  • 51. Data: 2011-12-21 16:35:05
    Temat: Re: kradzierz danych karty?
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    "

    >masz popatrz sobie.moze chcesz filmy?zdjecia z ameryki poludniowej?niema

    wyslij pls jeszcze raz bo na skanie brak numeru calego karty

    poszukaj w koszu na smieci jest pelno takich kwitkow z waznymi kartami bo ta
    juz zablokowana.
    na tym delfinie sie nie wzbogacilbys nigdy nawet gdy dzialala

  • 52. Data: 2011-12-21 16:39:29
    Od: "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl>

    >wyslij pls jeszcze raz bo na skanie brak numeru calego karty

    Leszek,

    Wisisz mi czyszczenie monitora.
    Pacjent muwi kaleczac Polski język że był w Amerycce południowej i pokazuje
    kwity z NY. Taka sama geografia, jaki i ortografia.
    Mówi że całą kase miał na delfinie a potem że wogóle tam nie miał kasy, na
    dówód czeggo załącza kwity z tranzakcji.

    Moim zdaniem nadaje się do odstrzału

  • 53. Data: 2011-12-21 16:47:32
    Od: sqlwiel <j...@g...com>

    W dniu 2011-12-21 16:49, Kamil pisze:

    > tak, nie-jeden. Patrz kilka postów poniżej
    >
    > KJ

    Wiesz... mnie też się zdarza pisać na tęgiej bani, ale nie obstaję wtedy
    stanowczo przy twierdzeniu, że czarne jest białe. Wskaż mi proszę gdzie
    popełniłem błędy językowe, albo grzecznie przeproś. Ew., jak to jest w
    zwyczaju na sąsiedniej, elitarnej grupie - wyp...aj w podskokach.

    --
    Tnx. sqlwiel

  • 54. Data: 2011-12-21 16:49:15
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

[...]

    kurwa pokaz gdzie napisalem ze cala kasa byla na delfinie .ja rozumie twoja
    i innych zawisc zlosc itd do wszystkiego a mnie i to zwisai bawi chocbys
    pisal niestworzone glupie bo to sa glupie posty i dyskusje o ortografi i
    innym zeby starac sie cos udowodnic .
    popatrz teraz oplules sobie monitor przez nic nie wartosciowy kwitek jakich
    setki przy bynkomatach.ales ty biedny.

  • 55. Data: 2011-12-21 16:55:55
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    "radeCki" schrieb im Newsbeitrag news:jct242$p81$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    Mówi że całą kase miał na delfinie a potem że wogóle tam nie miał kasy, na
    dówód czeggo załącza kwity z tranzakcji.

    radecki ale u ciebie sloma wychodzi z kazdego cala

  • 56. Data: 2011-12-21 17:12:13
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

> [...]

    Mówi że całą kase miał na delfinie a potem że wogóle tam nie miał kasy, na
    dówód czeggo załącza kwity z tranzakcji.

    jaki ten czlowiek glupi. mnie to nie dziwi.czlowieku to nie ta sama karta o
    ktorej pisze nie pomyslale so tym?skad ci przyszlo do glowy ze karta z
    transakcji musi byc ta sama.w samam mbanku jest kilka kart
    co jeden tu glupszy

  • 57. Data: 2011-12-21 17:14:35
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    glupk ta karta nie to izzy konto z delfina

  • 58. Data: 2011-12-21 17:17:23
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    "radeCki" schrieb im News
    radecki myslenie to ciezka sprawa.

  • 59. Data: 2011-12-21 20:18:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 15:52:05 +0100, Kris napisał(a):

    > Uzasadnij proszę

    Z powodu braku podstawowych funkcjonalności.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 60. Data: 2011-12-21 20:19:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 21 Dec 2011 15:14:25 +0100, Michal napisał(a):

    > musialbys sie duzo nauczyc .daj sobie spokoj .
    > ps i poducz sie tez gramatyki

    O, już sam ze sobą gadasz? :D

    --
    _______/ /_ GG: 3524356