  • 11. Data: 2010-09-19 17:23:44
    Temat: Re: konto prywatne/firmowe - gdzie?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c962e7d$0$27039$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Ja nie podzielam poglądu, że jak o czymś nie słyszałem to nie istnieje.
    >
    > W ten sposób możesz "udowodnić" że internetowe systemy transakcyjne
    > wszystkich banków w Polsce są bezpieczne. Bo przypadki opisywane w
    > prasie jakie pamiętam dotyczyły oszustw z udziałem pracownika banku.

    Nie zamierzam wszczynać tu sporu na ten temat, bo naturalnie masz rację.

    Moim zdaniem ING ma znacznie poważniejszą wadę (nie uczestniczy w III sesji
    Elixir). Kwestii związanych ze schematem zabezpieczeń autoryzacyjnych nie
    przeceniałbym. Skoro bank nic w tej kwestii nie zmienia oraz nie słychać nic
    o nadużyciach, obstawiałbym wariant, że wszystko działa okej. W tej branży
    nie widzę za bardzo miejsca na teorie spiskowe.

  • 12. Data: 2010-09-19 17:41:29
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-09-19 17:41, konieczko pisze:

    > Bodziu wypierdalaja na szczaw tylko przyglupy biora kredytowki, normalny
    > czlowiek korzysta z debetowki.

    Nie chlej tyle, jutro do roboty idziesz.

  • 13. Data: 2010-09-19 19:52:13
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-19 19:41, Bogdan B. pisze:

    > Nie chlej tyle, jutro do roboty idziesz.

    Chleje za swoje stac mnie a was nie !

    Mielm konto w ING ponad 5 lat, ogolnie fajnie bylo dawno temu mialem
    karte kredytowa ktora rozlozyla mi konto bo nijak spece z ING nie mogli
    powiazac karty z kontem firmowym w zwiazku z tym co miesiac pojawialy
    sie debety i tak po 5 latach zabrali mi limit kredytowy 40kzl i
    podziekowalem im za wspolprace. Chuj im w dupe.

  • 14. Data: 2010-09-20 13:15:36
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał w
    wiadomości news:i74rrk$fdd$2@usenet.news.interia.pl...
    > Może Alior?

    nad tym się właśnie zastanawiam, jak tam wygląda system online?

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 15. Data: 2010-09-20 13:21:42
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Moim zdaniem ING ma znacznie poważniejszą wadę (nie uczestniczy w III
    > sesji Elixir).

    to wiem, na przeszkadza mi to jednak aż tak bardzo - ważne że na konto
    prywatne przelewy księgowane są od razu i za darmo

    > Skoro bank nic w tej kwestii nie zmienia oraz nie słychać nic o
    > nadużyciach, obstawiałbym wariant, że wszystko działa okej. W tej branży
    > nie widzę za bardzo miejsca na teorie spiskowe.

    może i tak, pewnie jakby inny bank do tego mnie nie przyzwyczaił to bym się
    nie doszukiwał problemów, niestety teraz spędza mi to sen z powiek i o ile
    wisi mi to że ktoś pozna moje hasło i zobaczy ile mam na koncie, o tyle nie
    chcę kiedyś stwierdzić że z konta uciekało mi po 100, 200 czy 500zł i tego
    nie zauważyłem...
    Co do AliorBanku- ma jakieś minusy? wygląda korzystnie (konto prywatne, bo
    nie doszukałem się jakie są opłaty przy rachunku firmowym)

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 16. Data: 2010-09-20 18:30:49
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-09-20 15:15, Lukasz pisze:
    > Użytkownik "Paweł Muszyński" <p...@b...wytnijto.org> napisał
    > w wiadomości news:i74rrk$fdd$2@usenet.news.interia.pl...
    >>

    > nad tym się właśnie zastanawiam, jak tam wygląda system online?

    Mi się podoba

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 17. Data: 2010-09-20 19:19:39
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    konieczko <t...@o...pl> writes:

    > Mielm konto w ING ponad 5 lat, ogolnie fajnie bylo dawno temu mialem
    > karte kredytowa

    Przez ponad 5 lat uzywales tego narzedzia przyglupow? :-O

> [...]
    > pojawialy sie debety i tak po 5 latach zabrali mi limit kredytowy
    > 40kzl i podziekowalem im za wspolprace. Chuj im w dupe.

    Tzn. dokladnie oni chyba podziekowali? I dlatego od tego momentu wszyscy
    uzywajacy KK to przyglupy?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 18. Data: 2010-09-21 12:28:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 20 Sep 2010 15:15:36 +0200, Lukasz napisał(a):

    > nad tym się właśnie zastanawiam, jak tam wygląda system online?

    Masz demo na ich stronie.

    --
    xbartx

  • 19. Data: 2010-09-25 06:16:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 19.09.10 10:04, Lukasz pisze:
> [...]
    > na konto zdefiniowane bez potwierdzenia smsem ale definiowanie tych
    > rachunków już potwierdzane, a nie tak jak w ing można wykonać przelew
    > bez potwierdzenia kodem jednorazowym!) ew. potwierdzanie wszystkich
    > operacji smsem
    > -fajne są smsy o uznaniach rachunku firmowego (o obciążeniach nie chcę)
    > -bank z realnymi placówkami (w razie problemów z dostępem online- z
    > MBanku zrezygnowałem bo jak żona zapomniała chyba loginu to dodzwonić
    > się na mlinię to był koszmar, ja po logowaniu dodzwaniałem się po 2
    > minutach, ona bez logowania czekałą 20 minut i nic...)

    Citi Gold?

    --
    Pete