  • 1. Data: 2002-11-28 10:36:17
    Temat: kredyt bez ksiazeczki wojskowej
    Od: "cesna07" <c...@w...pl>

    Witam!

    Czy ktoś wie gdzie można wziąść kredyt bez okazywania książeczki wojskowej.
    chodzi o 2000zł. mam zdolnosc kredytowa, ale za krotki okres odroczenia.

    dziękuję z góry

    --
    ;-----.
    -===cesna07===-

    c...@w...pl

  • 2. Data: 2002-11-28 13:20:36
    Temat: Re: kredyt bez ksiazeczki wojskowej
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    hej
    W lukasie nikt nie pytal (kredyt odnawialny w koncie) podobnie w PekaoSA
    (liniowka)
    pzw
    Tobi

  • 3. Data: 2002-11-28 14:06:05
    Od: "cesna07" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Tobi" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > hej
    > W lukasie nikt nie pytal (kredyt odnawialny w koncie) podobnie w PekaoSA
    > (liniowka)
    > pzw
    > Tobi

    Witam!
    Akurat tak się składa że mam e-konto w lukasie. Ale dopiero kilka dni, to
    chyba nic z tego nie wyjdzie co??
    Ale dzięki za info

    pozdrawiam

    --
    ;-----.
    -===cesna07===-

    c...@w...pl

  • 4. Data: 2002-11-28 15:13:45
    Od: "marek" <m...@w...pl>

    Akurat tak się składa że mam e-konto w lukasie. Ale dopiero kilka dni, to
    chyba nic z tego nie wyjdzie co??

    Wyjdzie jesli zadeklarujesz stałe wpływy i masz umowę na czas nieokreślony
    lub min. 13 m-cy
    Marek

  • 5. Data: 2002-11-29 07:48:59
    Od: "cesna07" <c...@w...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chyba nic z tego nie wyjdzie co??
    >
    > Wyjdzie jesli zadeklarujesz stałe wpływy i masz umowę na czas nieokreślony

    no to mnie bardzo pocieszyłeś. zaraz do nich dzwonie.
    dzięki bardzo. może się kiedyś odwdzięczę.

    pozdrowienia

    --
    ;-----.
    -===cesna07===-