  • 1. Data: 2005-02-05 19:32:04
    Temat: konto walutowe
    Od: "Bzzbrr" <b...@p...fm>

    Witam drogich grupowiczow,
    Mam wielki problem zwiazany z otrzymywaniem pieniedzy w usd.
    Znajomi ze stanow potrzebuja przelewac pieniadze do Polski i wyplacenia ich
    rowniez w usd. Zastanawiali sie nad kontem walutowym, co o tym myslicie?
    Jesli tak, to w ktorym banku? Tak zeby prowizje ich nie zjadly?
    A moze znacie jakis inny sposob przelania tych pieniedzy ze stanow do
    Polski?
    pomozcie

    b.

  • 2. Data: 2005-02-07 00:13:27
    Temat: Re: konto walutowe
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 5 Feb 2005 20:32:04 +0100, "Bzzbrr" <b...@p...fm> wrote:

    >Znajomi ze stanow potrzebuja przelewac pieniadze do Polski i wyplacenia ich
    >rowniez w usd. Zastanawiali sie nad kontem walutowym, co o tym myslicie?

    niech założą konto "checking" i wypłacą np. na Okęciu. Być może
    również w kasie banu, na kartę, się da.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2005-02-08 19:28:57
    Od: "Bzzbrr" <b...@p...fm>

    Jarek Andrzejewski wrote:
    > On Sat, 5 Feb 2005 20:32:04 +0100, "Bzzbrr" <b...@p...fm> wrote:

    > niech założą konto "checking" i wypłacą np. na Okęciu. Być może
    > również w kasie banu, na kartę, się da.

    Mogę prosić więcej szczegółów, co to za konto? gdzie można założyć, może
    znasz jakiś link?

    b.

  • 4. Data: 2005-02-08 22:49:02
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 8 Feb 2005 20:28:57 +0100, "Bzzbrr" <b...@p...fm> wrote:

    >Mogę prosić więcej szczegółów, co to za konto? gdzie można założyć, może
    >znasz jakiś link?

    www.wachovia.com
    http://www.wachovia.com/personal/page/0,,11_480,00.h
    tml

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2005-02-12 23:21:18
    Od: "Bzzbrr" <b...@p...fm>

    A czy sie da zalozyc w Polsce konto walutowe, z mozliwoscia wplacania
    za granica (USA), a wyplacania w Polsce rowniez w $. Tak aby
    ta operacja byla wykonalna w jakimkolwiek oddziale danego banku ?

    b.

  • 6. Data: 2005-02-13 10:39:21
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Bzzbrr"
    >A czy sie da zalozyc w Polsce konto walutowe, z mozliwoscia wplacania
    > za granica (USA), a wyplacania w Polsce rowniez w $. Tak aby
    > ta operacja byla wykonalna w jakimkolwiek oddziale danego banku ?

    pod warunkiem ze wszystkie oddzialy twojego banku prowadza rachuunki
    walutowe
    W takim np banku jak Nordea jest w Warszawie oddzial na Lwowskiej
    ktory nie ma kasy walutowej i dopiero jak dolączyli do siebie
    LG-petrobank to maja pare oddzialow obslugujacych waluty. Generalnie
    juz wszystkie banki maja "odmiejscowione" rachunki i jesli masz
    walutowy w jednym oddizale to w innym mozesz wyplacic
    *** blad ***

  • 7. Data: 2005-02-14 14:44:54
    Od: "Bzzbrr" <b...@p...fm>

    blad wrote:
> [...]
    > juz wszystkie banki maja "odmiejscowione" rachunki i jesli masz
    > walutowy w jednym oddizale to w innym mozesz wyplacic

    Czyli rozumiem, ze da sie zalozyc takie konto, z takimi mozliwosciami.
    To w takim razie, mozecie polecic mi jakis bank? Sporo tego na rynku,
    a trudno sie zdecydowac. Ktory ma w miare korzystne warunki?
    Moze Ktos z Was ma takie konto?

    b.

  • 8. Data: 2005-02-14 15:09:20
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Bzzbrr"

    > Czyli rozumiem, ze da sie zalozyc takie konto, z takimi
    > mozliwosciami.
    > To w takim razie, mozecie polecic mi jakis bank?

    i jedyne mozliwosci ktore cie interesuja to takie, zeby zalozyc w
    jednym miejscu a moc obslugiwac w roznych innych oddzialach ?
    Na razie tylko o to pytales a odpoiwedz zalezy od tego co bedziesz
    wymagal. Np wymaganie by mozna robic lokaty walutowe przez internet
    juz ogranicza liste bankow, a dodatkowe ograniczenie to moze byc
    przelew waluty do innego banku zadysponowany z internetu.
    Jesli czesto bedzesz wplacal/wyplacal walute osobiscie to tez inna
    para kaloszy - musisz cos blizej zeznac, do czego ci potrzebne takie
    konto, bo tak to ci nikt nie odpowie na ogolnikowe pytanie
    *** blad ***

  • 9. Data: 2005-02-15 16:13:21
    Od: "Bzzbrr" <b...@p...fm>

    blad wrote:
> [...]
    > para kaloszy - musisz cos blizej zeznac, do czego ci potrzebne takie
    > konto, bo tak to ci nikt nie odpowie na ogolnikowe pytanie

    Konto walutowe potrzebne mi jest po to, aby co jakis czas ktos z USA
    mogl na nie wplacic dolary, a ja je w Polsce wyplacic (rowniez wyplacac w $,
    nie interesuja mnie zlotowki). Niezalezy mi na obsludze
    w roznych oddzialach. Potrzebuje takie zwykle konto, tylko z dolarami, a nie
    zlotowkami.
    Chcialem sie dowiedziec po prostu czy cos takiego jest mozliwe, jesli tak,
    to prosze
    pomozcie :)

    b.

  • 10. Data: 2005-02-17 10:27:29
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Bzzbrr"
> [...]
    > wyplacac w $,
    > nie interesuja mnie zlotowki). Niezalezy mi na obsludze

    zwykle konto w USD, takie zeby potem dolary z niego wyplacic prowadzi
    prawie kazdy bank - sprawdz w okolicy ktory masz najwygodniejszy.
    Pewnie najwiecej jest oddzialow PKOBP tylko sprawdz czy twoje
    najwygodniejsze prowadza rowniez waluty.
    *** blad ***