  • 1. Data: 2008-07-07 08:22:06
    Temat: kredyt dla lekarza
    Od: "Jan Kowalski" <n...@c...spamu>

    Witam

    Zaznaczam ze na kredytach nie znam sie kompletnie. bedzie to moj 1szy raz-
    ale naszla mnie potrzeba za zmiane samochodu.
    Chcialbym wziasc ok 25-30tys kredytu. - oczywiscie bez poreczycieli,
    zabzezpieczen i dokumentow o dochodzie- czyli jak najmniej formalności (z
    tego co sie orientuje- lekarze zaliczani są do grupy zawodów zaufania
    społecznego).

    Czy moze ktos z panstwa napisac jaki bank oferuje najkorzystniejszą oferte
    skierowaną do lekarzy?

    z góry dziekuje, pozdrawiam!

    ps. dodam ze nie prowadze wlasnej dzialalnosci gospodarczej. pracuje na
    etacie szpitalnym (+dyżury w szpitalu) oraz dyzury w prywatnym szpitalu

  • 2. Data: 2008-07-07 08:30:40
    Temat: Re: kredyt dla lekarza
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Jan Kowalski pisze:

> [...]
    > zabzezpieczen i dokumentow o dochodzie- czyli jak najmniej formalności (z
    > tego co sie orientuje- lekarze zaliczani są do grupy zawodów zaufania

    Nie masz telefonu? Nie umiesz korzystać z internetu?
    To jest pl.biznes.banki, a nie pl.pośrednicy.expander...

    BTW. Lekarz nie ma 30 tys? :))))))))

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 3. Data: 2008-07-07 12:19:31
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Cubus pisze:
    > BTW. Lekarz nie ma 30 tys? :))))))))
    przecież napisał, że jeszcze jest na państwowej posadzie...

  • 4. Data: 2008-07-07 12:39:19
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Radek Wroclawski pisze:
    > przecież napisał, że jeszcze jest na państwowej posadzie...

    Może anastezjolog?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 5. Data: 2008-07-07 15:39:51
    Od: "Ewa" <e...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości
> [...]
    > społecznego).
    >
    > Czy moze ktos z panstwa napisac jaki bank oferuje najkorzystniejszą oferte

    Wiem że citi daje pożyczki dla okreslonych zawodów bez dokumentów
    dochodowych, tylko oświadczenie - w tym właśnie dla lekarzy + preferencyjne
    warunki. Dzwonisz i umawiasz się z doradcą.

    pozdr
    Ewa

  • 6. Data: 2008-07-07 18:49:32
    Od: "Hepar" <h...@l...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości

    > Czy moze ktos z panstwa napisac jaki bank oferuje najkorzystniejszą oferte
    > skierowaną do lekarzy?

    Niedawno brałem swój pierwszy kredyt w życiu. Jestem lekarzem od 2 lat.
    Pracuję na umowę o pracę na czas określony do 2013 roku. Zarabiam dokładnie
    1741 zł na rękę(etat+ dyżury). Myślałem, że przy takich żenujących zarobkach
    nikt mi nie da kredytu. Okazało się, że bez problemu mogę dostać nawet 40
    tys zł bez zaświadczeń i bez zabezpieczeń. Sprawdzałem w kilku bankach.
    Chciałem na 8 lat i niektóre banki zgadzały się tylko na 5 lat, ale kwota
    kredytu się nie zmienia. Spytałem z ciekawości czy się nie boją, a Pani z
    banku powiedziała, że analityk rozpatrujący wniosek łagodniej traktuje
    lekarzy. Może to być prawda, bo mój przyjaciel-informatyk, który ma dużo
    wyższe zarobki, musiał dostarczyć masę zaświadczeń z pracy i miał duży
    problem z otrzymaniem kredytu.Generalnie lepszego oprocentowania dla lekarzy
    nie ma, ale chyba łatwiej otrzymać kredyt mimo nędznych zarobków.

  • 7. Data: 2008-07-08 07:37:38
    Od: Karol S <k...@z...pl>

    Jan Kowalski napisał(a):

> [...]
    > zabzezpieczen i dokumentow o dochodzie- czyli jak najmniej formalności (z
    > tego co sie orientuje- lekarze zaliczani są do grupy zawodów zaufania

    Mimo wszystko chyba korzystniejszy kredyt dostaniesz donosząc papierki i
    zabezpieczenia.

    Co do ofert banków to pewnie gugiel odpowie, albo popatrz w kilka gazet
    branżowych np. Medycyna Praktyczna albo gazetki lokalnej izby
    lekarskiej, tam są reklamy banków z ofertami dla lekarzy.

    Karol

  • 8. Data: 2008-07-08 17:24:06
    Od: "MisiekK" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Hepar" <h...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żenujących zarobkach nikt mi nie da kredytu. Okazało się, że bez problemu
    > mogę dostać nawet 40 tys zł bez zaświadczeń i bez zabezpieczeń.

    Widzisz, nawet banki nie wierzą w podawane w papierach dochody lekarzy
    (;-)).
    Tak na serio - Millenium swego czasu obliczył moją zdolność na 40tys (miałem
    już kredyt hip. u nich),
    a z tydzień później po pobraniu 40tys dostałem ofertę na 50tys na dowód
    osobisty.
    Tylko że ryzyko (czytaj oprocentowanie) jest tak wysokie w gotówkowych że co
    4 pewnie może nie spłacać.
    --
    MisiekK