 1 przelew wewnątrz drugi na zewnątrz banku
    > albo np. 1 przelew telefoniczny drugi internetowy
    > ale darmowe wypłaty mają być dwie w miesiącu

    W ING OKO, masz dowolną ilość przelewów na własny ROR w ING.

    Krzysiek
    www.cashbook.pl

  • 3. Data: 2010-07-12 08:47:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > że np. 1 przelew wewnątrz drugi na zewnątrz banku
    > albo np. 1 przelew telefoniczny drugi internetowy
    > ale darmowe wypłaty mają być dwie w miesiącu

    W mBanku mozesz miec 4 konta oszczednosciowe eMax Plius.
    Trzymasz cala kase na jednym koncie. Chcesz wyplacic czesc, to wyplacasz z
    tego rachunku cala kase na e-konto, wykorzystujesz ile chcesz a reszte
    wplacasz na kojelny eMax Plus. Operacje te mozesz powtorzyc 4 razy w
    meisiacu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-07-12 08:54:28
    Od: " " <a...@g...pl>

    z...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > że np. 1 przelew wewnątrz drugi na zewnątrz banku
    > albo np. 1 przelew telefoniczny drugi internetowy
    > ale darmowe wypłaty mają być dwie w miesiącu

    Eurobank - dowolna ilość przelewów na własne konto w Eurobanku (procent też
    bardzo przyzwoity).

  • 5. Data: 2010-07-12 09:02:11
    Od: z...@o...pl

> [...]
    > że np. 1 przelew wewnątrz drugi na zewnątrz banku
    > albo np. 1 przelew telefoniczny drugi internetowy
    > ale darmowe wypłaty mają być dwie w miesiącu

    dziękując za kilka już udzielonych podpowiedzi,
    doprecyzuję, że konto oszczędnościowe musi być
    wspólne dla dwóch osób A i B, i co miesiąc jeden
    przelew musi trafiać do osoby A, drugi do osoby B,

    z uwagi na powyższe, bardzo fajny pomysł 4xEmax+
    nie znajdzie akurat tutaj zastosowania, a szkoda...

    nie wiem jak z OKO ING, bo nie interesowałem się
    ile lwich oczu mogę mieć indywidualnych ile wspólnych
    i czy ze wspólnego oka przeleję tylko na wspólny direct
    czy dowolnie na wspólny direct lub direct A lub direct B

  • 6. Data: 2010-07-12 09:14:21
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2010-07-12 11:02, z...@o...pl pisze:

> [...]
    > i czy ze wspólnego oka przeleję tylko na wspólny direct
    > czy dowolnie na wspólny direct lub direct A lub direct B

    hmmm... nie wiem czy jest możliwość założenia wspólnego RORu Direct.
    Ale btw. w czym problem przelać z OKA na ROR, a potem z niego
    gdziekolwiek za darmo? Toż to 5 sekund zajmie.

    Krzysiek
    www.cashbook.pl

  • 7. Data: 2010-07-12 09:21:56
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:4...@n...onet.pl

    > nie wiem jak z OKO ING, bo nie interesowałem się
    > ile lwich oczu mogę mieć indywidualnych ile wspólnych
    > i czy ze wspólnego oka przeleję tylko na wspólny direct
    > czy dowolnie na wspólny direct lub direct A lub direct B

    Jeżeli to jest dla własnego użytku (w sensie, że nie trzeba podawać numerów
    rachunków innym) nie ma to kompletnie żadnego znaczenia, bowiem OKO możesz
    otwierać i zamykać przez internet, generując nowe numery rachunków i w
    praktyce nieskończona ilość darmowych operacji każdego rodzaju po prostu
    zamykając już "użyte" w danym miesiącu OKO i otwierając nowe.

    Otwiera się pod ręki, zamykanie trwa 1 dzień roboczy. Dotyczy także OKO
    walutowych.

  • 8. Data: 2010-07-12 09:50:59
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > szukam konta oszczędnościowego które koniecznie
    > musi mieć DWIE wypłaty gratis w miesiącu

    W Polbanku przelewasz ile razy chcesz na gotówkowe
    i stamtąd też wypłacasz ile razy chcesz :-)

    W BPH 2 (o ile nie zmienili) przelewy gratis na konto
    oszczędnościowe x 2 możliwe konta wyżej oprocentowe (4,2) niż to niżej (3,5)
    ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 9. Data: 2010-07-12 10:24:21
    Od: z...@o...pl

    > Meritum  -- jak powyżej.
    > Getin TOP -- o ile mi wiadomo można dokonać trzy wypłaty po jedej
    > każdego typu: internet, telefon, placówka.

    http://www.pocztowy.pl/indywidualni/konta/oszczednos
    ciowe/#tabs=1
    * prowadzone w PLN
    * oprocentowanie 4,3% w skali roku
    * obsługa w placówkach Banku, Urzędach Pocztowych przez internet oraz
    telefon
    * wypłata pieniędzy trzy razy w miesiącu bez opłat - raz w formie wypłaty
    gotówkowej i dwa razy w formie przelewu (1 wypłata gotówki, 1 przelew
    zewnętrzny i 1 przelew wewnętrzny)

    prawie dobrze!

  • 10. Data: 2010-07-12 10:24:58
    Od: XYZ <j...@m...bin>