  • 31. Data: 2011-12-21 14:55:57
    Temat: Re: kradzierz danych karty?
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    >Jedna u uniedogodnien to nie wstawia automatycznie znaku cytowania a tak

    pajacu poczytaj sobie np.to
    http://www.grzegorz.net/oe/news.php?id=174

  • 32. Data: 2011-12-21 14:56:52
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    "Polinka" schrieb im Newsbeitrag news:jcsqrq$3j2$1@inews.gazeta.pl...

    >wklepuje. Typowa ofiara dla skimera...

    a tak na marginesie ten koles podruzuje ze szmaciana karta na której
    zgddnie z tym co mówi trzyma CALO kase. Jak by mial tak jak jak ZLOTA
    CITIBANK i Dinersa to by mu oddali karte KURIEREM w 12 godzin ZA DARMO.
    Jaki pan taki karta, ewidement (franc.)

    twoj szmaciany post to same bzdury.
    po pierwsze glabie to nie jest zadna szmaciana karta co najwyzej dla takich
    wiesniakow jak ty ktory gowno ma i wie a szczytem jest ze ma zlota karte
    ktora jest szmaciana i. Palancie ja mam dwie zlote karty ( i kilkanascie
    innych)i gowno mi to pomoglo gdy pitrzebowalem pomocy i zastepczej w zadupiu
    w ameryce poludniowej.12 godzin to to ci przysla do twojej wiochy moze ale
    nie wszedzie na swiecie.
    Jakim prostakiem sie jest gdy sie wywyzsza jakimis gluwnianymi zlotymi
    plastykami.jakim idiota .trace czas na wiesniakow ale mozna sie posmiac jacy
    ludzy sa glupi.
    poza tym nigdzie nie napisalem ze trzymam kase na tym koncie wrecz odwrotnie
    ze tam nigdy niema kasy.naucz sie kretynie czytac,.
    twoje szmaciane zycie ktore sklada sie z podrozy do krakowa lub conajwyzej
    pod piramide i musiz byc dumny z zlotej szmacianej karty ktora ci przysla
    wszedzie za 12 godzin musi byc marne

    moze troche sie wiecej nauczysz jak ci napisze ze ludzie podrozoja w rozne
    miejsca na swiecie i maja bogatsze zycie i musza kombinowac roznei co jest
    praktyczne i taka karta z delfinem jesdt bardzo praktyczna na swiecie
    szczegolnie w niektorych sytuacjach o ktorych ty nie masz pojecia.pare dni
    temu wrocilem z nowego yorku i tez korzystalem obwiesiu oprocz innych z
    delfina chocby przy zakupie biletow .jeste sprawdziwym kretynem i glupkiem

  • 33. Data: 2011-12-21 14:59:36
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    "Polinka" schrieb im Newsbeitrag news:jcsqrq$3j2$1@inews.gazeta.pl...

    >wklepuje. Typowa ofiara dla skimera...

    kretynie ty jak zgubisz zlota (twoja cala duma) karte w zakopanem musisz
    wydzaniac kombinowac czekac jak jak zgubie delfina ma 5 kart zastepczyk
    debilu

  • 34. Data: 2011-12-21 15:04:21
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    >Jedna u uniedogodnien to nie wstawia automatycznie znaku cytowania a tak

    boże, skąd się takie biorą niedoroby?

    to masz po rodzicach

  • 35. Data: 2011-12-21 15:12:37
    Od: SQLwiel <w...@g...com>

    W dniu 2011-12-21 15:38, Polinka pisze:

    > boże, skąd się takie biorą niedoroby?
    >
    > Pola

    A skąd Ty się wzięłaś, niedojdo?

    --
    Tnx. SQLwiel.

  • 36. Data: 2011-12-21 15:13:36
    Od: "Kamil" <K...@w...PL>

    >Uzasadnij proszę

    Czego wymagasz od kolesia który trzyma całą kasę na Delfinie, jak pisze
    kilka postrów wyżej i nie umie cytować przedpiśców.
    Nie dziwie się że nie potrafił dogadać się z mlinią (LOL)

    KJ

  • 37. Data: 2011-12-21 15:14:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/21/2011 8:41 AM, Michal wrote:
> [...]
    > zgddnie z tym co mówi trzyma CALO kase. Jak by mial tak jak jak ZLOTA
    > CITIBANK i Dinersa to by mu oddali karte KURIEREM w 12 godzin ZA DARMO.

    ale żeś się bajek naoglądał.

  • 38. Data: 2011-12-21 15:15:20
    Od: "Kamil" <K...@w...PL>

    >A skąd Ty się wzięłaś, niedojdo?

    W przeciwieństwie do ciebie pisze na temat i do sensu. Najpierw naucz się po
    Polsku pisać

    KJ

  • 39. Data: 2011-12-21 15:24:38
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2011-12-21 16:15, Kamil pisze:

    > W przeciwieństwie do ciebie pisze na temat i do sensu. Najpierw naucz się po
    > Polsku pisać
    >
    > KJ

    Do mnie piszesz? Czy zrobiłem gdzieś jakiś błąd językowy?

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 40. Data: 2011-12-21 15:36:54
    Czego wymagasz od kolesia który trzyma całą kasę na Delfinie, jak pisze
    kilka postrów wyżej i nie umie cytować przedpiśców.
    Nie dziwie się że nie potrafił dogadać się z mlinią (LOL)

    ---
    kto? adam plaszczyca trzyma cala karte na delfinie?czy cos ci sie pomieszalo
    z postami.gdzie ktos pisze ze cala kasa trzymana na delfinie?

    a ok to pokaz jak w tym programie sie automatycznie wstawia cytowania.