  • 11. Data: 2005-09-11 08:06:54
    Temat: Re: konto walutowe w ING
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Otóż wraca. Tak jak npisałem w poprzednich wątkach. Też nie wiem
    > dalczego (regulamin mówi że powinno zostać przewalutowane) ale wraca.

    A mocno ich o to męczyłeś? Może ich arbitrem postraszysz skoro się wypinają
    na własny regulamin :-D ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 12. Data: 2005-09-11 08:20:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2005 10:06:54 +0200,
    osoba podpisana: Glenn <g...@b...pl>
    napisała:

    > A mocno ich o to męczyłeś? Może ich arbitrem postraszysz skoro się wypinają
    > na własny regulamin :-D ?
    Poszukaj w archiwum :-P
    Tak, męczyłem ich arbitrem, którego olali sikiem prostym.
    Pozostaje mi tak naprwadę sąd cywilny i może prokuratura (niekorzystne
    rozporządzenie mieniem ?) Tyle, że ze względu na spadające EUR nawet
    straty będzie trudno wykazać.
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    You never know how many friends you have until you rent a house on the beach.

  • 13. Data: 2005-09-11 08:28:36
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Poszukaj w archiwum :-P

    Wątek pamiętam, tylko nie pamiętałam konkluzji ;-)

    > Tak, męczyłem ich arbitrem, którego olali sikiem prostym.

    Co na to arbiter :-D ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 14. Data: 2005-09-11 08:44:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2005 10:28:36 +0200,
    osoba podpisana: Glenn <g...@b...pl>
    napisała:

    > Wątek pamiętam, tylko nie pamiętałam konkluzji ;-)

    > Co na to arbiter :-D ?
    Sorry czytałem "arbiter" mialem na myśli GINB.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 15. Data: 2005-09-11 10:17:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Marcin Jackowski napisał(a):

    [cut]

    Który z banków na to pozwala? ING odrzuca przelewy (pomimo innego zapisu
    w regulaminie), BPH odrzucił mi przelew w PLN na rachunek EUR (nie widzę
    zapisu w regulaminie jak powinno być).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 16. Data: 2005-09-11 10:23:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Marcin Jackowski napisał(a):
    >
    > [cut]
    >
    > Który z banków na to pozwala?

    Multi

    przyszłość/ Woody Allen

  • 17. Data: 2005-09-11 10:31:18
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Sep 2005 12:23:28 +0200,
    osoba podpisana: Glenn <g...@b...pl>
    napisała:

    > Multi
    Jak przelejesz "z zewnątrz" też ?
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 18. Data: 2005-09-11 10:43:59
    Temat: IKE w Multi (było Re: konto walutowe w ING)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Glenn napisał(a):
> [...]

    To jeszcze zapytam, przymierzam się do IKE funduszowego w Multi, czy
    jest ono widoczne w ichniejszym systemie internetowym? Jeśli tak, to w
    jaki sposób (jak normalny rejestr funduszowy, czy jako osobny produkt
    nazwany IKE).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 19. Data: 2005-09-11 11:18:44
    Temat: Re: IKE w Multi (było Re: konto walutowe w ING)
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > To jeszcze zapytam, przymierzam się do IKE funduszowego w Multi, czy
    > jest ono widoczne w ichniejszym systemie internetowym?

    Jest widoczne podobnie do innych funduszy

    > Jeśli tak, to w
    > jaki sposób (jak normalny rejestr funduszowy, czy jako osobny produkt
    > nazwany IKE).

    Pokazują się jako oddzielna grupa funduszy IKE. Nie całkiem rozumiem
    pytanie.

    Bogdan B.

  • 20. Data: 2005-09-11 12:40:37
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>