  • 1. Data: 2005-09-07 21:21:35
    Temat: kredyt - bez umowy o pracę
    Od: "Staff" <o...@t...ds.pwr.wroc.pl>

    Witam !

    Czy mam szanse dostać gdzieś kredyt mieszkaniowy ??
    Nie mam stałej umowy o pracę - pracuję jako grafik na umowy o
    dzieło/zlecenia- roczne dochody mam na poziomie 30K.

    Potrzebuję około 80K kredytu przy wkładzie własnym 100K zł.
    Czy może mieć na kredyt wpływ fakt iż w PKO BP od 2 lat mam konto z wysokim
    saldem ??

    pzdr.
    PJ

  • 2. Data: 2005-09-08 13:53:42
    Temat: Re: kredyt - bez umowy o pracę
    Od: "Amnesiak" <a...@T...interia.pl>

    Użytkownik "Staff" <o...@t...ds.pwr.wroc.pl>
    napisał w wiadomości

> [...]
    > zł.
    > Czy może mieć na kredyt wpływ fakt iż w PKO BP od 2 lat

    Po prostu spytaj się w tym PKO, skoro masz tam konto. Jeśli
    Twoje dochody z umów o dzieło są regularne, to myślę, że bez
    większego problemu dostaniesz taki kredyt w którymś z
    banków.

    A.

  • 3. Data: 2005-09-09 20:21:32
    Od: "david561" <p...@o...pl>

    Poczytaj o kredytach hipotecznych, porozmawiaj z konsultantami, powysyłaj
    wnioski, przy taki duzym wkładzie własnym mozesz skorzystać z procedury
    uproszczonej np w ptf. informacje znajdziesz na www.naszakasa.k9.pl w
    zakładce nieruchomości

  • 4. Data: 2005-09-09 21:23:16
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 07 Sep 2005 23:21:35 +0200, Staff
    <o...@t...ds.pwr.wroc.pl> napisał:

    > Witam !
    >
    > Czy mam szanse dostaae gdzie? kredyt mieszkaniowy ??
    > Nie mam sta?ej umowy o prac? - pracuj? jako grafik na umowy o
    > dzie?o/zlecenia- roczne dochody mam na poziomie 30K.
    >
    > Potrzebuj? oko?o 80K kredytu przy wk?adzie w?asnym 100K z?.
    > Czy mo?e mieae na kredyt wp?yw fakt i? w PKO BP od 2 lat mam konto z
    > wysokim
    > saldem ??
    >
    > pzdr.
    > PJ

    Jeżeli masz regularne dochody to w większości banków nie będzie problemów
    z uzyskaniem takiego kredytu. Inną sprawą są Twoje stałe wydatki. Tu już
    może pojawić sie brak zdolności kredytowej. Więcej danych to powinno sie
    coś wymyśleć

    pozdr.

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0536-5, 2005-09-09
    Przetestowano na: 2005-09-09 23:23:26