  • 1. Data: 2005-04-26 18:14:54
    Temat: kosztory a kredyt hip na remont
    Od: "PB" <r...@g...mm.pl>

    wlasnie jutro ide podpisac umowe o kredyt hipoteczny,ktory wzialem na
    remont(m.in tarasu).Aby starac sie o kredyt musialem przedstawic kosztorys
    prac,jakie chce wykonac,i teraz pytanie:
    jesli nie wykonam ktorejs rzeczy z kosztorysu(np. zabudowy tarasu) a za te
    sume wyremontuje cos innego w domu,czy beda sie czepiac?dodam,ze to bank
    GE....
    pozdrowienia
    Pawel

  • 2. Data: 2005-04-26 18:30:17
    Temat: Re: kosztory a kredyt hip na remont
    Od: "MaHe" <m...@w...pl>

> [...]
    > sume wyremontuje cos innego w domu,czy beda sie czepiac?dodam,ze to bank

    Po prostu zapytaj w banku. Niektóre chcą faktur na 50%, niektóre zdjęć
    wykonanych prac a niektóre nic.

  • 3. Data: 2005-04-26 18:43:52
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2005 20:14:54 +0200, PB <r...@g...mm.pl> napisał:

> [...]
    > te
    > sume wyremontuje cos innego w domu,czy beda sie czepiac?dodam,ze to bank

    Będa się czepiać. Jest to kredyt celowy rozliczany na podstawie zdjęć
    wykonanych prac.
    Jeżeli im coś sie nie spodoba to mogą przysłać lustratora, a to jest
    nawiasem mówiąc płatne.
    Efektem tego może być wypowiedzenie przez bank umowy kredytowej. Jedynym
    wyjściem jest
    uzgodnienie z bankiem zmiany zakresu robót.
    Pozdrowienia
    Zbyszek

  • 4. Data: 2005-04-26 18:43:59
    Od: "PB" <r...@g...mm.pl>

    Użytkownik "MaHe" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Po prostu zapytaj w banku. Niektóre chcą faktur na 50%, niektóre zdjęć
    > wykonanych prac a niektóre nic.

    tam ,z tego co wiem,chca zdjecia,ale czy oprocz tego cos chca,no na
    zdjeciach bedzie widac,ze nie ma zabudowy tarasu,ktora jest w kosztorysie-co
    wtedy?
    P.