  • 41. Data: 2011-12-21 15:49:10
    Temat: Re: kradzierz danych karty?
    Od: "Kamil" <K...@w...PL>

    >Do mnie piszesz? Czy zrobiłem gdzieś jakiś błąd językowy?

    tak, nie-jeden. Patrz kilka postów poniżej

    KJ

  • 42. Data: 2011-12-21 15:50:59
    Od: "Kamil" <K...@w...PL>

    >z postami.gdzie ktos pisze ze cala kasa trzymana na delfinie?

    Czy tymasz schizofremie? Najpierw piszesz 2 razy (sic!) ze cala kase
    trzymasz na delfinie a potem nie-udolnie sie migdolisz z tego.
    Nawet jak skasujesz post - Internet pamieta

    KJ

  • 43. Data: 2011-12-21 15:55:51
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

> [...]

    trzymasz na delfinie a potem nie-udolnie sie migdolisz z tego.
    Nawet jak skasujesz post - Internet pamieta

    to pokaz gdzie kretynie!!!!! niema takiego postu odemnie!!!! zacytuj!!
    nie istnieja takie slowa odemnie palancie.zacytuj gdzie tak pisze

  • 44. Data: 2011-12-21 15:57:32
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    nie chce mi sie ale poszukam moze wzioles cytat za moje slowa.

  • 45. Data: 2011-12-21 15:59:01
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    "Kamil" schrieb im Newsbeitrag news:jcsv94$grc$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    trzymasz na delfinie a potem nie-udolnie sie migdolisz z tego.
    Nawet jak skasujesz post - Internet pamieta

    nie moglem takich slow napisac bo nie trzymam kasy i bym nie pisal bzdur

  • 46. Data: 2011-12-21 16:05:47
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    1 post pisze wyraznie:
    "Na koncie niema nigdy duzo kasy wlasnie na wypadek
    takiej sytuacji. "

    2 inny post "O mojego delfina sie nie martw .
    moj delfin jest prawie zawsze pusty

    w zandnym poscie nie napisalme zecala kase trzymam na delfinie wrecz co
    innego.
    moze masz jakies zwidy?

  • 47. Data: 2011-12-21 16:06:20
    Od: "Leszek Ciszewski z Domu" <l...@v...pl>

    >Czy tymasz schizofremie? Najpierw piszesz 2 razy (sic!) ze cala kase

    Kamil,
    Daj sie spokój....
    Widac ze placze sie w zeznaniach. Nawet nie potrafil telefonicznie
    zablokowac karty wiec watpie by ta histeria o podózy byla w ogóle prawdziwa,
    a jesli jest to pomysl by na e-koncie z delfinkiem trzymac w czasie wojazy
    CALA kase jest iscie diabeliczny....

    Leszek

  • 48. Data: 2011-12-21 16:15:07
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

> [...]

    a jesli jest to pomysl by na e-koncie z delfinkiem trzymac w czasie wojazy

    wy majaczycie ?jaka blokade ?o zadnej blokadzie nic nie bylo. chcesz fotki?
    amoze kwitek z ny z przed paru dni?
    poczeakj zaraz bedziesz mial

  • 49. Data: 2011-12-21 16:28:29
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    Widac ze placze sie w zeznaniach. Nawet nie potrafil telefonicznie
    zablokowac karty wiec watpie by ta histeria o podózy byla w ogóle prawdziwa,

    masz popatrz sobie.moze chcesz filmy?zdjecia z ameryki poludniowej?niema
    problemu.ale powiesz ze sciagniete. z netu
    ja rozumie twoja i innych zazdrosc i zawisc.to normalka

    http://imageshack.us/photo/my-images/850/16803796.jp
    g/

  • 50. Data: 2011-12-21 16:31:34
    Od: "Leszek Ciszewski z Domu" <l...@v...pl>

    >masz popatrz sobie.moze chcesz filmy?zdjecia z ameryki poludniowej?niema

    wyslij pls jeszcze raz bo na skanie brak numeru calego karty