  • 1. Data: 2002-07-31 14:12:28
    Temat: kredyt bez zdolnosci i sluzby
    Od: "Łukasz Żak" <l...@g...pl>

    hej!
    nie znam sie zbytnio na kredytach, a mam
    zalamanego znajomego (20 lat), bo nie moze
    znalezc banku co mu sfinansuje zakup na 15000,
    bo nie ma uregulowanej sluzby wojskowej i chyba
    zdolnosci kredytowej <1000 miesiecznie...

    moze znacie jakies banki, towarzystwa czy cus w
    tym rodzaju, co pozwalaja na wziecie kredytu bez
    sluzby i zdolnosci ?

    z gory serdeczne dzieki
    lukasz

  • 2. Data: 2002-07-31 14:43:33
    Temat: Re: kredyt bez zdolnosci i sluzby
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Łukasz Żak" <l...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > zdolnosci kredytowej <1000 miesiecznie...
    >
    > moze znacie jakies banki, towarzystwa czy cus w
    > tym rodzaju, co pozwalaja na wziecie kredytu bez

    Może Provident?

    K. Kowalski

  • 3. Data: 2002-07-31 15:25:26
    Od: "Piotr Chojnowski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:ai8t2l$v9a$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > "Łukasz Żak" <l...@g...pl> wrote in message

    > Może Provident?
    >
    > K. Kowalski

    Provident to chba tylko do 3 500 zl, a juz nie wspomne o oprocentowaniu

    p.