  • 11. Data: 2009-05-13 10:37:19
    Temat: Re: kredyt 7% Eurobank
    Od: BK <b...@g...com>

    On May 13, 12:18 pm, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:

    > Za moich czasów matura wymagała posiadania umiejętności czytania ze
    > zrozumieniem i policzenia oprocentowania.
    >
    > --
    > Kojer

    Za moich tez ale teraz byly takie przypadki, ze nawet bez matury mozna
    bylo isc na studia [patrz: amnestia maturalna giertycha, gdzie
    swiadectwo dojrzalosci dostaly osoby, ktore mature oblaly].

  • 12. Data: 2009-05-13 10:48:50
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 13 May 2009 03:37:19 -0700 (PDT), BK napisał(a):

    > Za moich tez ale teraz byly takie przypadki, ze nawet bez matury mozna
    > bylo isc na studia [patrz: amnestia maturalna giertycha, gdzie
    > swiadectwo dojrzalosci dostaly osoby, ktore mature oblaly].

    No ale bez przesady, ale jak znam życie to pewnie skanów umowy nie
    zobaczymy.

    --
    Kojer

  • 13. Data: 2009-05-13 11:11:38
    Od: "Aktywa" <R...@w...pl>

    > Do kredytu na kwotę 3000zł wykupiłeś ubezpieczenie
    > za 3400zł?
    > Wybacz, ale jakoś w taką głupotę ciężko mi uwierzyć
    > szczególnie u kogoś kto
    > pracuje/studiuje na wyższej uczelni. Twój mail
    > wygląda jak czarny PR.
    > Pokaż skan umowy.

    Taka jest umowa, generalnie nie zdażyło mi się by bank
    zmienił warunki na moją prośbę.
    Oczywiście mogę nie podpisywać no ale jak kasa jest
    potrzebna to trudno.
    Tak, ubezpiecznie kwoty całkowitej, bo to 400 zł to
    opłaty dodatkowe, czyli to ubezpiecznie, opłata za
    wniosek, i cos tam jeszcze. Aby otrzymać na ręke 3000
    musze skredytować 3400, to logiczne!
    A co ma szkoła do tego?
    Czyżbyś był następnym pieniaczem jak te dzieciaki co
    mnie obszczekują?
    Bez urazy ale nie mam czasu na przepychanki słowne.

  • 14. Data: 2009-05-13 11:13:20
    Od: "Aktywa" <R...@w...pl>

    > No ale bez przesady, ale jak znam życie to pewnie
    > skanów umowy nie
    > zobaczymy.

    zrobię wieczorem jutro wyśle i odszczekasz to.

  • 15. Data: 2009-05-13 11:21:35
    Od: "Aktywa" <R...@w...pl>

    > I jeszcze jedno - ubezpieczenie nie wlicza się do
    > tych 5%, na które się
    > powołujesz...

    Czyli jednak mogłeś odpowiedzieć na moje pytanie, ale
    jak znam życie i ludzi to lepiej komuś dopieprzyc za
    darmo bo ktoś nie wie tego co ty wiesz.
    Żal mi ciebie ... i wiesz co to się nazywa łamanie
    netykiety, wiesz co to jest..netykieta? To nie taka
    książeczka jakie znasz z podstawówki to regulamin,
    dorośli ludzie to stosują
    Żal.....

  • 16. Data: 2009-05-13 11:32:34
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 13 May 2009 13:11:38 +0200, Aktywa napisał(a):

    > Taka jest umowa, generalnie nie zdażyło mi się by bank
    > zmienił warunki na moją prośbę.
    > Oczywiście mogę nie podpisywać no ale jak kasa jest
    > potrzebna to trudno.

    No ale o co ci chodzi tak naprawdę? Bo jakoś nie rozumiem. Dostałeś
    wszystko jasno w umowie opisane.
    Jeżeli wymagają od ciebie ubezpieczenia kredytu na kwote 3k zł (albo 2
    poręczycieli) to albo masz już dużo innych kredytów i jesteś na granicy
    wypłacalności albo masz zapapraną historię w BIK, bo inaczej bez problemu
    da się z tego ubezpieczenia zrezygnować.

    > Tak, ubezpiecznie kwoty całkowitej, bo to 400 zł to
    > opłaty dodatkowe, czyli to ubezpiecznie, opłata za
    > wniosek, i cos tam jeszcze. Aby otrzymać na ręke 3000
    > musze skredytować 3400, to logiczne!

    Mało logiczne, do kwoty którą ubezpieczasz nie może wchodzić składka tego
    ubezpieczenia. Dodatkowo nie widzę w TOiP opłaty za wniosek ani żadnych
    innych opłat wstępnych. Możliwości zablokowania pierwszej raty również w
    regulaminie nie widzę.

    > A co ma szkoła do tego?

    To, że ktoś z maturą nie powinien dawać się naciągać w taki sposób jak
    sugerujesz, że cię naciągnięto. Twój post wygląda jak działanie
    konkurencji.

    > Czyżbyś był następnym pieniaczem jak te dzieciaki co mnie obszczekują?
    > Bez urazy ale nie mam czasu na przepychanki słowne.

    Na razie pieniactwo uprawiasz w tym wątku tylko ty. Pokaż umowę

    --
    Kojer

  • 17. Data: 2009-05-13 11:48:21
    Od: "Aktywa" <R...@w...pl>

> [...]
    > wypłacalności albo masz zapapraną historię w BIK, bo
    > inaczej bez problemu
    > da się z tego ubezpieczenia zrezygnować.

    Czy to trudne do odczytania? Po dokładnym
    przestudiowaniu treści coś mi nie pasuje w tej umowie.
    Kredyt brałem w przysłowiowe 15 minut. W takim czasie
    nie ma miejsca na zastanawianie się nad każdym zwrotem
    i kruczkiem,
    do którego odwołują się banki. No chyba, że ma się
    doświadczenie w takiej sprawie.
    Mało obeznani z językiem "bankowym" ludzie też tutaj
    bywają. A szacunek się należy jak już pisałem na
    początku.
    Do tego stwierdzenia nie potrzeba szkoły.
    Wkleje link do skana umowy wieczorem, więc jeśli nie
    zabierze Ci to zbyt dużo czasu to rzuć okiem.
    Jeśli się da rozwiązać umowę po kościach to dobra
    moja, zawrę następną w innym banku na bardziej
    świadomych warunkach.

    Pozdr.

  • 18. Data: 2009-05-13 12:14:16
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Aktywa pisze:
    > Żal mi ciebie ... i wiesz co to się nazywa łamanie netykiety, wiesz co
    > to jest..netykieta? To nie taka książeczka jakie znasz z podstawówki to
    > regulamin, dorośli ludzie to stosują
    > Żal.....
    czynny żal wyrażaj w stosunku do innej instytucji. Kolejne dziecko
    Neostrady...

  • 19. Data: 2009-05-13 13:28:09
    Od: BK <b...@g...com>

    On May 13, 2:14 pm, Radzik <r...@r...pl> wrote:
    > Aktywa pisze:> Żal mi ciebie ... i wiesz co to się nazywa łamanie netykiety, wiesz
    co

    > czynny żal wyrażaj w stosunku do innej instytucji. Kolejne dziecko
    > Neostrady...

    Pierwszy raz widze tutaj goscia, ktory obraza innych, chce ich pobic i
    jeszcze czepia sie lamania netykiety ;-))))

    I jeszcze to "zal" :)

  • 20. Data: 2009-05-13 13:49:17

    Wed, 13 May 2009 06:28:09 -0700 (PDT), w
    oglegroups.com>, BK
    <b...@g...com> napisał(-a):

    > I jeszcze to "zal" :)

    Za dużo gier komp. pewnie było. Stąd też kłopoty z czytaniem :].