  • 1. Data: 2007-03-08 19:22:00
    Temat: konto w Niemczech
    Od: tomeq <t...@n...pl>

    Witam wszystkich,
    chciałbym zadać pytanie czy obywatel RP może otworzyć konto w Niemczech?
    Chodzi mi o odpowiednik polskiego konta osobistego, oraz o konto firmowe
    jeśli działalność zarejestrowana jest w Polsce. Kolejne pytanie co oznacza
    że konto jest "GIRO"?
    Jeśli to nie ta grupa to proszę o info gdzie szukaćodpowiedzi lub gdzie
    zadać te pytania.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-03-08 19:24:46
    Temat: Re: konto w Niemczech
    Od: RobertS <b...@X...pl>

    tomeq napisał(a):
> [...]
    > Chodzi mi o odpowiednik polskiego konta osobistego, oraz o konto firmowe
    > jeśli działalność zarejestrowana jest w Polsce.
    tak

    > Kolejne pytanie co oznacza
    > że konto jest "GIRO"?
    www.google.pl - polecam

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-03-08 19:28:55
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    tomeq wrote:
> [...]
    > Chodzi mi o odpowiednik polskiego konta osobistego, oraz o konto firmowe
    > jeśli działalność zarejestrowana jest w Polsce.

    Archiwum grupy jest tego sporo:
    http://tinyurl.com/2uczvr

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-03-08 21:28:08
    Od: tomeq <t...@n...pl>

    Użytkownik Bartosz 'bart' Nowakowski napisał:

    > Archiwum grupy jest tego sporo:
    > http://tinyurl.com/2uczvr

    dzięki, znalazłem tam odpowiedzi na swoje pytania