-
21. Data: 2003-09-10 08:17:52
Temat: Re: konto w mbanku dla osoby gluchej/gluchoniemej...
Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>
On Mon, 08 Sep 2003 15:27:58 +0200, Bartol Partol <b...@p...com>
wrote:
>> >Co ciekawe w inteligo dzwonia do klienta gdy nie pojdzie/wroci zlecenie
>> >stale (pewnie jak przelew nie pojdzie lub wroci tez dzwonia, ale tego
>> >nie sprawdzalem). I nie mozna z tego ficzera zrezygnowac - probowalem,
>> >bo i tak komplet informacji dostaje SMSami. A gdyby tak klient byl
>> >gluchy?
>>
>> to chyba nie podałby numeru telefonu kontaktowego, prawda?
>
>Podanie numeru kontaktowego jest obowiazkowe. I miedzy innymi o to
>chodzi.
ciekawe co w sytuacji gdy ktoś nie ma telefonu? Przecież osoba głucha
może nie potrzebować telefonu a nie założy go przecież tylko w celu
sprostania wymaganiom banku.
--
Jarek Andrzejewski
-
22. Data: 2003-09-11 19:54:15
Temat: oto co Inteligo odpisalo na ten problem....
Od: "tomek" <s...@S...op.pl>
"Szanowny Panie,
W związku Pana e-mailem, dziękujemy za zainteresowanie ofertą
jednak z przykrościa informujemy, że w celu otwarcia konta Inteligo
konieczne jest osobiste potwierdzenie danych osobowych Klienta w trakcie
rejestrowanej rozmowy telefonicznej.
Wobec powyższego, jeśli nie ma Pan możliwości potwierdzenia danych w
trakcie takiej rozmowy, Bank nie może otworzyć i prowadzić dla Pana konta
Inteligo.
Jeśli w przyszłości zostanie wprowadzona możliwość otwierania kont
dla osób nie słyszących, niezwłocznie poinformujemy o tym na łamach naszego
serwisu internetowego, pod adresem www.inteligo.pl
Pozdrawiamy
Zespół Inteligo
-----Original Message-----
From: s...@S...pl [mailto:s...@S...pl]
Sent: Sunday, September 07, 2003 12:27 PM
To: i...@i...pl
Subject: Pytanie do Inteligo
Imię: tomasz
Nazwisko: modrzejewski
e-mail: s...@o...pl
Telefon:
Pytanie do Inteligo:
temat: uslugi bankowe dla osob gluchych/gluchoniemych
witam;
chcialbym sie dowiedziec jak Inteligo pochodzi do tematu ulatwiania dostepu
do swojej oferty uslug bankowych dla osob gluchych/gluchoniemych ??
jak powszechnie wiadomo; komunikacja na linii Inteligo-klient opiera sie na
komunikacji telefonicznej (w glownej mierze).
a przeciez osoby gluche/gluchonieme nie maja mozliwosci kontaktowania sie z
kimkolwiek; w tym takze z konsultantami Inteligo za pomoca telefonu.
jak Panstwo widza mozliwosc otwierania i prowadzenia(w tym takze chocby
skladania reklamacji) przez telefon; skoro potencjalny klient (z mniejsza
czy wieksza wada sluchu) nie bedzie w stanie skomunikowac sie i porozumiec z
konsultantem Inteligo??
procedura otwierania konta; potwierdzania danych i aktywacja konta wymaga
przeciez kontaktu z konsultantami Inteligo...
czy Inteligo ma jakies procedury ulatwiajace osobie nieslyszacej zalozenie
konta w Inteligo ?
ciekaw jestem Panstwa odpowiedzi na moje pytania...
prosze nie traktowac tego jako teoretycznych dywagacji; tylko jak
najbardziej powazny problem i bardzo na czasie.
...bo osob gluchoniemych wcale nie jest tak malo. wsrod nich sa takze mlodzi
ludzie; ktorzy maja tez przeciez potrzebe posiadania rachunkow bankowych; a
chcieliby moc skorzystac z ciekawej oferty Inteligo...
z szacunkiem;
tomasz modrzejewski"
-
23. Data: 2003-09-12 07:02:06
Temat: Re: oto co Inteligo odpisalo na ten problem....
Od: "roythekid" <r...@w...pl>
Użytkownik "tomek" <s...@S...op.pl> napisał w wiadomości
news:bjqjvj$ivp$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> ciekaw jestem Panstwa odpowiedzi na moje pytania...
> prosze nie traktowac tego jako teoretycznych dywagacji; tylko jak
> najbardziej powazny problem i bardzo na czasie.
> ...bo osob gluchoniemych wcale nie jest tak malo. wsrod nich sa takze mlodzi
> ludzie; ktorzy maja tez przeciez potrzebe posiadania rachunkow bankowych; a
> chcieliby moc skorzystac z ciekawej oferty Inteligo...
>
>
> z szacunkiem;
> tomasz modrzejewski"
>
>
Problem chyba nie dotyczy tylko inteligo, ale wszystkich instytucji bazujących na
kontakcie telefonicznym z klientem. Sam jestem ciekaw czy gdziekolwiek na Świecie
się z tym uporano, chociaż jestem dobrze słyszący. W końcu właśnie internet jest
jak najbardziej przyjazny osobom słuchowo upośledzonym i takie też powinny być
usługi w nim oferowane.
W przypadku inteligo mogłoby to zostać rozwiązane przez kontakt klienta z najbliższą
placówką PKO BP SA.
A póki co nie łatwiej poprosić kogoś słyszącego o towarzyszenie i pomoc w trakcie
takich kontaktów telefonicznych?
Pozdrawiam
roythekid
-
24. Data: 2003-09-12 17:47:43
Temat: Re: oto co Inteligo odpisalo na ten problem....
Od: "tomek" <s...@S...op.pl>
Użytkownik "roythekid" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
news:bjrr98$bcb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Problem chyba nie dotyczy tylko inteligo, ale wszystkich instytucji
bazujących na
zgadza sie, ze tak jest wszedzie - ale napisalem tego maila tylko do
Inteligo i do mBanku...i chcialem podzielic sie odpowiedzia Inteligo....
mBank jeszcze nie odpisal, choc minal juz tydzien :(
> A póki co nie łatwiej poprosić kogoś słyszącego o towarzyszenie i pomoc w
trakcie
> takich kontaktów telefonicznych?
czasem/czesto lub wcale nie ma tej slyszacej osoby... a zwlaszca
zaufanej....
pozdrawiam,
tomek