  • 71. Data: 2011-12-23 05:52:37
    Temat: Re: kradzierz danych karty?
    Od: "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl>

    >podstawowa czynność Twojego mózgu.

    on nawet nie wie że wszystkich środków nie nalezy trzymać na jednym koncie
    wiec skąd mialby coś wiedziec o szczytkinikach?

  • 72. Data: 2011-12-23 06:15:11
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    glusi niz moje buty i potwierdzasz zarty o polakach maja swoja podstawe

  • 73. Data: 2011-12-23 06:20:14
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    on nawet nie wie że wszystkich środków nie nalezy trzymać na jednym koncie
    wiec skąd mialby coś wiedziec o szczytkinikach?

    zakompleksiony czlowieku jak ja mialem karte kredytowa i uzywalem netu to
    ty nawet nie wiedziales jeszcze co to jest.

  • 74. Data: 2011-12-23 06:23:31
    Od: "Michal" <M...@i...pl>

    "radeCki" schrieb im Newsbeitrag news:jd14va$htc$1@inews.gazeta.pl...

    >podstawowa czynność Twojego mózgu.

    wiesniaku poszukaj co to jest np btx to bylo na zachodzie przed internetem
    juz tego uzywalema ty do dzisiaj nie wiesz naprawde co czytniki a o bankach
    pipeysz jak dzieciak.
    i spadaj do pracy bo cie wywala glupku

  • 75. Data: 2011-12-23 09:34:56
    Od: "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl>

    >zakompleksiony czlowieku jak ja mialem karte kredytowa i uzywalem netu to

    Adam,
    popacz jak nawet nie odróznia karty debetowej od kredytowej a chce dyskusje
    o produktach bankowych z nami specjalistami prowadzic...

    jk

  • 76. Data: 2011-12-23 19:21:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jcvgvj$3q7$1@inews.gazeta.pl>,
    "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl> wrote:

    > nie Kolina, bo on chwali VW bank

    'I ja go chwale.'

    TA

  • 77. Data: 2011-12-23 19:24:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jcst6v$ase$1@inews.gazeta.pl>,
    "Kamil" <K...@w...PL> wrote:

    > W przeciwieństwie do ciebie pisze na temat i do sensu. Najpierw naucz się po
    > Polsku pisać

    Powinno byc oczywiscie: 'po polsku'.
    Jak juz sie czepiamy.

    TA

  • 78. Data: 2011-12-23 19:45:20
    Od: "radeCki" <radosław_mały@buziaki.pl>

    >'I ja go chwale.'

    Koline?

    jk

  • 79. Data: 2011-12-26 11:36:34
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    > Twoja karta z chipem (zakładam Delfin z mBanku) ma również pasek, który
    > jest tak samo aktywny jak chip. Prawdopodobne jest że zastąpiło
    > skopiowanie paska tylko coś z PINem poszło im nie tak. Na Twoim miejscu
    > zastrzegłbym jak najszybciej kartę a jeżeli nie jest Ci to na rękę i po
    > prostu w tej sytuacji (pobyt poza granicami PL) nie możesz/nie chcesz, to
    > zmniejszył limit wypłat z bankomatów do zera. Później przy kolejnej
    > wypłacie kombinował ze zmianą limitu i szybką wypłatą.

    pierwsza odpowiedź na temat w tym przydługim temacie.
    ludzie ogarnijcie się. skąd w was tyle nienawiści?

  • 80. Data: 2012-02-10 02:53:15
    Od: "Michal" <m...@a...pl>

    jasne masz : http://imageshack.us/photo/my-images/692/male0008.jp
    g/
    zal ci dupe sciska inaczej nie mozesz ja ciee i innych rozumiem

    > po prześledzeniu postów tego czegoś myslem że jest to agent Rosyjski,
    > który

    nie, to wcicielenie kolejne (poznaje po NTTP posting) trolla Animka,
    postracha
    wielu grup dyskusyjnych. Ta osoba nie była za granica i lubi konfabulować.

    Szu