  • 1. Data: 2005-04-26 12:04:18
    Temat: konto w irlandii, paypal i VE inteligo
    Od: SrUbA <p...@S...pl>

    witam,
    jako ze ebay.pl to na razie jakis kadlubek, do piet niedorastajacy
    allegro nie mowiac juz o oryginalnym ebay.com, nie uruchomil takze
    jeszcze PayPal'a, zaczelem kombinowac :)
    czy mozliwe jest otwarcie konta w PP z podpietym kontem bankowym
    zalozonym w irlandzkim banku (pozostalosc po pobycie w irlandii, caly
    czas otwarte), ale platnosci wykonywal bym za pomoca VE z Inteligo?

    pzdr

    p.s. temat PP walkowany wielokrotnie wiec odrobilem zad.dom. i
    przejrzalem archiwum grupy ale nie znalazlem odpowiedzi, jesli byla to
    przepraszam i prosze o wskazanie, dzieki

  • 2. Data: 2005-04-26 13:39:06
    Temat: Re: konto w irlandii, paypal i VE inteligo
    Od: zbihniew <z...@p...net>

    SrUbA wrote:
> [...]
    > zalozonym w irlandzkim banku (pozostalosc po pobycie w irlandii, caly
    > czas otwarte), ale platnosci wykonywal bym za pomoca VE z Inteligo?

    sprawdz i powiedz nam

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 3. Data: 2005-04-26 21:06:51
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm>

    SrUbA <p...@S...pl> wrote:
> [...]
    > archiwum grupy ale nie znalazlem odpowiedzi, jesli byla to przepraszam i

    Krótko: Nie

    Oto dlaczego:
    1. PayPal sprawdza miejsce wydania karty, wiec zarejestrowanie się z VE z
    Inteligo odpada. Ostatnio działały karty Citibanku, ale też nie wszystkie
    (widocznie nie we wszystkich karte da się jednoznacznie zidentyfikować
    miejsce wydania)

    2. Nawet jak uda Ci się zarejestrować to po kilku tygodniach automat
    zauważy, że logujesz się z Polskiego IP i zablokują Ci konto

    3. Jeżeli będziesz używam anonimowego proxy, to też mogą przyuważyć i
    zablokować Ci konto.

    Przerabialem to wszystko i czekalem swego czasu ponad pół roku żeby odzyskać
    pieniądze po zablokowaniu konta. Lepiej poczekać na PayPal w Polsce.

    --
    Pozdro,

    Maxiu

  • 4. Data: 2005-04-26 22:03:26
    Od: zbihniew <z...@p...net>

    Maxiuca wrote:
    > 2. Nawet jak uda Ci się zarejestrować to po kilku tygodniach automat
    > zauważy, że logujesz się z Polskiego IP i zablokują Ci konto

    Co jak co, ale w ten sposób to nie działa :]

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)

  • 5. Data: 2005-04-26 22:30:39
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm>

    zbihniew <z...@p...net> wrote:
    > Co jak co, ale w ten sposób to nie działa :]

    Dziala, dziala i w ich popieprzonych regulach jest napisane, ze trzeba sie
    logowac z kraju zarejestrowania, bo jak nie to z automata wyskakuje, ze
    account jest restricted. Przerabialem to kilka razy, wiec wiem o czym mowie.
    Potem jak sie dopytywalem dlaczego mi konto zablokowali to mi napisali ile
    razy z jakiego kraju sie logowalem, a potem kazali sobie wyciagi, rachunki
    za telefon i inne pierdoly faksowac, zeby im udowodnic, ze mieszkam tam
    gdzie mieszkam. Lepiej sobie odpuścic, bo tylko mozna nerwicy dostac.

    --
    Pozdro,

    Maxiu

  • 6. Data: 2005-04-27 08:41:09
    Od: And <A...@...pl>

> [...]
    > z Inteligo odpada. Ostatnio działały karty Citibanku, ale też nie
    > wszystkie (widocznie nie we wszystkich karte da się jednoznacznie

    Z kartami rzeczywiście jest problem, ale są karty ktore chodzą na PP bez
    problemu, przykład do karta Nordei. Ale rozwiązaniem jest ładowanie PP z
    banku, po co od razu podpinać kartę.

    > 2. Nawet jak uda Ci się zarejestrować to po kilku tygodniach automat
    > zauważy, że logujesz się z Polskiego IP i zablokują Ci konto

    Tak jest, ale TYLKO w przypadku jeśli rejestrujesz się jako osoba z USA.
    Jeśli masz PP jako Irlandczyk czy inny europejczyk to nic takiego nie
    występuje (tzn. może i sprawdzają ale nic z tego nie wynika). Mam dwa
    konta na PP (niemieckie i angielskie), loguję się w 99% z Polski, z
    adresu natychmiastowo rozpoznawalnego jako PL (Neostrada), i od roku nic
    się nie dzieje.

    > 3. Jeżeli będziesz używam anonimowego proxy, to też mogą przyuważyć i
    > zablokować Ci konto.

    A tego nie próbowałem, nie było potrzeby.

    --
    == And.
    ==

  • 7. Data: 2005-05-01 14:40:31
    Od: zbihniew <z...@p...net>

> [...]
    > wyciagi, rachunki za telefon i inne pierdoly faksowac, zeby im
    > udowodnic, ze mieszkam tam gdzie mieszkam. Lepiej sobie odpuścic, bo

    A wchodzenie przez proxy albo korzystanie z ISP, ktory ma IP przypisane
    niby do innego kraju? Przeciez te info wszystkie sa orientacyjne. Jakbym
    sie uparl moglbym na dialupie laczyc sie przez ISP np. austriackiego
    (robilem tak z czystej glupoty ongis :P).

    Nie wszyscy maja takie problemy.

    --
    "Voksen - det er noe som bare eksisterer i barns fantasi." (P. Hein)