  • 1. Data: 2010-09-10 16:02:25
    Temat: kredyt CHF i LIBOR
    Od: ksdrs <k...@o...pl>

    Witam
    Prosba o rade dla laika.
    Kredyt hipoteczny w CHF. Oprocentowanie w chwili obecnej (jak
    powiedziala Pani
    ustalane decyzją zarządu) 4,5%.
    Bank proponuje mi zmiane: Marża banku - 2,5 % powiększona o LIBOR 3
    miesięczny dla CHF.

    Czy taka zmiana jest dla mnie orzystna?

    Pozdrawiam
    ksdrs

  • 2. Data: 2010-09-10 16:16:32
    Temat: Re: kredyt CHF i LIBOR
    Od: "marzena" <m...@g...com>

> [...]
    > Pani
    > ustalane decyzją zarządu) 4,5%.
    > Bank proponuje mi zmiane: Marża banku - 2,5 % powiększona o LIBOR 3

    na dzis tak.

  • 3. Data: 2010-09-11 19:04:00
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-09-10 18:02, ksdrs pisze:
> [...]
    > powiedziala Pani
    > ustalane decyzją zarządu) 4,5%.
    > Bank proponuje mi zmiane: Marża banku - 2,5 % powiększona o LIBOR 3

    Mbank :) a tak swoja droga to ci z kredytami zaleznymi od decyzji banku
    jakis pozew szykuja. LIBOR daje pewnosc ze bedzie rynkowo a decyzja
    prezesa coz ... ci z mPlanem sie przekonali

  • 4. Data: 2010-09-13 10:31:50
    Od: "axell" <a...@p...onet.pl>

    > na dzis tak.

    To ja dołączam się do pytania - tylko interesuje mnie czy 2,5% marży na CHF
    w obecnych czasach to dobra propozycja ? Kiedyś chcieli 1,2 - 1,3% marży ale
    po kryzysie wiem że się to zmieniło i pytanie czy powróci ?

    Pozdrawiam
    axell