  • 11. Data: 2009-06-04 16:31:19
    Temat: Re: kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Brzezi" s...@b...chello.pl

    > Jezeli nawet zasypia, to pieniadze nigdzie nie gina,
    > a suma sald zawsze sie zgadza

    Suma sald nie zgadza się. Pieniędzy brakuje.

    "Peet" h08fc2$6k1$...@n...vectranet.pl

    > W godzinach nocnych konto zasypia i budzi się chyba
    > około 6 rano, więc nie ma o co robić rabanu.

    Pewności nie mam, ale chyba pieniądze odnalazły się przed piątą rano. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2009-06-04 17:04:39
    Od: zgred <z...@n...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > Nad ranem (kto wie, co to teraz rano) pieniądze znalazły się na
    > onlineowym...
    > Trudno zgadnąć, czy strata czasu (związana z brakiem tych pieniedzy w
    > godzinach
    > rozsądnych, przed snem) jest stratą, czy nie. :) Jeśli na wszystko bedę
    > czekał
    > niepotrzebnie kilkanaście minut, spora część życia pójdzie na marne.

    O tej porze normalni ludzie śpią, pieprzą się, albo są pijani.
    Czy jesteś tu nasłany przez wq...ą konkurencję, której EB wysysa depozyty?

    Chcesz mieć online 24h/d, to załóż sobie konto w jakiejś platformie
    forexowej - będziesz zarabiał na okrągło.

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 13. Data: 2009-06-04 17:41:32
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    napisał w wiadomości news:h08st5$8l5$2@inews.gazeta.pl...

    > Suma sald nie zgadza się. Pieniędzy brakuje.

    Zapewne nie sald a dostępnych środków się nie zgadza.

  • 14. Data: 2009-06-04 18:35:05
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    zgred pisze:

> [...]
    >
    > Chcesz mieć online 24h/d, to załóż sobie konto w jakiejś platformie
    > forexowej - będziesz zarabiał na okrągło.

    Zaraz, zaraz...
    Dla mnie najsensowniejsze, wrecz wzorowe jest postepowanie Citibanku,
    ktory podaje kiedy beda codzienne wieczorne trudnosci z praca w systemie.

    W "tych godzinach", to ktos moze byc np. na drugiej polkuli w innej
    strefie czasowej i moze korzystac z polskiej bankowosci. A tymczasem
    wiele bankow (np BPH, mBank na kontach walutowych i zapewne wiele
    innych) ma w nocy ograniczona funkcjonalnosc, o ktorej nie uprzedza.

  • 15. Data: 2009-06-04 23:08:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zgred" h08uus$s2u$...@a...news.neostrada.pl

    : O tej porze normalni ludzie śpią, pieprzą się, albo są pijani.

    Ale dla mnie to dobra pora, bo inni śpią i nie przeszkadzają mi, a ja lubię ciszę. :)

    Co do pijaństwa -- nie piję. :)

    Co do... Tego nieekstremalnego, nieskrajnego -- przyślij mi jakąś
    sensowną laskę, to może nie będę zlecał przelewów w tym czasie. :)

    : Czy jesteś tu nasłany przez wq...ą konkurencję, której EB wysysa depozyty?

    Nie jestem. :)

    : Chcesz mieć online 24h/d, to załóż sobie konto w jakiejś platformie
    : forexowej - będziesz zarabiał na okrągło.

    Nie dla mnie FOREX. :) Nigdy nie rozumiałem giełdy -- ani warzywnej,
    ani samochodowej, ani jakiejkolwiek innej...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2009-06-04 23:10:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin Wasilewski" h09107$h8k$...@n...task.gda.pl

    > Zapewne nie sald a dostępnych środków się nie zgadza.

    Ile razy należy powtarzać kłamstwo, aby było prawdą? :)

    Suma sald. :) Suma sald wychodzi w pewnym momencie (a moment ;)
    ten trwać może i kilka godzin) na zero, choć pieniądze są, czy
    raczej być powinny. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2009-06-05 12:13:51
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 05 cze 2009 o 01:10 GMT, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Ile razy należy powtarzać kłamstwo, aby było prawdą? :)
    >
    > Suma sald. :) Suma sald wychodzi w pewnym momencie (a moment ;)
    > ten trwać może i kilka godzin) na zero, choć pieniądze są, czy
    > raczej być powinny. :)

    Nie wiem co piszesz, pewnie sam juz nie wiesz, bo wyszlo poplatanie z
    maslem maslanym...

    Wczoraj przed polnoca zrobilem przelew z jednego RO na KO, saldo na jednym
    jak i drugim rachunku nie zmienilo sie, jedynie srodki dostepna na RO
    zmalaly, i do polnocy sie juz tak zostalo, poszedlem spac, rano suma sald
    caly czas taka sama, jedynie dostepne srodki zrownaly sie sumie sald

    Pieniadze nigdzie nie zniknely, saldo mialem caly czas w normie, jedynie
    pieniadze staly sie dostepne z opoznieniem...

    Wiec zapewne u Ciebie bylo identycznie, nastepnym razem zwroc uwaga na
    kolumne z saldem, i kolumne z "srodki dostepne"

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 18. Data: 2009-06-05 12:25:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Brzezi" s...@b...chello.pl

    > Nie wiem co piszesz, pewnie sam juz nie wiesz, bo wyszlo poplatanie z
    > maslem maslanym...

    Dziubdziuś -- to Ty bredzisz od rzeczy. :)
    Były pieniądze na KO, zleciłem przelew na RO i otrzymałem
    po chwili zero dostępnych środków, po czym zero w ogóle. :)

    Po chwili miałem zero w ogóle. :) Zero na KO i zero na RO. :)
    Zero dostępnych i zero w ogóle. :)

> [...]
    > zmalaly, i do polnocy sie juz tak zostalo, poszedlem spac, rano suma sald
    > caly czas taka sama, jedynie dostepne srodki zrownaly sie sumie sald

    I co to ma wspólnego ze mną? :)

    > Pieniadze nigdzie nie zniknely, saldo mialem caly czas w normie, jedynie
    > pieniadze staly sie dostepne z opoznieniem...

    Ale ja nie pisze o tym,co było u Ciebie czy u ,,Kowalskiego''. :)
    Ja piszę o tym, co było u mnie. :)
    A u mnie było zero. :)

    > Wiec zapewne u Ciebie bylo identycznie, nastepnym razem zwroc uwaga na
    > kolumne z saldem, i kolumne z "srodki dostepne"

    Dziubdziuś -- zwróć uwagę na to, że jeśli Ty coś masz poprawnie,
    to ja nie muszę tak mieć.
    Jeśli piszę sald i nawet to powtarzam, to znaczy, że sald. :)

    Forsowanie stanowiska niewiele daje. Nawet pomyślałem o tym,
    że dobrze, iż mam papierowe potwierdzenia wpłat. :)

    Ja zleciłem przelew po północy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2009-06-05 12:34:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Brzezi" s...@b...chello.pl

    > Nie wiem co piszesz, pewnie sam juz nie wiesz, bo wyszlo poplatanie z
    > maslem maslanym...

    Gdy następnym razem zarzucisz mi, iż nie wiem, co piszę, poproś
    o snapa w stosownym czasie. Teraz trudno udowodnić, iż w saldach
    było zero. Wszędzie było zero. :) Nawet nie było tego przelewu
    w jakiejkolwiek historii.

    Po kilku godzinach pieniądze znalazły się na RO i stamtąd powędrowały do Mille. :)

    Można w to wierzyć lub nie. Można wyzywać od głupców (jak teraz czynisz,
    choć nie masz niczego na obronę swego stanowiska) lub można (na czas)
    prosić o snapy. :)

    I ja takiego quasibanku nie chcę. :)

    Gdy ktoś napisał, że jego pieniądze zniknęły na dłużej (na kilka dni)
    nie kwestionowałem tego i nie twierdziłem, że skoro u mnie znikają
    tylko na minutę, to u niego też tak musiało być. :)

    To bank dla gówniarzy takich jak Ty, którzy upierają się przy tak
    zwanym swoim, choć nie mają q takiemu upieraniu się powodów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2009-06-10 17:55:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" h06vog$bn7$...@i...gazeta.pl

    > Listu do Eurobanku:
    >
    > Zleciłem przelew wewnętrzny -- pieniędzy nie ma ani na koncie,
    > z którego przelałem, ani na docelowym.
    >
    > To kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
    >
    > LC

    Kategoria Reklamacja
    Tytuł kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
    Data i godzina 04-06-2009 06:06:58
    Autor eurobank
    Szanowny Panie,

    Uprzejmie informujemy, że Pana wiadomość została skierowana do Działu Reklamacji.
    Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni roboczych, a o jej wyniku poinformujemy
    Pana telefonicznie bądź za pośrednictwem poczty.

    Z poważaniem

    Centrum Obsługi Klienta
    Euro Bank

    Dziś była kolejna licytacja mienia... Przedwczesna... Śpieszy się bankowi...
    Udaje świętoszka... ;) Ale takie jest życie... Zabrali mi znowu prawie
    wszystkie pieniądze... Raptem dwie działki pozostawili...
    Co za ludzie -- 7.2% nie przeszło!!
    Szok!! A miało być po 10% do końca świata... ;)

    Bez sądu, bez komornika... Od razu na licytację...

    Za 15 dni będzie czwartek... Taka okazja przytrafia się rzadko... :)
    A później znowu kolejny miesiąc i można znowu przelać z oszczędzającego
    na ROR, skąd bank skonfiskuje w drodze licytacji... Życie jest brutalne... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'