  • 1. Data: 2005-11-25 18:04:55
    Temat: Re: konto $ z obsługą z internetu
    Od: "Jerz" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Harmon" <H...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:dm4812$g71$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > czy jest bank, w którym konto walutowe mogę obsługiwać przez internet ?
    > Rok temu miałem konto $$ w BPH ale o obsłudze przez internet nie było
    > mowy.
    >
    > Pozdrawiam - Harm

    Tak - BZWBK - ale od razu ostrzgam, musisz poprosic od razu o dodatkowa
    umowe o swiadczeniu uslugi dostepu do konta przez internet, wplacic 100? lub
    100$ (w zaleznosci od tego, jakie konto zakladasz) i... jesli chcesz karte
    do tego rachunku, to musisz przedstawic historie rachunku z Twjego konta
    (chyba 6 miesieczna). O tym ostatnim wymogu nie dowiesz sie niestety na www,
    ja musialem biegac przez to do banku dwa razy i stac w kolejce :(

    Pozdrawiam,
    Jerz